دانلود قسمت سریال آکتور ۱۶ شانزدهم کامل قسمت 16 از ویدائو و آپارات

منبع: شبونه

4

1402/2/21

15:36


قسمت 16 سریال اکتور منتشر شد سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی که موفق شده بیننده های زیادی را به دست اورد و حالا به قسمت 16 رسیده است علاقمندان به سریال اکتور میتوانند قسمت شانزدهم را در این صفحه تماشا و دانلود کنند. لینک های دانلود دانلود قسمت 16 آکتور با لینک مستقیم درخشش نوید …

قسمت 16 سریال اکتور منتشر شد سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی که موفق شده بیننده های زیادی را به دست اورد و حالا به قسمت 16 رسیده است علاقمندان به سریال اکتور میتوانند قسمت شانزدهم را در این صفحه تماشا و دانلود کنند.

دانلود قسمت سریال آکتور ۱۶ شانزدهم کامل قسمت 16 از ویدائو و آپارات

لینک های دانلود

دانلود قسمت 16 آکتور با لینک مستقیم

درخشش نوید محمدزاده در سریال قورباغه حالا به سریال آکتور پا گذاشته است که نشان داده در عرصه سریال نیز یکی از بهترین های ایران میباشد.

درباره سریال اکتور

افشین علیار افشین علیار آکتور اولین سریال نیما جاویدی می‌تواند از بهترین‌های شبکه نمایش خانگی باشد، از آنجا که جاویدی در دومین فیلم سینمایی‌اش یعنی سرخپوست توانست از عناصر مهمِ سینمایی کمک بگیرد و اثری قابل تحسین بسازد در آکتور هم همان مسیر را ادامه داده، البته با چگالی بیشتر، از همان نمای اول دوربین جایی قرار می‌گیرد و نوید این را می‌دهد که قرار است با شکل جدیدی از سریال‌سازی مواجه شویم. دقیقاً این اتفاق هم رخ می‌دهد، البته که آکتور با دراماتیک بودن جهان روایتش میان نمایش و سینما در تعلیق قرار گرفته و این می‌تواند بستر متقاعد‌کننده‌ای برای فضاسازی داستان باشد، از همین حیث این احتمال وجود دارد که مخاطب عام کمی با فضای سریال مشکل داشته باشد و فکر کند که ریتم سریال کُند و غیرقابل تحمل است، اما از قسمت سوم تا ششم داستان با تعلیق‌های ریزبینانه شکل می‌گیرد.

خلاصه داستان

سریال آکتور درباره دو بازیگر تئاتر است که در مهمانی‌ها و مراسم‌های مختلف، مردم را سورپرایز می‌کنند. آنها در نقش افراد گوناگونی فرو می‌روند و وارد موقعیت‌هایی از زندگی دیگران می‌شوند و آن را تبدیل به یک صحنه خاطره‌انگیز می‌کنند. آنها این سورپرایزها به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند و در کارشان حرف ندارند. نوید محمد زاده و احمد مهرانفر ایفاگر نقش این دو بازیگر تئاتر هستند. این دو نفر برگ برنده‌های سریال آکتور هستند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو