معرفی هتل های قائمشهر

منبع: تالاب

10

1402/2/20

21:23


قائمشهر یکی از بزرگترین و مهمترین شهرهای استان مازندران است که در ناحیه البرز مرکزی قرار دارد. نزدیکی به مناطق کوهستانی و جنگلی و وجود جاذبه های طبیعی زیبا موجب شده گردشگران زیادی در ایام مختلف سال راهی قائمشهر شوند. رزرو هتل قائمشهر یکی از دغدغه های اصلی این مسافران است که به دنبال بهترین […]

معرفی هتل های قائمشهر

قائمشهر یکی از بزرگترین و مهمترین شهرهای استان مازندران است که در ناحیه البرز مرکزی قرار دارد. نزدیکی به مناطق کوهستانی و جنگلی و وجود جاذبه های طبیعی زیبا موجب شده گردشگران زیادی در ایام مختلف سال راهی قائمشهر شوند. رزرو هتل قائمشهر یکی از دغدغه های اصلی این مسافران است که به دنبال بهترین مکان برای اقامت هستند.

 

در قائمشهر هتل ها و اقامتگاه های مختلفی وجود دارد که هر کدام از ویژگی ها و سطح امکانات و خدمات خاصی برخوردارند. در این مقاله قصد داریم شما را با هتل های قائمشهر آشنا کنیم تا هنگام رزرو بتوانید انتخاب راحتتری داشته باشید.

 

شما می‌توانید برای رزرو هتل قائمشهر به سایت بوکینگ به عنوان بهترین مرجع رزرو هتل های داخلی و خارجی مراجعه کنید و پس از مقایسه هتل های قائمشهر، مناسبترین آنها را انتخاب نمایید.

 

هتل مازرون

هتل دو ستاره مازرون یکی از بهترین هتل های قائمشهر است که در کمربندی شمالی این شهر قرار دارد. این هتل شیک در سال 1386 ساخته شده و در سال 1390 جهت ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است.

 

ساحختمان 4 طبقه هتل مازرون قائمشهر دارای 20 اتاق و سوئیت بسیار تمیز و دلباز است. در این اتاق ها و سوئیت ها امکانات و خدمات مناسبی جهت تامین رفاه حال مهمانان در نظر گرفته شده است که از مهمترین آنها می‌توان به اینترنت، مبلمان، کمد لباس و تخت با کیفیت، روم سرویس، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم پیشرفته اطفا حریق، لوازم بهداشتی، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و غیره اشاره کرد.

 

موقعیت مکانی عالی از دیگر مزیت های هتل دو ستاره مازرون قائمشهر محسوب می‌شود. گردشگران با انتخاب این هتل هنگام رزرو هتل قائمشهر، می‌توانند در زمان اقامت خود دسترسی راحتی به مرکز شهرو خیابان های مهم و اماکن اداری، تجاری و توریستی مانند خیابان دانش، ایستگاه راه آهن، بیمارستان رازی، پارک ولیعصر، ترمینال دولت، تپه باستانی گردکوه، تپه طالقانی، چشمه هزارون و … داشته باشند.

 

هتل مازرون در راستای تامین رفاه حال بیشتر مهمانان خود، امکانات و خدمات باکیفیت و قابل قبولی همچون صندوق امانات، تاکسی سرویس، لاندری، خانه داری، پذیرش 24 ساعته، آژانس مسافرتی، کافی نت، پارکینگ و … را در نظر گرفته است.

 

هتل اسپهبدان

از دیگر هتل های قائمشهر می‌توان به هتل تازه تاسیس اسپهبدان اشاره کرد که در سال 1401 به بهره برداری رسیده است. این هتل دو ستاره با معماری زیبا، محیطی آرام و دلنشین، سطح کیفی مناسب، پرسنل آموزش دیده و مجرب اقامتی خوش و به یادماندنی را برای گردشگران در شهر زیبای قائمشهر رقم می‌زند.

 

ساختمان 5 طبقه هتل اسپهبدان قائمشهر دارای 11 واحد اقامتی شیک است. در این اتاق ها سعی شده امکانات و خدمات کاملی فراهم گردد تا مهمانان احساس راحتی داشته باشند. اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته در دو شکل معمولی و تراس دار هتل اسپهبدان جزو بهترین گزینه های اقامت در قائشهر محسوب می‌شوند.

 

با انتخاب هتل اسپهبدان هنگام رزرو هتل قائمشهر، می‌توانید در طول مدت اقامت خود از امکانات و خدماتی مانند روم سرویس، صبحانه در اتاق، خانه داری، لاندری، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت و رایگان، فضای سبز و … بهره مند شوید.

 

هتل اسپهبدان در ابتدای جاده نظامی قائمشهر واقع شده و به خاطر موقعیت مکانی مناسب، دسترسی راحتی به اماکن مهم شهر را برای مسافران فراهم کرده است. این هتل فاصله نزدیکی با خیابان های دانش و امام خمینی، ترمینال دولت، ایستگاه راه آهن، بیمارستان رازی، تپه طالقانی، چشمه هزارون و … دارد.

معرفی هتل های قائمشهر

هتل ماسوله

از نظر بسیاری از مسافران، هتل دو ستاره ماسوله بهترین هتل قائمشهر است که در میدان جانبازان و ابتدای اتوبان ساری قرار دارد. این هتل در سال 1394 بر اساس استانداردها و معیارهای روز صنعت هتلداری تاسیس شده است و از کیفیت بالاییی برخوردار می‌باشد.

 

چشم انداز برخی از اتاق های این هتل شیک روستای سرسبز و زیبای ارطه استک با انتخاب این اتاق های منحصربفرد می‌توانید زمین های زراعی و شالیزارهای برنج و باغ های مرکبات را از پنجره تماشا کرده و لذت سفر خود را دو چندان کنید.

 

ساختمان هتل ماسوله قائمشهر از معماری زیبا و 3 طبقه برخوردار است که در ان 21 اتاق و سوئیت متنوع برای اقامت گردشگران وجود دارد. این اتاق ها محیطی راحت و دلنشین دارند و امکانات و خدمات رفاهی قابل قبول و مناسبی برای انها در نظر گرفته شده است. اتاق های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته، چهار تخته و … هتل ماسوله جزو بهترین اتاق های هتل های قائمشهر از نظر مسافران است.

 

علاوه بر موقعیت مکانی مناسب و دسترسی راحت به نقاط توریستی و اماکن مهم شهر، داشتن امکانات و خدمات رفاهی نسبتا کامل از دیگر مزایای این هتل به شمار می‌رود. شما می‌تاونید در طول مدت اقامت خود در هتل ماسوله قائمشهر از امکانات و خدماتی رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، پارکینگ، اینترنت، روم سرویس، خانه داری، پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، لابی، نمازخانه و … استفاده کنید و اقامتی راحت و به یادماندنی داشته باشید.

معرفی هتل های قائمشهر

رزرو آنلاین هتل قائمشهر

برای رزرو هتل قائمشهر بهترین روش مراجعه به سایت های انلاین رزرو هتل است. بوکینگ یکی از بهترین سایت رزرواسیون هتل در ایران می‌باشد که از طریق آن می‌توانید انواع هتل های قائمشهر را مشاهده کرده و درباره آنها اطلاعات لازم را بدست آورید.

 

در بوکینگ که برترین سامانه رزرو برای هتل های داخلی محسوب می‌شود، امکان مقایسه هتل های قائمشهر فراهم شده است. شما می‌توانید پس از بررسی های لازم انتخاب راحتتر و بهتری جهت تجربه اقامتی دلنشین و فراموش نشدنی در قائمشهر داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو