به‌نظر می‌رسد Take-Two در حال تبلیغ یک بازی بزرگ در میامی است

منبع: گیمفا

4

1402/2/20

23:01


در پی انتشار تصویری مشکوک در فضای مجازی، بسیاری از افراد تصور می‌کنند که شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) در حال بازاریابی GTA 6 در میامی است.

به‌نظر می‌رسد Take-Two در حال تبلیغ یک بازی بزرگ در میامی است

در پی انتشار تصویری مشکوک در فضای مجازی، بسیاری از افراد تصور می‌کنند که شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) در حال بازاریابی GTA 6 در میامی است.

با توجه به تضمین کیفیت کار راکستار گیمز (Rockstar Games)، محبوبیت سری Grand Theft Auto و ۱۰ سال فاصله از انتشار آخرین بازی از آن، در سال‌های گذشته شایعات بسیار زیادی از GTA VI در محافل مختلف دنیای بازی‌ها پخش شده‌اند. به‌تازگی و طی یکی از همین شایعه‌ها نیز تصویری در فضای مجازی دست به‌دست شده که نشان می‌دهد شرکت تیک-تو اینتراکتیو در یکی از مناطق میامی به اسم The Guild Downtown اقدام به تبلیغات و بازاریابی محصولی حائز اهمیت نموده است. در ادامه می‌توانید تصویر مورد بحث را مشاهده کنید:

Take two Miami Advert Rumor


گفته می‌شود که این تصویر درواقع مربوط به تبلیغات و بازاریابی یک بازی AAA و درجه یک است و در اواخر تابستان ۲۰۲۳ به جریان خواهد افتاد. طبق نوشته‌های درون نامه، قرار است آگهی‌های تبلیغاتی در مکانی به‌شدت قابل‌‌دید قرار بگیرند و ۱۲ ماه نیز آن‌جا باقی بمانند. صدالبته بسیاری از بازی‌بازان در سرتاسر اینترنت درحال شادی و پایکوبی هستند چراکه تصور می‌کنند این تبلیغات، مهُر تائیدی بر نزدیک بودنِ رونمایی از یک بازی خاص و مهم است اما عده دیگری نیز وجود دارند که صریحاً باور دارند تصویر بالا، جعلی بوده است و هرکسی می‌تواند از هرجایی، مانند آن را بسازد. لازم به‌ذکر است که تا این لحظه، هیچ منبعی درباره نامه فوق صحبت نکرده است تا دست‌کم، کوچک‌ترین اعتباری به آن ببخشد.

با این وجود اما از آن‌جایی که میلیون‌ها هوادار در هیجان و انتظار برای تجربه Grand Theft Auto 6 به‌سر می‌برند، تعجبی ندارد که این افراد از انتشار چنین تصاویری تا این لحظه خوشحال و هیجان‌زده‌ شوند. ضمناً توجه داشته باشید که حتی اگر نامه فوق حقیقت داشته باشد، باز هم مشخص نیست که ارتباطی با GTA VI دارد یا خیر و اگر واقع‌بین باشیم، باید این احتمال را در نظر بگیریم که تیک-تو می‌تواند چنین تبلیغاتی را برای هر عنوان AAA که علاقه دارد، در میامی آغاز کند.

نظر شما در این‌باره چیست؟ در صورت واقعی بودن تصویر بالا، آیا تیک-تو در حال آماده‌سازی کمپین تبلیغاتی GTA 6 است؟ با گیمفا در میان بگذارید.

منبع: Gameranx

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو