ببینید: سکوت دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ هنگام خروج از دادگاه خانواده

منبع: فیگار

3

1402/2/19

11:52


طلاق دمت اوزدمیر و شوهرش اوزهان کوچ صحت دارد؟ بعد از مراسم گالای فیلم عذر میخوام با بازی اوزهان کوچ و ابراهیم بویوک‌آک، این شایعه پررنگ‌تر شد.

ببینید: سکوت دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ هنگام خروج از دادگاه خانواده

طلاق دمت اوزدمیر و شوهرش اوزهان کوچ صحت دارد؟ بعد از مراسم گالای فیلم عذر میخوام با بازی اوزهان کوچ و ابراهیم بویوک‌آک، این شایعه پررنگ‌تر شد.

طلاق دمت اوزدمیر و شوهرش اوزهان کوچ

به گزارش بیرسن :

دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ که شهریور ماه ازدواج کردن مدتیه با هم مشکل دارن و گفته میشد برای حل مشکلاتشون به مشاوره مراجعه میکنن. دمت اوزدمیر دیشب در گالای فیلم همسرش اوزهان کوچ حضور نداشت و از او حمایت نکرد. گفته میشه این زوج تصمیم به جدایی گرفتن و انتظار میره دمت فردا خبر جداییش رو اعلام کنه!

ویدیوی مصاحبه دمت درباره جزئیات طلاقش را در لینک ذیل تماشا کنید:

مصاحبه دمت اوزدمیر درباره پشت پرده طلاقش با اوزهان

تاریخ اکران فیلم کمدی ترکی جدید با بازی اوزهان (فیلم عذر میخوام)

طلاق دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ

طلاق دمت اوزدمیر و شوهرش اوزهان کوچ

طلاق دمت اوزدمیر و شوهرش اوزهان کوچ, دادگاه طلاق دمت و اوزهان

روز گذشته در مراسم گالای فیلم عذر میخوام با بازی اوزهان کوچ و ابراهیم بویوک‌آک، اوزهان کوچ به تنهایی در این مراسم حضور داشت و حلقه در دست نکرده بود. این اتفاق باعث شد تا خبرنگاران در رابطه با جدایی دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ حساس‌تر شوند.

این درحالی است که روزهای گذشته، اوزهان کوچ با عصبانیت به خبرنگاران گفته بود که در زندگی شخصی من دخالت نکنید. چنین مسئله‌ای نیست و من هیچوقت حلقه دست نمی‌کنم.

دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ از همان ابتدای آشنایی مشخص بود که زیاد رابطه سالمی ندارند. حتی یک هفته قبل از برگزاری مراسم خواستگاری و عقد، اختلاف شدیدی داشتند و از هم جدا شدند. کار به جایی رسید که در اینستاگرام همدیگر را آنفالو کردند.

بعد از مدتی خبر خواستگاری و عقد در فضای مجازی منتشر شد. و خب یکی دیگر از نشانه‌های عدم رابطه سالم می‌توان به عروسی آنها اشاره کرد. (البته این بخش نظر شخصی منه) عروسی که در شهریور برگزار شد، بسیار پرحاشیه و عروسی گرانی بود. و حالا کمتر از یک سال گذشته و خبر جدایی این زوج تایید شد.

برگزاری دادگاه طلاق دمت و اوزهان

طلاق دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ

طلاق دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ, طلاق دمت اوزدمیر و شوهرش اوزهان کوچ

دادگاه این زوج هنرمند در هجدهم ادردیبهشت 1402 برگزار شد. دمت چهل دقیقه زودتر از اوزهان کوچ در دادگاه حاضر شد و بعد از رای دادگاه به طلاق، این زوج به صورت جدا از هم دادگاه را ترک کردند. این زوج در برابر سوال‌های خبرنگاران سکوت کرده و با سرعت محل را ترک کردند.

سخنی از خودم : انصافا طلاق یک پروسه سنگین هست برای هر شخص، به خصوص اگر به عنوان یک چهره معروف در معرض دید باشی! حق میدم به خبرنگارا که بخوان دنبال خبر باشن، ولی واقعا خروجی یک دادگاه طلاق جای مناسبی برای خبره؟ طرف با اون حال داره خارج میشه از دادگاه بعد سوال میپرسی که فلانی خیانت کرده؟ یا علت طلاق چیه و … ؟ یکم انصاف داشته باشید خدایی ! نظر شما چیه؟

ورود دمت اوزدمیر به دادگاه


ورود اوزهان کوچ به دادگاه


بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو