الکترونیک آرتز از عملکرد اولیه Star Wars Jedi: Survivor بسیار راضی است

منبع: گیمفا

3

1402/2/20

21:02


با اعلام شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به عنوان ناشر بازی Star Wars Jedi: Survivor، عملکرد این بازی در ابتدای عرضه بسیار قدرتمند بوده است.

با اعلام شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به عنوان ناشر بازی Star Wars Jedi: Survivor، عملکرد این بازی در ابتدای عرضه بسیار قدرتمند بوده است.

در جریان جدیدترین جلسه ارائه گزارش مالی شرکت الکترونیک آرتز، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که بازی Star Wars Jedi: Survivor از زمان انتشار خود در پایان آوریل تاکنون توسط میلیون‌ها بازیکن تجربه شده است.

در ادامه اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیرعامل شرکت ناشر Star Wars Jedi: Survivor گفت:

در هفته‌های ابتدایی، میلیون‌ها بازیکن به ماجراجویی Cal Kestis و BD-1 پیوستند تا در شورش علیه نیروهای امپراتوری به مبارزه بپردازند. ما از این عملکرد بازی Star Wars Jedi: Survivor بسیار خوشحالیم. ما تصمیم جسورانه‌ای گرفتیم و ۶ هفته به توسعه‌دهندگان این بازی فرصت دادیم تا به کیفیتی که واقعا در نظر دارند، برسند. فکر می‌کنم ما در حال رسیدن به همان هدفی هستیم که با نسخه Fallen Order شروع کردیم و مطمئناً این یک موفقیت بسیار عالی برای ما بود.

بازی Star Wars Jedi: Survivor هم‌اکنون روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار دارد. با اینکه زمان عرضه این عنوان تا ۶ هفته تاخیر خورد اما در نهایت بهینه‌سازی این بازی به خصوص روی رایانه‌های شخصی با مشکلاتی همراه بود. حال شرکت ریسپاون (Respawn) در تلاش است با عرضه به‌روزرسانی‌های مختلف، مشکلات این بازی را کاهش دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو