آنتونیو کارباخال دروازه بان سابق مکزیک درگذشت + بیوگرافی

منبع: نم نمک

5

1402/2/20

15:17


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2023 ، آنتونیو کارباخال و فوت آنتونیو کارباخال و بیماری آنتونیو کارباخال و بیوگرافی آنتونیو کارباخال و اخبار آنتونیو کارباخال و حواشی آنتونیو کارباخال و آنتونیو کارباخال کیست و آنتونیو کارباخال کجاست و چه خبر از آنتونیو کارباخال و آنتونیو کارباخال اهل کجاست و آنتونیو کارباخال در بیمارستان و علت مرگ آنتونیو کارباخال و درگذشت آنتونیو کارباخال در نم نمک.

آنتونیو کارباخال دروازه بان سابق مکزیک درگذشت + بیوگرافی

آنتونیو کارباخال دروازه بان سابق مکزیک درگذشت

دروازه بان سابق تیم ملی مکزیک که سابقه 5 حضور در جام جهانی را داشت در سن 93 سالگی درگذشت.

آنتونیو کارباخال دروازه بان سابق مکزیک درگذشت + بیوگرافی

آنتونیو کارباخال دروازه بان سابق مکزیک درگذشت + بیوگرافی

آنتونیو کارباخال ، اسطوره فوتبال مکزیک درگذشت. همانطور که اتحادیه فوتبال مکزیک اعلام کرد ، کارباخال در سن 93 سالگی از دنیا رفت. دروازه بان سابق تیم ملی مکزیک اولین بازیکنی در تاریخ است که در پنج دوره جام جهانی بازی کرد.

به گزارش اسپورت بازر ، کارباخال با تیم ملی مکزیک در جام های جهانی برزیل 1950، سوئیس 1954، سوئد 1958، شیلی 1962 و انگلیس 1966 بازی کرد. او رکورد جام جهانی را به مدت 32 سال در اختیار داشت تا اینکه لوتار ماتئوس آلمانی در سال 1998 پنجمین جام جهانی خود را در فرانسه انجام داد.

در ادامه لیونل مسی از آرژانتین و کریستیانو رونالدو از پرتغال نیز به رکورد 5 حضور در جام جهانی رسیدند.

البته جان لوئیجی بوفون در جام جهانی 2014 پنجمین حضورش را در این رقابت ها تجربه کرد ، اما به رکورد ماتئوس نرسید چرا که بوفون در اولین حضورش در جام جهانی که سال 1998 بود روی نیمکت ذخیره ها نشست و بازی نکرد و سال 2018 هم نتوانست به جام جهانی راه یابد.

کارباخال در کشور خود با لقب"لا توتا" شناخته می شد و با باشگاه قدیمی خود لئون ، دو قهرمانی را به دست آورد. او بعد ها مربی این باشگاه شد.


بیوگرافی

آنتونیو کارباخال متولد 7 ژوئن 1929 بازیکن فوتبال اهل مکزیک است که در باشگاه فوتبال کلوب لئون بازی می کرد و دروازه بان تیم ملی فوتبال مکزیک بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو