هاتفیکس v1.01 بازی Redfall بیشتر در مورد رفع مشکلات مربوط به بکاند آن است. این آپدیت کوچک منطق سرورهای بازی را برای ارتباطات بهتر بکاند بهبود میبخشد.
جدیدترین ساخته استودیوی Arkane یعنی Redfall از زمان عرضه در هفته گذشته توجهات منفی بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. این بازی با باگها و مشکلات گیمپلی متعددی عرضه شد و همین منجر به انتقادات فراوان از سوی بازیکنان و منتقدان شد. وضعیت بازی آن قدر بد بود که رئیس ایکس باکس یعنی فیل اسپنسر (Phil Spencer) شخصا از طرفداران ایکس باکس عذرخواهی کرد و گفت که مایکروسافت نظارت خوبی بر روند توسعه بازی نداشته و توسعهدهنده را به حال خود رها کرده است.
در هر صورت Redfall قرار است بیشترین میزان پشتیبانی پس از عرضه را از میان بازیهای Arkane دریافت کند، پس کار روی آن ادامه خواهد داشت. اولین هاتفیکس بازی هم برخی از مشکلاتی که نتیجه متوقف کردن و بازگشت به بازی پس از Fast Travel کردن بود را رفع میکند. این هاتفیکس همچنین منطق سرورهای بازی برای ارتباط بکاند بهتر با سرورهای لایو بهبود میبخشد.
جدا از این موارد حرف زیادی برای گفتن باقی نمیماند. در حال حاضر میتوانید منتظر آپدیتهای بیشتر و اضافه شدن یک حالت Performance Mode با ۶۰ فریم بر ثانیه باشید. بازی Redfall در حال حاضر روی ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC در دسترس است. همچنین میتوانید بازی را روی سرویس Game Pass پیدا کنید. برای خواندن نقد و بررسی گیمفا از بازی به این لینک مراجعه کنید.
جزئیات هاتفیکس v1.01 بازی Redfall
گیمپلی
- مشکل صفحه لودینگ بیپایان که نتیجه متوقف کردن بازی و بازگشت به گیمپلی پس از Fast Travel بود رفع شده است.
- مشکل کرش کردن سیستم ذخیرهسازی بازی که نتیجه متوقف کردن بازی و بازگشت به گیمپلی پس از Fast Travel بود رفع شده است.
سرورها
- منطق سرورهای بازی برای ارتباط بکاند بهتر با سرورهای لایو بهبود بخشیده شده است.