بهترین آموزشگاه طراحی لباس در تهران و ایران

منبع: نبض ما

4

1402/2/20

19:53


طراحی لباس از جمله مشاغلیه که علاوه بر اینکه یک هنر به حساب میاد میشه بهش بعنوان یه شغل پر درامد تو دنیای مدرن نگاه کرد چون تو دهه های اخیر پوشاک برای مردم و ظاهری که از خودشون تو جامعه و مراسمات و جمع هاشون نشون میدن خیلی مهم تر از قبل شده و کارخونه های تولید پوشاک هم به این نتیجه رسیدن که باید یه واحد مجزا به اسم واحد طراحی لباس تو خود کارخونه یا شرکت داشته باشن و دوره کپی کردن از برندهای روز دنیا گذشته، هر چند که در نهایت طرح هایی که کشیده و اجرا میشه مجموعه ای از دیده ها و تصاویر برندهای مختلفه ولی هر طرحی مخصوص اون شرکت و اون کارخونه هستش و می تونه خیلی متفاوت بشه؛ برای اینکه بتونید یک طراح لباس خلاق و موفق بشید نیاز به گذروندن دوره آموزشی دارید که یا اون رو باید در دانشگاه ها بگذرونید که امکانش برای همه میسر نیست و یا اینکه تو یه آموزشگاه که مخصوص طراحی لباس هستش آموزش ببینید و سوالی که پیش میاد اینه که بهترین آموزشگاه طراحی لباس در تهران و ایران کدومه؟ تو این گزارش به شما یه آموزشگاه معتبر با مدرک بین المللی معرفی می کنیم. روی لینک زیر بزنید تا یکی از بهترین هاش رو ببینید:

 

آموزشگاه مورد نظر آکادمی هنر پارس هستش که بهترین آموزشگاه طراحی لباس به حساب میاد، با سابقه ای درخشان و خروجی های فراوون که چندین ساله در تهران و کرج فعالیت و مدرسین مجربی داره که از شمایی که شاید یک خط هم نمی تونید بکشید اما عاشق طراح لباس شدنید یک متخصص بار میاره؛ سرفصلای آموزشی دوره طراحی لباس تو آکادمی هنر پارس شامل موارد زیره:

مبانی ترسیم خط و احجام و سایه روشن-اصول طراحی مانکن هندسی-طراحی مانکن از جهات مختلف (نیم رخ- سه رخ – تمام رخ)-طراحی مانکن های حرکتی-طراحی مو، چهره و اجزای اون-طراحی دست و پا و کفش-آموزش چین و چروک های روی لباس-طراحی انواع دامن و مدل های خلاقانه-طراحی انواع شلوار و مدل های خلاقانه-طراحی انواع بلوز و شومیز و مدل های خلاقانه-طراحی انواع پیراهن و مدل های خلاقانه-طراحی انواع مانتو و مدل های خلاقانه-طراحی انواع لباس ورزشی و مدل های خلاقانه-طراحی لباس فرم بر اساس لوگو-کانسپت و ترکیب بندی در طراحی لباس-آشنایی با چرخه رنگ و تونالیته های رنگی-رنگ بدن، صورت و مو-جنسیت سازی جین-جنسیت سازی خز بلند و کوتاه-جنسیت سازی بافتنی و کرکی-جنسیت سازی چرم و ورنی-جنسیت سازی پوست (ماری – پلنگ)-جنسیت سازی مخمل-جنسیت سازی لمه و پولک-جنسیت سازی ساتن-جنسیت سازی تور و حریر-پارچه های طرح دار (چهارخونه ، گلدار ، راه راه)-طراحی اکسسوری و … که بعد از گذروندن این سرفصل ها شما با تمرین و تکرار یه طراح لباس موفق می شید و بعد از ارائه تعدادی کار نهایی (مثل امتحان) به شما مدرک داده خواهد شد، در ادامه به شما می گیم که چرا باید آکادمی پارس رو برای آموزش انتخاب کنید.

اینکه آکادمی هنر پارس بهترین آموزشگاه طراحی لباس شناخته شده دلایل زیادی داره که بطور خلاصه شامل موارد زیر میشه:

-هر شخصی تو هر سن و سالی، خانم یا آقا با هر سطح از اطلاعاتی در نهایت یک طراح لباس حرفه ای می شه. (بدون پیش نیاز)

-نامحدود بودن زمان دوره آموزشی یعنی زمان دوره تا یادگرفتن کامل تمامی سرفصل های تعیین شده و تاییدش توسط هنرجو ادامه داره.

-کلاس های نیمه خصوصی با تعداد هنرجویان هر کلاس 1 الی 2 نفر تا کیفیت آموزش چندین برابر بشه. (موسسات آموزشی دیگر که برای سود بیشتر کلاس های خود را ۱۰ الی ۲۰ نفره برگزار می کنند و هنرجو چیزی از درس متوجه نمی شه)

-اهدای گواهینامه های معتبر در پایان دوره به هنرجوها.

-مدیریت زمان بندی دوره آموزشی به این معنی که آکادمی پارس هفت روز هفته بازه و هنرجوها می تونن موقع ثبت نام روزها و ساعت های کلاس رو با توجه به شرایط خودشون انتخاب کنن. (مخصوصا دانشجویان، شاغلین و …)

-تضمینی بودن آموزش و برگشت بی قید و شرط شهریه در صورت عدم رضایت هنرجو.

-معرفی پکیج های کمک آموزشی به هنرجویان. (کتاب، جزوه و …)

-آموزش زیر نظر برجسته ترین طراحان و اساتید کشور.

-بازار کار تضمینی، بدین معنی که آکادمی هنر پارس هنرجوها رو به کارخونه ها و تولیدی های صنعتی و مزون ها در صورت تمایل معرفی می کنه. -همچنین برای هنرجوهایی که قصد راه اندازی کسب و کار شخص دارن مشاوره تخصصی ۰ تا ۱۰۰ رایگان داره.

-اهدای کارت هوشمند ۵ ساله پشتیبانی که در ادامه ازش بیشتر براتون می گیم. روی لینک زیر ضربه بزنید تا درباره آکادمی هنر پارس بیشتر بدونید:

 

 

از مزیت های کارت گارانتی پشتیبانی 5 ساله اکادمی هنر پارس که بصورت رایگان هستش میشه به موارد زیر اشاره کرد:

-شرکت تو ورکشاپ های آموزشی برای دارندگان کارت هوشمند پشتیبانی که شامل موارد جدید و خارج از سرفصل هاست. (ویژه هنرجوهای آکادمی هنر پارس)

-هنرجوها و دارندگان کارت پشتیبانی تا ۵ سال به صورت رایگان میتونن از کلاس های رفع اشکال آکادمی هنر پارس استفاده کنند.

-استفاده از تجهیزات کارگاه الگوسازی و دوخت آکادمی هنر پارس به مدت ۵ سال برای هنرجوها و دارندگان کارت پشتیبانی رایگانه.

-دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجوهای آکادمی هنر پارس می تونن تا ۵ سال تمامی تورهای آموزشی رو رایگان شرکت کنن که این اردوها و تورها شامل: بازدید از کارخانجات صنعتی، بازدید از گلدوزی های صنعتی، بازدید از چاپخانه های صنعتی پوشاک و… هستش.

-دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجوها میتونن از مشاوره های آکادمی هنر پارس تو زمینه الگوسازی و دوخت به صورت رایگان استفاده کنند. (ویژه هنرجوهای دوره الگوسازی و دوخت)

-دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجوها میتونن از مشاوره های آکادمی هنر پارس با متخصصین بیزینس و کسب کار تو زمینه راه اندازی کسب و کار، مزون، تولیدی و… به صورت رایگان استفاده کنن. (ویژه تمامی هنرجوهای آکادمی پارس)

-دارندگان کارت پشتیبانی و هنرجوهای آکادمی پارس در صورت تمایل خودشون به بازار کار معرفی می شن و توی یه کارگاه یا کارخونه یا شرکت تولید پوشاک اول بصورت کارآموز و بعد در صورت رضایت صاحب کار استخدام بشن. (بازار کار تضمینی) و …

این کارت هم با مزایایی که داره آکادمی هنر پارس رو به بهترین آموزشگاه طراحی لباس تبدیل کرده.

 

بعد از اتمام دوره آموزشی، برای تمامی هنرجوها معتبرترین و تخصصی ترین مدرک بین المللی دو زبانه پوشاک ایران که زیر نظر وزارت ارشاد، بنیاد ملی مد و لباس و آکادمی پارس هستش صادر میشه که با اون می تونن مجوز برای داشتن کارگاه یا مزون رو بگیرند، با ارائه طرح به ارگان مربوطه وام دریافت کنن و یا اگه قصد مهاجرت و گرفتن ویزا رو داشته باشن این مدرک یک امتیاز تو پرونده مهاجرتیشون محسوب میشه، خوب حالا که شما رو با یکی از بهترین آموزشگاه های طراحی لباس در سطح تهران و ایران که سالانه افراد زیادی رو از شهرهای دور و نزدیک نیز بعنوان هنرجو می پذیره آشنا کردیم بهتره هرچه زودتر عزم خودتون رو جزم کنین و برای طراح لباس شدن اقدام کنین و تو کلاس های تخصصی طراحی لباس که هم مدرکش بین المللی و دوزبانس و هم کلاساش خصوصیه و هم لوکیشن خوبی از نظر دسترسی داره ثبت نام و دوره جذابتون رو با مجرب ترین استادها شروع کنید. برای مطالعه بهتر درباره باقی دوره ها و خود آموزشگاه هنر پارس روی لینک زیر ضربه بزنید:

امتیاز به مطلب post

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو