تأثیر رنگ پارچه در انتخاب مبل راحتی – دیجی چوب

منبع: فوت و فن

4

1402/2/19

11:38


یکی از عناصر مهم و تأثیرگذاری که در دکوراسیون خانه ها و محیط های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد، مبلمان می باشد. طرح این مبلمان، رنگ و سبک آن می تواند دکوراسیون محل مورد نظر را به صورت چشمگیری تغییر دهد.

تأثیر رنگ پارچه در انتخاب مبل راحتی – دیجی چوب

یکی از عناصر مهم و تأثیرگذاری که در دکوراسیون خانه ها و محیط های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد، مبلمان می باشد. طرح این مبلمان، رنگ و سبک آن می تواند دکوراسیون محل مورد نظر را به صورت چشمگیری تغییر دهد. در صورت تناسب طرح و رنگ مبلمان با سبک دکوراسیون و دیگر عناصر موجود در دیزاین محل، می توان شاهد زیباتر و جذاب تر شدن جلوه ظاهری این محیط ها بود. از این رو می توان تأثیر رنگ پارچه در انتخاب مبل راحتی و دیگر انواع مبلمان را بسیار مهم دانست. به همین دلیل کارشناسان حوزه طراحی داخلی پیشنهاد می کنند قبل از خرید این محصولات، با متخصصان این زمینه و یا کارشناسان مراکز تولید و فروش انواع مبلمان، تبادل نظر کنید.

دیجی چوب به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تولید و عرضه انواع مبلمان، می تواند بهترین راهنمای شما در این موارد باشد. از طریق تماس با مشاوران این مجموعه تخصصی می توانید راهنمایی های لازم را دریافت کرده و متناسب با نوع کاربری، سبک دکوراسیون مد نظر و سلایق خود، رنگ پارچه مبل را به راحتی انتخاب کنید.

رنگ تیره بهتر است یا رنگ روشن؟

شاید یکی از سؤالاتی که در زمینه انتخاب رنگ مبلمان راحتی مطرح شود این است که رنگ های تیره گزینه بهتری هستند یا رنگ های روشن؟

در پاسخ به این پرسش باید به این نکته اشاره شود که عوامل مختلفی در انتخاب رنگ مبل تأثیر گذار هستند. لذا باید با در نظر گرفتن این پارامترها اقدام به انتخاب رنگ مبل مورد نظر نمایید. طبق نظر کارشناسان مجرب دیجی چوب، برای انتخاب رنگ پارچه مبل از میان رنگ های تیره و روشن باید به نوع کاربری مبل، سبک دکوراسیون محل مورد نظر، رنگ های به کار رفته در دیزاین محل و … توجه کنید.

به این صورت که برای محیط های رسمی می توان از مبلمانی با پارچه رنگ تیره استفاده نمود. این در حالی است که در منازل، مخصوصاً منازلی با ابعاد کوچک، انتخاب رنگ های روشن می تواند بهترین گزینه باشد.

مبل راحتی صدف پارچه طوسی فیلی روشن

نکات مهم در انتخاب رنگ پارچه مبل راحتی

با توجه به این گفته ها می توان چنین دریافت که انتخاب رنگ پارچه مبل راحتی آنچنان که از دور به نظر می رسد، کار چندان راحتی نیست. در صورتی که با کارشناسان و مشاوران دیجی چوب تماس بگیرید متوجه خواهید شد که در انتخاب رنگ پارچه مبل راحتی، بهتر است به نکات زیر توجه نمایید. در این حالت می توان از خرید انجام شده، بیشترین رضایت را داشت.

توجه به هارمونی دکوراسیون خانه

یکی از نکات مهم، توجه به هارمونی دکوراسیون است. به این صورت که باید به هنگام انتخاب رنگ پارچه مبل، به رنگ کفپوش محل مورد نظر، پرده ها، فرش و دیگر عناصر موجود نیز دقت کنید. توصیه کارشناسان این است که استفاده از روش تضاد رنگی در همه موارد کارساز نیست؛ بنابراین بهتر است از رنگ های نزدیک به هم استفاده کرده و متناسب با رنگ های موجود در دیزاین منزل، رنگ پارچه مبل را نیز انتخاب کنید.

توجه به نحوه استفاده از مبل راحتی

این که قرار است مبل چستر خریداری شده در محیط های اداری، تجاری یا مسکونی مورد استفاده قرار گیرد نیز از نکات مهمی است که در انتخاب رنگ مبل باید به آن توجه کرد.

استفاده از روش مناسب برای انتخاب رنگ برای مبل راحتی

طبق نظر کارشناسان دیجی چوب، کاربران می توانند از روش های مختلفی چون روش تضاد رنگی و یا انتخاب رنگ هایی با تم یکسان استفاده کنند. استفاده از روش تضاد رنگی برای دکوراسیون های مینیمال و مدرن می تواند گزینه بهتری باشد. با انتخاب رنگ پارچه مبل و کوسن های مورد استفاده بر روی آن با استفاده از این روش، می توان به ایجاد تنوع و تفاوت در دکوراسیون کمک کرده و محیطی شاد و سرزنده ایجاد کرد.

استفاده از پارچه هایی با رنگ های نزدیک به رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون منزل نیز هارمونی جذابی ایجاد کرده و می تواند زیبایی دکوراسیون را به رخ افراد حاضر در محیط بکشد.

مبل کلاسیک پرنس سفید مرمری

اصول انتخاب رنگ مبل برای سالن پذیرایی

سالن پذیرایی محل تجمع افراد خانواده و یا پذیرایی از میهمانان است. از این رو استفاده از رنگ های آرامش بخش و ملایم می تواند هم به زیبایی دکوراسیون این بخش و هم احساس آرامش افراد در این فضا کمک کند.

رنگ پارچه مبل برای اتاق کودک را چگونه انتخاب کنیم؟

با توجه به روحیات کودکان و همچنین قوانین روانشناسی کودک، نباید از رنگ های درهم و نامرتب برای اتاق کودک استفاده شود. در ضمن استفاده از مبل هایی با رنگ روشن نیز می تواند تمیزکاری این محصولات را سخت تر کند. لذا استفاده از رنگ های ملایم و متمایل به تیره مثل کرم، قهوه ای و … می تواند گزینه ایده آلی برای این موارد باشد.

نحوه انتخاب رنگ پارچه مبل برای اتاق خواب

با توجه به کاربری اتاق خواب و همچنین با در نظر گرفتن روحیات، سن و جنسیت کاربران این اتاق باید نسبت به انتخاب رنگ مبل راحتی مورد استفاده در این بخش، اقدام کرد؛ اما به صورت کلی می توان چنین اذعان داشت که استفاده از رنگ های خنثی و ملایم و متناسب با رنگ دیگر المان های مورد استفاده در اتاق، می تواند به جلب رضایت کاربران کمک کند.

محبوب ترین رنگ پارچه های مبل راحتی در میان کاربران کدامند؟

با توجه به آماری که کارشناسان دیجی چوب به عنوان بزرگترین و معتبرترین فروشگاه آنلاین فعال در زمینه عرضه انواع مبلمان ارائه کرده اند رنگ های سفید، کرم، قهوه ای روشن، برنزی، بنفش تیره و خاکستری روشن جزو محبوب ترین و پرفروش ترین رنگ ها در میان انواع رنگ پارچه مبل راحتی به شمار می آیند.

کلام پایانی

دیجی چوب به عنوان بزرگترین مرکز تخصصی تولید و عرضه انواع مبلمان در سبک های کلاسیک، استیل، راحتی و اسپرت شناخته می شود. این مرکز با بهره گیری از طراحان حرفه ای، کادر مجرب و خط تولید پیشرفته، محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می نماید. با مراجعه به سایت این مجموعه پرتوان می توانید از مدل ها و رنگ های مختلف مبلمان راحتی و مبل ال … دیدن کنید. در صورت تمایل به تولید مبل راحتی با رنگ دلخواه خود نیز می توانید وارد منوی سایت شده و از میان رنگ های پیشنهادی، رنگ دلخواه خود را انتخاب و در فرم سفارش خود ثبت کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز فروش: 02141256562

مرکز پشتیبانی: 02166300923

ارتباط در شبکه های اجتماعی: 09036231055

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو