فیلم های زامبی 2023 | فیلم های زامبی محور 2023 در انتظار

فیلم های زامبی 2023 | فیلم های زامبی محور 2023 در انتظار


منبع: پلازا

4

1402/2/17

21:58


فیلم های زامبی 2023 | فیلم های زامبی محور 2023 در انتظار

با شروع سال 2023 طرفداران ژانر ترسناک و زامبی محور منتظر فیلم های زامبی 2023 هستند. در این مقاله نیز قصد داریم به معرفی لیست لیست فیلم زامبی ۲۰۲۳ بپردازیم.

فیلم‌های زامبی محور در جهان طرفداران مخصوص خود را دارند. این ساب ژانر که از زیرمجموعه‌های ژانر ترسناک است، مردگان متحرک و خون‌خواری را به تصویر می‌کشد که مغز ندارند و فقط با غریزه عمل می‌کنند. تاکنون نیز با منتشر شدن فیلم‌هایی مانند جنگ جهانی زد (World War Z)، قطار بوسان (Train to Busan) و 28 روز بعد (28 Days Later) این آثار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته‌اند.

فیلمهای سینمایی زامبی محور 2023 نیز در انتظار اکران هستند. در بین این آثار می‌توانیم فیلم‌هایی از کشورهای مختلف ببینیم که با موضوع زامبی ساخته شده‌اند. ترسناک ترین فیلم زامبی که تابحال دیده‌اید کدام عنوان است؟ در این مقاله پلازا نیز به معرفی جدیدترین فیلم زامبی 2023 می‌پردازیم‌.

فهرست مطالب

بهترین فیلم های زامبی ۲۰۲۳

در ادامه 5 عنوان از فیلمهای سینمایی زامبی محور 2023 را که امکان پخش آنها در این سال وجود دارند را به شما معرفی می‌کنیم.

1. فیلم زامبی گانگام (Gangnam Zombie)

فیلم های زامبی ترسناک 2023

  • کارگردان: لی سو-سونگ (Lee Soo-seong)
  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 3.2/10
  • تاریخ انتشار: 5 ژانویه 2023 (15 دی 1401)
  • بازیگران: جی ایل-جو، پارک جی-یون و چو کیونگ-هان

از فیلم های زامبی ترسناک 2023 که باید به آن اشاره کنیم، فیلم زامبی گانگام است که به کارگردانی لی سو-سونگ ساخته شد‌. این اثر اولین فیلم سینمایی جی ایل-جو و نخستین فیلن پارک جی-یون پس از 7 سال است‌. زامبی گانگام در اوایل سال 2023 اکران شد و توانست یک موفقیت تجاری محسوب شود. داستان این اثر از فیلم های زامبی محور ۲۰۲۳ در گانگام کره اتفاق می‌افتد. ظاهرا ویروس زامبی از یک گربه به انسان منتقل می‌شود و آنها را تبدیل به موجوداتی وحشتناک می‌کند‌. حال فقط چند بازمانده باقی مانده‌اند که باید خود را نجات دهند.

2. فیلم مسافر زامبی (Zombie Traveler)

جدیدترین فیلم های زامبی 2023

  • کارگردان: لیسی فرانکس (Lacey Franks)، آدیسون داون پری فرانکس (Addison Dawn Perry-Franks)
  • تاریخ انتشار: 5 مه 2023 (15 اردیبهشت 1402)
  • بازیگران: لیسی فرانکس، آدیسون داون پری فرانکس و کودی گریگوری

این فیلم نیز از جدیدترین فیلم های زامبی 2023 محسوب می‌شود که در این سال پخش خواهد شد. این اثر در ژانرهای اکشن، ماجراجویی و کمدی ساخته شده و درباره یک شکارچی زامبی است که در زمان فضا و زمان سفر می‌کند تا مردی را که به او عشق می‌ورزد نجات دهد. اکران این فیلم زامبی ۲۰۲۳ تایید شده است.

3. فیلم آخرین قطار به نیویورک (The Last Train to New York) ؛ از لیست فیلم ترسناک زامبی ۲۰۲۳

ترسناکترین فیلم های زامبی ۲۰۲۳

  • کارگردان: تیمو تجاهجانتو (Timo Tjahjanto)
  • بازیگران: کانگ دونگ-وون، کو کیو-هوان و لی جونگ-هیون

فیلم آخرین قطار به نیویورک ممکن است یکی از ترسناکترین فیلم های زامبی ۲۰۲۳ محسوب شود زیرا این فیلم در واقع بازسازی فیلم قطار بوسان باشد‌. داستان فیلم درباره پدری است که به همراه دخترش قصد سفر دارد و یک حمله زامبی رخ می‌دهد.

4. فیلم جانی زد (Johnny z)؛ از بهترین فیلم های زامبی ۲۰۲۳

فیلم زامبی ۲۰۲۳ / فیلم جدید زامبی ۲۰۲۳ / بهترین فیلم های زامبی ۲۰۲۳

  • کارگردان: جاناتان استرایتون (Jonathan Straiton)
  • بازیگران: مایکل مرچنت، فلیکس کورتس و جیسون دلگادو

جانی زد از مورد انتظارترین فیلم های زامبی ۲۰۲۳ است که قرار است در این سال پخش شود‌. این فیلم ترسناک در ژانر اکشن ساخته شده است و به داستان مردی نیمه زامبی و نیمه انسان به نام جانی زد می‌پردازد که خود را از لحاظ رزمی و بدنی تقویت می‌کند تا از کسانی که را تبدیل به این موجود کرده‌اند، انتقام بگیرند.

5. فیلم شهر زامبی (Zombie Town) ؛ از فیلم های زامبی 2023

فیلم های زامبی 2023 / جدیدترین فیلم زامبی 2023 / فیلم های زامبی مورد انتظار 2023

  • کارگردان: پیتر لپنیوتیس (Peter Lepeniotis)
  • بازیگران: چوی چیس، دن آیکروید و هنری چرنی

شهر زامبی از فیلم های زامبی مورد انتظار 2023 است که به کارگردانی پیتر لپنیوتیس ساخته شده است. داستان این اثر کمدی و ترسنا‌ک درباره زمانی است که یک شهر پر از زامبی شده و تعدادی از نوجوانان باید به نجات آن شهر بپردازند.

کلام آخر

به پایان مقاله معرفی فیلم های زامبی محور ۲۰۲۳ رسیدیم‌. هنوز تعداد زیادی از این فیلم‌ها تایید نشده‌اند و در ادامه سال باید ببینیم که فیلم‌های بیشتری با این موضوع منتشر خواهند شد. نظر شما درباره لیست فیلم زامبی ۲۰۲۳ چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو