تجربه همه‌جانبه و خیره‌کننده بازی‌ها در نمایشگر ۴۹ اینچی LG UltraGear

تجربه همه‌جانبه و خیره‌کننده بازی‌ها در نمایشگر ۴۹ اینچی LG UltraGear


منبع: فوت و فن

3

1402/2/21

07:25


ال‌جی الکترونیکس جدیدترین مانیتور گیمینگ UltraGear خودش را عرضه کرده است که با نام مدل 49GR85DC شناخته می‌شود و یک نمایشگر ۴۹ اینچی منحنی با نسبت تصویر ۳۲:۹ و نرخ تازه‌سازی تصویر فوق‌العاده بالای ۲۴۰ هرتز است.

تجربه همه‌جانبه و خیره‌کننده بازی‌ها در نمایشگر ۴۹ اینچی LG UltraGear

ال‌جی الکترونیکس جدیدترین مانیتور گیمینگ UltraGear خودش را عرضه کرده است که با نام مدل 49GR85DC شناخته می‌شود و یک نمایشگر ۴۹ اینچی منحنی با نسبت تصویر ۳۲:۹ و نرخ تازه‌سازی تصویر فوق‌العاده بالای ۲۴۰ هرتز است. استفاده از این نمایشگر همانند داشتن دو مانیتور ۱۶:۹ در کنار هم است و گیم‌پلی بسیار نرم و کیفیت تصویر درجه یک را برای تجربه همه جانبه بازی‌ها ارائه می‌کند. با اینکه این نمایشگر با هدف برآورده کردن نیازهای گیمرها طراحی شده اما به لطف عملکرد چند وظیفه‌ای پیشرفته و صفحه نمایش فوق‌العاده گسترده خودش، برای دیگر کارها و همچنین مشاهده محتوا نیز مناسب است.

مانیتور گیمینگ اولتراگیر تازه ال‌جی شامل صفحه نمایش ۴۹ اینچی Dual QHD (۵۱۲۰×۱۴۴۰) با انحنای 1000R است و تصاویری سرزنده و تیز را فراهم می‌آورد که میدان دید کاربر را پر می‌کند. ترکیب صفحه نمایش بسیار بزرگ و نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز به خلق یک محیط بازی بسیار گسترده و واکنشی‌تر کمک کرده است که بازی‌ها را واقعی و پویاتر جلوه می‌دهد. این مانیتور تازه دارای گواهینامه VESA DisplayHDR 1000 است و همچنین نسبت کنتراست 3000:1 و حداکثر روشنایی 1000 نیت را دارا است که رنگ‌های زنده و مشکی‌های عمیق و ظریفی را تولید می‌کند. این مانیتور با طراحی سه وجهی و تقریبا بدون حاشیه خودش، کابران را قادر می‎‌سازند تا در هنگام مبارزه با حریفان خود یا کشف دنیای مجازی مورد علاقه‌شان، تمرکزشان را حفظ کنند.

این مانیتور فقط برای گیمینگ نیست و مجموعه‌ای از ویژگی‌های چند کاره را ارائه می‌دهد و برای کاربران این فرصت را فراهم می‌آورد تا از صفحه نمایش کشیده آن نهایت استفاده را ببرند. مانیتور اولتراگیر جدید از حالت تصویر در تصویر (PIP) و تصویر در کنار تصویر (PBP) پشتیبانی می‌کند. حالت PIP به کاربر اجازه می‌دهد تا محتوا را از یک دستگاه متصل دوم در یک پنجره شناور به نمایش بگذارند و این در حالی است که حالت PBP با تقسیم کردن صفحه نمایش به دو قسمت، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در چندین پنجره باز و به صورت همزمان کار کنند.

این مانیتور جدید برای کسانی که از بازی‌های پی‌سی و کنسول لذت می‌برند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه اتصال از طریق DisplayPort 1.4 و HDMI 2.1 را فراهم می‌آورد که هر دو به کاربران اجازه می‌دهد تا از بازی روان با فرکانس ۲۴۰ هرتز با وضوح Dual QHD لذت ببرند. علاوه بر این، این مانیتور اولتراگیر خمیده با نور پس‌زمینه LED Hexagon و پشتیبانی از هدفون DTS Headphone:X تجربه بازی را بهبود می‌بخشد.

سئو یانگ جائه معاون ارشد و رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات ال‌جی الکترونیکس گفته:

«با ادامه رشد بازار مانیتورهای بازی، تقاضا برای نمایشگرهای گسترده‌تر با نرخ تازه‌سازی بالا و کیفیت تصویر عالی نیز افزایش پیدا کرده است. نمایشگر اولتراگیر جدید ال‌جی برای بازی طراحی شده اما به همان اندازه برای کارهای دیگر نیز مناسب است و یک راهکار همه‌کاره و ممتاز به شمار می‌رود که تعهد و توانایی ما برای برآورده کردن نیازهای متنوع مصرف‌کننده‌های امروزی را نشان می‌دهد.»

مشخصات فنی

LG UltraGear Gaming Monitor

(49GR85DC)

Display Type VA (Vertical Alignment)
Screen Size 49-inch
Aspect Ratio 32:9
Resolution DQHD (5,120 x 1,440)
Refresh Rate 240Hz1
Color Gamut DCI-P3 95% (typ.)
Contrast Ratio 3000:1
Brightness 1000nit (peak)2,

450nit (typ.)

Response Time 1ms Gray-to-Gray (GtG)
Curvature 1000R
HDR VESA DisplayHDR 1000
Connectivity HDMI 2.1 x 2
DisplayPort 1.4 x 1
USB 3.0 x 1 Upstream
x 2 Downstream
4pole H/P out (DTS HP:X)
Picture-in-Picture,

Picture-by-Picture

Yes
Stand Tilt: -5 to + 15°
Height: 110mm
Swivel: ± 15˚
Pivot: Not Available

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو