اولین واکنش‌ها به فیلم The Little Mermaid | بازسازی جادویی و دلربا

منبع: گیمفا

3

1402/2/20

12:36


فیلم The Little Mermaid اثری لایو اکشن و تازه از دیزنی به شمار می‎‌رود که اولین واکنش منتقدان به آن مثبت بوده است.

فیلم The Little Mermaid اثری لایو اکشن و تازه از دیزنی به شمار می‎‌رود که اولین واکنش منتقدان به آن مثبت بوده است.

فیلم پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid) یک بازسازی لایو اکشن بر اساس انیمیشنی کلاسیک به همین نام محصول دیزنی به شمار می‌رود و زمان زیادی تا اکران آن روی پرده سینماها باقی نمانده است. در این فیلم، هلی بیلی نقش شخصیت اصلی داستان به نام آریل را بازی می‌کند که بیننده‎‌ها را به اعماق دریا می‌برد.

سکان کارگردانی فیلم «پری دریایی کوچولو» را راب مارشال در دست دارد و وی با خلق موسیقی و آهنگ‌های جدید برای این اثر، سعی داشته تا اثری جذاب خلق کند که لزوما کپی انیمیشن اصلی نباشد و تنها روی نوستالژی متمرکز نشود. حالا اولین واکنش منتقدان نسبت به این اثر سینمایی منتشر شده که آن را یک بازسازی جادویی و دلربا توصیف کردند.

نظر منتقدان درباره فیلم پری دریایی کوچولو

فیلم پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid)

فیلم The Little Mermaid

استیون واینتراب – منتقد وب سایت کولایدر:

موارد دوست‌داشتنی زیادی در فیلم «پری دریایی کوچولو» وجود دارند. هیلی بیلی فوق‌العاده است و ملیسا مک‌کارتی و دیوید دیگز نیز به خوبی از پس نقش‌های خود برآمدند. راب مارشال نیز توانسته صحنه‎‌های زیر آب بسیار خوب و جالبی را خلق کند. اما این اثر به خصوص در تیتراژ پایانی، احترامی به انیمیشن کلاسیک و نویسندگان آن نمی‌گذارد.

چانسی کی رابینسون:

فیلم «پری دریایی کوچولو» شگفت‌انگیز و هلی بیلی نیز فوق‌العاده است و توانسته آهنگ‌های کلاسیک و جدید را به خوبی به اجرا در بیاورد. فیلم‌نامه به خوبی نوشته شده و همین در کنار اجرای درخشان بازیگران، حسی جادویی به این اثر داده است. جذبه بین دو شخصیت اصلی با بازی هلی بیلی و جونا هائور کینگ بسیار خوب است و جذابیت بیشتری به فیلم اضافه کرده است.

برندون لوئیس:

از تماشای فیلم «پری دریایی کوچولو» شگفت‌زده شدم. جدا از برخی مشکلات بصری، این اثر یکی از عاشقانه‌ترین و جادویی‌ترین آثار دیزنی در سال‌های اخیر است و بدون شک بهترین لایو اکشن بر اساس انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی به شمار می‌رود. هلی بیلی توانسته به خوبی از پس این نقش بربیاید.

POC Culture:

هلی بیلی در نقش آریل در فیلم «پری دریایی کوچولو» فوق‌العاده است. او درخشان و جذاب به نظر می‌رسد و به خوبی توانسته آهنگ‌ها را اجرا کند و این فیلم سرگرم‌کننده را به دوش بکشد. در این میان، صداپیشگی دیوید دیگز در نقش سباستین خرچنگه واقعا درخشان بوده و توانسته جنبه کمدی بسیار خوبی را به فیلم اضافه کند. نورپردازی زیر دریا نیز بسیار خوب بوده و بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

تسا اسمیت:

فیلم «پری دریایی کوچولو» اثری جادویی به شمار می‌رود و هلی بیلی در آن فوق‌العاده بوده است. کاراکترهای سباستین و اسکاتل بسیار جذاب و خنده‌دار هستند و بیننده را به خنده وا می‌دارند. آهنگ‌ها بسیار عالی هستند و جدا از برخی از مشکلات جلوه‌های ویژه، این فیلم عالی بوده است.

مایکل لی:

فیلم «پری دریایی کوچولو» یک بازسازی مسحورکننده است که داستان انیمیشن اصلی را با مضامینی مدرن گسترش داده است. این اثر پر از عاشقانه و لذت موسیقی است، حتی با اینکه بیش از حد اشباع شده احساس می‌شود. در هر صورت، هلی بیلی توانسته با نقش‌آفرینی قوی خودش این اثر را به دوش بکشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو