انیمیشن‌های سینمایی نتفلیکس در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴

انیمیشن‌های سینمایی نتفلیکس در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴


منبع: گیمفا

3

1402/2/21

13:31


سرویس آنلاین نتفلیکس قرار است انیمیشن‌های سینمایی جذاب و تماشایی را در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ میلادی پخش کند.

انیمیشن‌های سینمایی نتفلیکس در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴

سرویس آنلاین نتفلیکس قرار است انیمیشن‌های سینمایی جذاب و تماشایی را در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ میلادی پخش کند.

سرویس آنلاین نتفلیکس در سال گذشته میلادی توانست با انیمیشن پینوکیو (Pinocchio) ساخته گی‌یرمو دل تورو جایزه بهترین انیمیشن سال اسکار را از آن خودش کند. این سرویس همچنین حق پخش Animal Logic را خریداری کرد و حالا قرار است در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ میلادی حداقل ۹ انیمیشن سینمایی جذاب و تماشایی را پخش کند.

سرویس آنلاین نتفلیکس تاکنون توانسته با انیمیشن‌های خودش توجه بیننده‌های بسیار زیادی را جلب کند و حالا این سرویس آنلاین به دنبال است تا در دو سال آینده انیمیشن‌های دلنشین و جذاب بیشتری را برای مخاطبان خودش به ارمغان بیاورد که مطمئنا بیننده‌ها با هر سن و سالی را به وجد خواهند آورد.

با اینکه سرویس آنلاین نتفلیکس از برنامه آینده انیمیشن‌های سینمایی خودش رونمایی کرده اما تاریخ دقیقی برای پخش آن‌ها اعلام نکرده است؛ با این وجود، هیجان برای این آثار در بین مخاطبان بسیار زیاد است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی انیمیشن‌های سینمایی آینده سرویس آنلاین نتفلیکس در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ بپردازیم.

انیمیشن نیمونا (Nimona) – تابستان ۲۰۲۳

انیمیشن Nimona

انیمیشن Nimona

در تابستان سال جاری میلادی، سرویس آنلاین نتفلیکس سرانجام انیمیشن مورد انتظار «نیمونا» را پخش خواهد کرد، انیمیشنی که بر اساس رمان گرافیکی پرفروشی به همین نام نوشته ان دی استیونسون ساخته شده است. این انیمیشن داستان شوالیه‌ای به نام بالیستر بولدهارت را دنبال می‌کند که برای جنایتی که مرتکب آن نشده، متهم شده است. حالا یک تغییرشکل‌دهنده به نام نیمونا به دنبال آن است تا به این شوالیه کمک و بی‌گناهی وی را ثابت کند.

از جمله صداپیشه‌هایی که قبلا حضورشان در انیمیشن «نیمونا» تأیید شده می‌توان به کلویی گریس مورتز در نقش نیمونا، ریز احمد در نقش بالیستر بولدهارت و یوجین لی یانگ در نقش آمبروسیوس گلدنلوین اشاره کرد. از جمله دیگر صداپیشه‌ها نیز می‌توان فرانسیس کانروی، لورین تورس، بک بنت و سارا شرمن را نام برد. سکان کارگردانی این اثر را نیک برونو و تروی کوآن در دست دارند.

انیمیشن شاه میمون (The Monkey King) – تابستان ۲۰۲۳

انیمیشن The Monkey King

انیمیشن The Monkey King

انیمیشن «شاه میمون» یک اثر کمدی اکشن محور و خانوادگی به شمار می‌رود که داستان یک میمون کاریزماتیک و عصای مبارزه جادویی‌اش را دنبال می‌کند. این میمون در سفری حماسی برای غلبه بر ۱۰۰ شیطان، یک پادشاه اژدهای عجیب و غریب و همچنین بزرگترین دشمنش یعنی نفس خودش است. در این مسیر نیز دختری جوان و روستایی نگرش خود محور او را به چالش می‌کشد و به او نشان می‌دهد که حتی کوچک‎‌ترین کارها نیز می‌توانند تأثیری شگرف در جهان داشته باشند.

کارگردان انیمیشن غول‌های پاکتی (The Boxtrolls) یعنی آنتونی استاکی سکان کارگردانی انیمیشن «شاه میمون» را در دست دارد. بازیگران برجسته و بااستعدادی وظیفه صداپیشگی را در این اثر برعهده دارند که شامل جیمی او یانگ، بوون کانگ، جولی هوانگ راپاپورت، جوی کوی، استفانی هسو، جودی لانگ و بی دی وانگ می‌شود.

انیمیشن لئو (Leo) – پاییز ۲۰۲۳

انیمیشن Leo

انیمیشن Leo

بازیگر و کمدین مشهور آدام سندلر صداپیشگی شخصیت اصلی انیمیشن سینمایی «لئو» را برعهده دارد. در این انیمیشن کمدی، موزیکال و درباره به بلوغ رسیدن، لئو یک مارمولک ۷۴ ساله خسته است که برای چندین دهه است درون یک کلاس درس در فلوریدا و در کنار یک لاک‌پشت با صداپیشگی بیل بور قرار دارد.

زمانی که لئو متوجه می‌شود که تنها یک سال دیگر بیشتر زنده نیست، تصمیم می‌گیرد تا از این کلاس خارج شود و دنیای بیرون را تجربه کند اما در عوض، گرفتار مشکلات دانش‌آموزان مضطرب این کلاس می‌شود. همین نیز سبب شده تا این انیمیشن به اثری بسیار عجیب و غریب و در عین حال با ارزش و جالب تبدیل شود.

رابرت ماریانتی، رابرت اسمیگل و دیوید واختنهایم به صورت مشترک سکان کارگردانی این انیمیشن را در دست دارند و از جمله دیگر صداپیشه‌های آن نیز می‌توان به سیسیلی استرانگ، جیسون الکساندر، راب اشنایدر، سانی سندلر، هایدی گاردنر، جو کوی، استفانی هسو، نیکلاس تورتورو و تعدادی دیگر اشاره کرد.

انیمیشن فرار مرغی: ظهور ناگت (Chicken Run: Dawn of the Nugget) – پاییز ۲۰۲۳

انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nugget

انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nugget

انیمیشن سینمایی «فرار مرغی: ظهور ناگت» اثری از شرکت برنده جوایز اسکار و بفتا یعنی Aardman و همچنین کارگردان برنده جایزه اسکار سم فل است و دنباله‌ای بسیار مورد انتظار برای انیمیشن استاپ موشن بسیار موفق و پرفروش فرار مرغی (Chicken Run) محسوب می‌شود.

جینجر پس از فراری نزدیک به مرگ و بسیار مهیج از مزرعه توئیدی، سرانجام به رویای خودش رسیده و یک پناهگاه آرام و جزیره‌ای برای کل گله پیدا کرده که به دور از تمام خطرات دنیای انسان‌ها است. او به همراه راکی یک دختر کوچک به نام مالی به دنیا می‌آورند و به نظر می‌رسد که زندگی آن‌ها واقعا کامل شده است. با این حال، در سرزمین اصلی، کل مرغ‌ها با یک تهدید وحشتناک و جدید مواجه هستند. با این حال، جینجر و تیمش بار دیگر همه چیز را به خطر می‌اندازند تا با این تهدید مقابله کنند.

سکان کارگردانی این انیمیشن را سم فل در دست دارد و داستان آن را نیز کری کرک‌پاتریک و جان او فارل به همراه ریچل تونارد قلم زده‌اند. از جمله صداپیشه‌هایی که در انیمیشن «فرار مرغی: ظهور ناگت» حضور دارند می‌توان تندی نیوتن، زکری لی‌وای، بلا رمزی، دیوید بردلی و نیک محمد را نام برد.

انیمیشن مگه تو خواب ببینی (In Your Dreams) – سال ۲۰۲۴

انیمیشن In Your Dreams

انیمیشن In Your Dreams

انیمیشن «مگه تو خواب ببینی» یک اثر کمدی و ماجراجویی به شمار می‌رود که داستان استیو و برادرش به نام الیوت را روایت می‎‌کند که به دنیای رویاها سفر می‌کنند. حالا آن‌ها قصد دارند تا سندمن را پیدا کنند، کسی که می‌تواند آرزوی نهایی آن‌ها را برآورده سازد و از این طریق، آن‌ها می‌توانند ازدواج و زندگی مشترک والدین خود را نجات بدهند.

این دو بچه کاملا با یکدیگر تضاد دارند و همین نیز سبب شده تا آن‌ها با مشکلاتی دست و پنجه نرم کنند اما آن‌ها در طول این سفر خودشان متوجه می‌شوند تا زمانی که همدیگر را دارند، می‌توانند با هر مشکلی و حتی ترسناک‌ترین کابوس‌هایشان مقابله کنند. سکان کارگردانی این انیمیشن در دستان الکس وو و اریک بنسون است.

انیمیشن نجات بیکینی باتم: فیلم سندی چیکس (Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks Movie) – سال ۲۰۲۴

انیمیشن Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks Movie

انیمیشن Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks Movie

وقتی که بیکینی باتم و تمام ساکنانش ناگهان از اقیانوس بیرون می‌روند، سندی چیکس و باب اسفنجی شلوار مکعبی به تگزاس سفر می‌کنند تا در آنجا شهر خودشان را از یک توطئه و نقشه شیطانی نجات بدهند. کارگردان سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) یعنی لیزا جانسون سکان کارگردانی این انیمیشن را در دست دارد.

فیلم‌نامه این انیمیشن را نیز کاز و تام استرن و بر اساس مجموعه باب اسفنجی ساخته استیون هیلنبرگ قلم زده‌اند. کارولین لارنس، تام کنی، واندا اسکایز، کلنسی براون، جانی ناکسویل، کریگ رابینسون، گری دلیسل و متی کارداروپل از جمله صداپیشه‌هایی هستند که در این انیمیشن تازه صداپیشگی خواهند کرد.

انیمیشن آن کریسمس (That Christmas) – سال ۲۰۲۴

انیمیشن That Christmas

انیمیشن That Christmas

انیمیشن «آن کریسمس» بر اساس مجموعه کتاب‌های کودکان بسیار موفقی به همین نام است که نویسنده برنده جایزه بفتا و نامزد جایزه اسکار ریچارد کرتیس آن را نوشته است. این فیلم دلنشین و جذاب استودیو انیمیشن‌سازی Locksmith Animation اولین تجربه کارگردانی سینمایی هنرمند کهنه‌کار دنیای انیمیشن سایمون آتو است.

انیمیشن «آن کریسمس» مجموعه‌ای از داستان‌های درهم تنیده را بازگو می‎‌کند که درباره عشق و تنهایی، خانواده و دوستان و همچنین اشتباه بسیار بزرگ بابانوئل است. سایمون آتو سکان کارگردانی این اثر را در دست دارد و فیلم‌نامه آن را نیز خود ریچارد کرتیس بر اساس کتاب‌هایش نوشته است.

انیمیشن تلما اسب شاخدار (Thelma The Unicorn) – سال ۲۰۲۴

انیمیشن Thelma The Unicorn

انیمیشن Thelma The Unicorn

تلما یک اسب کوتاه قد و کوچک است که رویای تبدیل شدن به یک ستاره موسیقی پر زرق و برق را در سر دارد. در یک لحظه سرنوشت‌ساز، او به یک اسب شاخدار تبدیل می‌شود و در سراسر جهان به شهرت می‌رسد. با این حال، این زندگی جدید وی هزینه‌ای نیز در بر دارد. انیمیشن «تلما اسب شاخدار» اثری خنده‌دار، دلنشین و عجیب و غریب است که سکان کارگردانی آن را لین وانگ و جرد هس در دست دارند.

انیمیشن اولترامن (Ultraman) – سال ۲۰۲۴

انیمیشن Ultraman

انیمیشن Ultraman

انیمیشن «اولترامن» محصول سرویس آنلاین نتفلیکس بر اساس یک شخصیت محبوب ژاپنی است و داستان سوپراستار بیسبال کن ساتو را دنبال می‌کند که به کشور خودش ژاپن باز می‌گردد تا ردای ابرقهرمانی اولترامن را به تن کند. با این حال، او به زودی متوجه سختی‌های این کار می‌‎شود و این در حالی است که مجبور می‌شود فرزند بزرگترین دشمن خودش را بزرگ کند.

کن ساتو باید سفر ابرقهرمانی خودش را پشت سر بگذراند، بین پدر بودن، رابطه‌اش با پدرش و همچنین نیروی دفاعی کایجو تعادل برقرار کند تا فراتر از نفس خودش برود و معنای واقعی اولترامن بودن را کشف کند. شانون تیندل به همراه مارک هیمز فیلم‌نامه این اثر را قلم زده‌اند و خود شانون تیندل به همراه جان آئوشیما آن را کارگردانی کرده‌اند.


در این مطلب به معرفی انیمیشن‌های سینمایی سرویس آنلاین نتفلیکس در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ میلادی پرداختیم. نظر شما درباره این آثار چیست؟

منبع: اسکرین رنت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو