توقف موقتی تولید فصل جدید سریال Daredevil به‌دلیل اعتصاب نویسندگان

منبع: زومجی

4

1402/2/19

01:32


توقف موقتی تولید فصل جدید سریال Daredevil به‌دلیل اعتصاب نویسندگان

مدتی است که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Daredevil: Born Again آغاز شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل تولید این سریال به شکل موقتی متوقف شده است. پس از اینکه اتحادیه نویسندگان اعلام کردند در محل فیلم‌برداری فصل جدید سریال دردویل تجمع و اعتصاب خواهند کرد، امروز این اتفاق در Silvercup East رخ داد و باعث شد تا مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل جدید سریال Daredevil متوقف شود. منابع نزدیک می‌گویند که فیلم‌برداری سریال امروز کاملا تعطیل شده است، اما انتظار می‌رود از روز فردا فیلم‌برداری سریال Daredevil: Born Again در همین مکان از سر گرفته شود.

در هر حال WGA از تمام کسانی که از این اعتراض و اعتصاب حمایت و در آن شرکت کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Daredevil: Born Again در شهر نیویورک و مکان‌های مشابه انجام خواهد شد که این سریال در ۱۸ قسمت تولید می‌شود که قرار است در طول ۸ ماه جلوی دوربین برود که تاکنون ۲ ماه از آن تکمیل شده است. این سریال قرار است دنباله معنوی برای سریال دردویل شبکه نتفلیکس باشد که پس از سه فصل لغو شده بود.

لوگو رسمی سریال Daredevil: Born Again

اعتصاب نویسندگان تاکنون باعث تعطیلی تولید آثاری چون فیلم Blade و فصل پنجم سریال Stranger Things شده است. مت کرمن و کریس ارد، نویسندگان سریال Covert Affairs، سریال Containment و سریال The Brave به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی در سریال دردویل حضور دارند. مایکل کوئستا، کارگردان قسمت آزمایشی سریال Dexter و سریال Homeland وظیفه کارگردانی قسمت اول سریال Daredevil: Born Again را بر عهده دارد و احتمال دارد قسمت‌های بیشتری از این سریال را نیز کارگردانی کند.

چارلی کاکس در نقش مت مورداک ملقب به دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک ملقب به کینگپین، جان برنتال در نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر، مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، ساندریان هالت، نیکی میشل جیمز، آرتی فروشان و مایکل گستن از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Daredevil: Born Again حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


نظرات


تصویری


ویدئو