لباس عروس ساده و جذاب ازگی مولا (صفیه آپارتمان بی گناهان)

لباس عروس ساده و جذاب ازگی مولا (صفیه آپارتمان بی گناهان)


منبع: فیگار

3

1402/2/19

12:37


روز گذشته عروسی ازگی مولا و مصطفی برگزار شد. این زوج که مدت‌ها با هم در ارتباط بودند بالاخره ازدواج کردند. در ادامه تصویر لباس عروس ازگی مولا را تماشا…

لباس عروس ساده و جذاب ازگی مولا (صفیه آپارتمان بی گناهان)

روز گذشته عروسی ازگی مولا و مصطفی برگزار شد. این زوج که مدت‌ها با هم در ارتباط بودند بالاخره ازدواج کردند. در ادامه تصویر لباس عروس ازگی مولا را تماشا کنید.

ازگی مولا (Ezgi Mola) از بهترین بازیگران ترکیه و متولد 1983 است. رفاقت نزدیک ازگی و انیس آریکان (بازیگر نقش مظفر در سریال دختر پشت پنجره) زبانزد هواداران است. مخاطبان شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مند به پست‌های جالب این دوستان هنری هستند.

ازگی چند سالی است که با مصطفی آک‌ساکاللی رابطه دارد. این زوج بالاخره در اردیبهشت 1402 با یکدیگر ازدواج کردند. انیس با انتشار پست طنزی نوشته بود:

به نظرتون اگر کلا سفید بپوشم توجه رو از روی عروس بر میدارم؟

اولین تصویری که در این صفحه تماشا می‌کنید، گریم ازگی مولا برای جدیدترین فیلمش است که به زودی اکران خواهد شد. اما در ادامه عکس عروسی ازگی مولا را تماشا خواهید نمود.

بیشتر بخوانید:

سکوت دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ هنگام خروج از دادگاه خانواده

جنجال اختلاف هانده ارچل و دوست پسرش در تعطیلات

لباس عروس ازگی مولا

عکس لباس عروس و آرایش ازگی مولا

عکس لباس عروس و آرایش ازگی مولا

عکس لباس عروس و آرایش ازگی مولا که در اینستاگرام این بازیگر منتشر شده، نشان از آرایشی ساده و لباسی جذاب است. ازگی از آن دست خانم‌هایی است که هیمشه ظاهری ساده دارد و در عروسی او نیز می‌توانید این سادگی را ببینید. او که برای ایفای نقش صفیه در سریال آ‌پارتمان بی گناهان مجبور شد تا موهای خودش را کوتاه کند، در عروسی نیز با موهای کوتاهش دیده می‌شود.

بیوگرافی ازگی مولا

بیوگرافی ازگی مولا

بیوگرافی ازگی مولا, لباس عروس ازگی مولا

مرجان ازگی مولا (به ترکی استانبولی: Mercan Ezgi Mola‎؛ زادهٔ ۲۹ مارس ۱۹۸۳) هنرپیشه اهل ترکیه است. وی از سال ۱۹۹۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به خویشاوندان پدربزرگم اشاره کرد. همچنین او سال ۲۰۲۰ در نقش «صفیه» در سریال آپارتمان بی‌گناهان به ایفای نقش پرداخت.

حواشی شکایت از ازگی مولا

شکایت از ازگی مولا

شکایت از ازگی مولا

در آگوست ۲۰۲۰، مولا از یک سرباز ترک به نام موسی اورهان انتقاد کرد که با وجود متهم شدن به تجاوز جنسی در سیرت، از زندان آزاد شد و قربانی کرد او یعنی ایپک ار، در بیمارستان درگذشت. در ژوئن ۲۰۲۱، هم وکیل اورهان و هم دفتر دادستان عمومی علیه مولا به «اتهام توهین با پیام صوتی، نوشتاری و تصویری» شکایت کردند و خواستار مجازات حبس تا ۲ سال و ۴ ماه شدند.

از دیگر چهره‌های معروفی که به اورهان معترض شدند و این فرد از آن‌ها نیز شکایت کرد می‌توان به : فرح زینب عبدالله، هازال کایا و ملک موسو نیز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو