کلیپ تازه فیلم The Flash روی بتمن تمرکز دارد

منبع: گیمفا

4

1402/2/19

15:40


به تازگی کلیپی برای فیلم The Flash منتشر شده که در آن، بتمن با بازی مایکل کیتون به نمایش گذاشته می‌شود.

کلیپ تازه فیلم The Flash روی بتمن تمرکز دارد

به تازگی کلیپی برای فیلم The Flash منتشر شده که در آن، بتمن با بازی مایکل کیتون به نمایش گذاشته می‌شود.

پس از تقریبا ۳۰ سال، مایکل کیتون بار دیگر لباس شوالیه تاریکی را به تن می‌کند و در نقش بتمن در فیلم فلش (The Flash) به روی پرده سینماها می‌آید. به تازگی کلیپی برای فیلم تازه دنیای سینمایی دی‌سی منتشر شده که در آن، بتمن با بازی مایکل کیتون در سکانسی اکشن را به نمایش می‌گذارد.

در این کلیپ تازه منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، بتمن در حال پرواز با بت‌وینگ است که مورد حمله یکی از سربازان کریپتونیایی ژنرال زاد با بازی مایکل شنون قرار می‌گیرد و همین نیز باعث سقوط این هواپیما می‌شود.

در فیلم «فلش»، بتمن باید با فلش با بازی ازرا میلر و سوپرگرل با بازی ساشا کلی همکاری کند تا بتوانند جلوی شخصیت شروری به نام ژنرال زاد را بگیرند، شخصیت شروری که در فیلم مرد پولادین (Man of Steel) توسط سوپرمن شکست خورده بود.

بروس وین با بازی مایکل کیتون در این کلیپ تازه منتشر شده از فیلم «فلش»، دیالوگ‌هایی را نیز بازگو می‌کند که مشابه دیالوگ‌هایی از فیلم «بتمن» سال ۱۹۸۹ میلادی ساخته تیم برتون است. در پایان این کلیپ نیز سکانس مبارزه‌ای بین بتمن و گروهی از سربازان به نمایش گذاشته می‌شود.

فیلم «فلش» قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود و این فیلم به نحوی دنیای سینمایی دی‌سی را ریبوت خواهد کرد تا همه چیز مهیای شروع تازه این دنیای سینمایی تحت هدایت جیمز گان باشد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو