بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402


منبع: تالاب

5

1402/2/17

21:28


بهترین فیلم هاي‌‌ کودکان : اگر به دنبال فیلمی برای پخش در شب خانوادگی هستید، پلتفرم‌هاي‌‌ زیادی دارید و گزینه‌هاي‌‌ تقریبا نامحدودی برای انتخاب دارید. اما انتخاب بیشتر الزاماًً تصمیم گیری در مورد این‌که چه چیزی را تماشا کنید راحت تر نمی کند. سر و صدا را کاهش دهید و مستقیماً به Amazon Prime بروید. […]

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

بهترین فیلم هاي‌‌ کودکان : اگر به دنبال فیلمی برای پخش در شب خانوادگی هستید، پلتفرم‌هاي‌‌ زیادی دارید و گزینه‌هاي‌‌ تقریبا نامحدودی برای انتخاب دارید. اما انتخاب بیشتر الزاماًً تصمیم گیری در مورد این‌که چه چیزی را تماشا کنید راحت تر نمی کند. سر و صدا را کاهش دهید و مستقیماً به Amazon Prime بروید.

 

این پست از مجله تفریحی تالاب مملو از تلنگرهایی اسـت کـه مطمئناً کل قبیله را سرگرم میکند، خواه کارتون هاي‌‌ کلاسیک باشد، کلاسیک هاي‌‌ کمدی جدید یا ماجراجویی هاي‌‌ پرفروش کـه همه ی ی ی افراد روی مبل را به وجد می آورد. در این جا 20 مورد از بهترین فیلم هاي‌‌ خانوادگی ارائه شده اسـت.

 

دیدنی ترین انیمیشن های سال جدید

در دنیای ایده‌آل، کودکان نوپا هیچ وقت نمایشگر را ندارند. اما ما در دنیای واقعی زندگی می کنیم، جایی که باید ظرف ها را شست، دوش گرفت و گاهی اوقات فقط به یک دقیقه برای نفس کشیدن نیاز داریم. وقتی آن لحظات پیش می‌آیند، یک فیلم عالی برای کودکان نوپا میتواند بزرگترین کمک شما باشد.

 

1. پاندای کونگ فو کار: پنجه های سرنوشت «2018»

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

این سریال 13 قسمتی با بازی استاد کونگ فوی مورد علاقه شما پر از سرگرمی هاي‌‌ خوب و احمقانه اسـت. چهار پاندای جوان را دنبال نمایید کـه به دنبال جذب انرژی هنر رزمی باستانی کونگ فو هستند و از Dragon Master Po یاد بگیرید. سن 6 سال به بالا.

 

2. شرک «2001»

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

یک کتاب را از روی جلدش قضاوت نکنید و نه یک غول را از روی پوست سبزش. دراین انیمیشن کلاسیک مدرن، هیولای خوش قلب با شخصیت اسکاتلندی بروگ اغراق‌آمیز «با اجازه مایک مایرز» تلاش می کند شاهزاده خانم زیبایی «کامرون دیاز» را جذب کند کـه راهی از لیگ خود خارج میشود… یا اینطور فکر میکند. 

 

3. Troop Zero «2019»

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

سال 1977 اسـت و کریسمس فلینت جوان «مک کنا گریس» وسواس فکری برای رفتن به فضا دارد – اما او راضی میشود کـه صدایش را دریک رکورد در کاوشگر فضایی وویجر داشته باشد. و آیا شما آنرا نمی‌دانید؟ جایزه بزرگ نمایشگاه استعدادیابی Birdie Scout آینده چنین فرصتی را ارائه می‌دهد. بچه‌ها عاشق داستان دمدمی مزاج و جزئیات دوره آن خواهند بود، همراه با اجرای معمولی خیره‌کننده ویولا دیویس به‌عنوان رهبر سربازان سخت‌گیر اما دلسوز، والدین را نیز سرگرم میکند. 

 

4. Raiders of the Lost Ark «1981»

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

حتی در دوران همه ی ی ی چیز CGI-همه ی ی ی چیز، بلاک باستر اکشن-ماجراجویی استیون اسپیلبرگ یک شگفتی همیشگی اسـت. همین هم اکنون قبل از پایان قسط پنجم تابستان امسال به بچه ها القا کنید. 

 

5. هتل ترانسیلوانیا «2012»

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

دراین نخستین قسمت از مجموعه کارتون‌هاي‌‌ در حال انجام، توپ هیولا سالانه دریک استراحتگاه منحصر به فرد زمانی کـه یک انسان معمولی به صحنه حمله میکند و عاشق یک مومیایی 118 ساله با صدای سلنا گومز می شود، از بین می‌رود. چه کسی میتواند وی را سرزنش کند؟ 

 

6. Sonic the Hedgehog 2 «2022»

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

دراین دنباله اقتباسی از بازی ویدئویی پرسرعت، تاری خز آبی لیل – همراه با جیم کری در نقش پزشک روباتنیک شرور و سبیل پرپشت – بازگشته اسـت. و اینبار، او چند دوست و دشمن جدید را معرفی می کند: دوست روباه او تیلز و ناکلز، اکیدنای شیطانی با صدای ادریس البا. 

 

7. خانم هریس به پاریس می رود «2022»

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

یک نظافتچی انگلیسی بیوه در دهه 1950 به شدت آرزوی یک لباس مد روز دیور را دارد و پس از صرفه جویی در هر پنی کـه میتواند بخرد، سرانجام برای خرید آن به پاریس می‌رود. البته، این تازه شروع این داستان بسیار جذاب اسـت، با بازی لسلی منویل برنده اي. 

 

8. این یک زندگی شگفت انگیز است «1946»

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

مطمئناً؛ این یک فیلم کریسمس اسـت – واقعاً فیلم کریسمس – اما پیامی کـه دراین کلاسیک خانوادگی چند نسلی وجوددارد ارزش جذب در هر زمان از سال را دارد. 

 

9. Nacho Libre «2006»

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

جک بلک جوراب شلواری اسپندکس – و سبیل کاترپیلار – به تن میکند تا نقش یک یتیم رولی-پلی را بازی کند کـه برای نجات صومعه اي کـه وی را بزرگ کرده، وارد دنیای وحشی لوچا لیبر میشود.

 

10. مقر مخفی «2022»

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

یک فیلم ابرقهرمانی کـه در حومه شهر اتفاق میوفتد، این کمدی اکشن جذاب با بازی اوون ویلسون در نقش نگهبان کهکشانی به نام، خوب، نگهبان، هویت واقعی خودرا از همه ی ی ی، از جمله پسرش پنهان نگه می دارد – تا زمانی کـه فرزندش لانه مخفی خودرا کشف کند.

 

11. سیندرلا «2021»

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

دراین به روز رسانی موسیقایی قرن بیست و یکمی از افسانه کلاسیک، خواننده کامیلا کابلو به دمپایی شیشه اي یتیم فقیر و چشم پر ستاره اي کـه رویای فاصله گرفتن از خانواده بدسرپرستش توسط یک شاهزاده گیج و با بازی نیکلاس گالیتسین را در سر می پروراند، قدم میگذارد. همچنین با بازی بیلی پورتر بزرگ در نقش مادرخوانده پری.

 

12. بازی های گرسنگی «2012»

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

طرفداران علمی تخیلی داستان کتنیس اوردین، قهرمان داستان کـه داوطلبانه به عنوان ادای احترام به بازی هاي‌‌ گرسنگی، کـه در آن دو رقیب جوان وادار به مبارزه برای جان خود می شوند، بلعیدند. 

 

13. شرک 2 «2004»

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

ماه عسل برای شرک و فیونا به اتمام رسید. اکنون زمان ملاقات با والدینی اسـت کـه نمی دانند همسر جدید دخترشان یک غول سبز غول پیکر اسـت. بی دست و پا – به شکلی نامناسب!

 

14. خانواده آدامز 2 «2021»

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

نه، نه آنی کـه ام‌سی همر موزیک تم را اجرا میکند، بلکه دنباله‌اي بر نسخه انیمیشن کامپیوتری اسـت کـه درسال 2019 منتشر شد. دراین نسخه، بچه‌هاي‌‌ وحشتناک وادار می شوند عمارت پراکنده تار عنکبوت خودرا ترک کنند و به یک خانه بروند. 

 

15. پلنگ صورتی دوباره ضربه می زند «1976»

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

پیتر سلرز دراین پنجمین ورودی از سری کلاسیک پلنگ صورتی، در نقش بازرس کلوزو اشتباه میکند. بازرس دریفوس، همکار سابق کلوزو کـه دشمن بدل شده بود، از دیوانه خانه خارج شده و به مأموریت خود بازگشته اسـت تا یک بار برای همیشه کلوزو را تمام کند. 

 

16. کلیفورد سگ قرمز بزرگ «2021»

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

سگ سرمه‌اي رنگارنگ مجموعه کتاب‌هاي‌‌ نمادین کودکانه نخستین فیلم لایو اکشن خودرا به نمایش میگذارد. درست اسـت، او بزرگ، قرمز اسـت و با شل شدن در بیگ اپل، کمی دردسر ایجاد میکند. آیا آن شهر به اندازه کافی رنج نبرده اسـت؟ 

 

17. اسب کوچک من: فیلم «2017»

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

تکنیکالر شتلندهای چند بعدی مورد علاقه همه ی ی ی این جا هستند تا جهان – خوب، دنیای انها – را از شر نیروهای شیطانی نجات دهند. امیلی بلانت، لیو شرایبر، مایکل پنا، سیا، تای دیگز و زوئی سالدانا صدای خودرا به این ماجراجویی موزیکال رنگارنگ وامی دارند.

 

18. جاسوس من «2020»

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

یک مامور سرسخت سیا به نام جی جی «دیو باتیستا، کشتی گیر حرفه اي سابق و قهرمان شش بار جهان» وظیفه دارد مراقب خانواده اي با دختر نه ساله اي به نام سوفی «کلویی کلمن» باشد. هشدار اسپویلر: او با او قابل مقایسه نیست.

19. آیا ما هنوز تمام شده ایم؟ «2007»

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

در اوایل دهه 90؛ چه کسی فکر می کرد کـه Ice Cube در لیست فیلم‌هاي‌‌ کودکان قرار بگیرد؟ دراین اسپین آف از کمدی جاده اي سال 2005 آیا ما هنوز آنجا هستیم؟؛ کیوب دوباره نقش خودرا به عنوان پدر محصور شده نیک پرسونز بازی می کند و اکنون پروژه بلندپروازانه تری در دست دارد: ساختن خانه رویایی خود. 

 

20. پسر پلنگ صورتی «1993»

بهترین فیلم های کودکان در سال 1402

پس از 10 سال خواب، فرانچایز فیلم پلنگ صورتی مجددا راه اندازی میشود، اینبار با بازی روبرتو بنینی در نقش پسر بازرس کلوزو کـه دائماً دست و پا میزند، کـه به نظر میرسد غرایز تحقیقی پدرش و دست و پا چلفتی وی را به ارث برده اسـت. 

 

بیشتر بخوانید: 50 بهترین فیلم و انیمیشن جهان + اکشن و ترسناک و عاشقانه

 

در پایان

در فیلم هاي‌‌ انیمیشنی رازهای بسیاری نهفته اسـت کـه سازندگان آن پس از مدت ها انها را برملا میکنند کـه بینندگان از آن ها بیخبر بوده اند. فیلم و سینما در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و تعداد زیادی از افراد آنرا دنبال می کنند. دراین میان، شاخه اي از صنعت فیلم سازی به نام انیمیشن و کارتون خود نمایی میکند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو