ترندهای کفش بهار و تابستان 2023 را ببینید!

ترندهای کفش بهار و تابستان 2023 را ببینید!


منبع: تیپ زا

5

1402/2/21

16:15


ترندهای کفش بهار و تابستان 2023 را ببینید! ترندهای کفش بهار و تابستان 2023 را ببینید! با شیک ترین کفش های این فصل بهترین پای خود را در بهار امسال به کار بگیرید ! در این فصل، کفش‌های شیک زیادی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید که شما را مد روز نگه […]

ترندهای کفش بهار و تابستان 2023 را ببینید!

ترندهای کفش بهار و تابستان 2023 را ببینید! با شیک ترین کفش های این فصل بهترین پای خود را در بهار امسال به کار بگیرید ! در این فصل، کفش‌های شیک زیادی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید که شما را مد روز نگه می‌دارد و در عین حال لباس‌هایتان را بالا می‌برد. چه به دنبال کفش‌های تازه برای محوطه دانشگاه باشید و چه به دنبال یک کفش عالی برای بیرون رفتن باشید ، این 25 گزینه کفش مرسوم، شما را تحت پوشش قرار داده‌اند – و آنها نیز ضرری ندارند.

آیا می خواهید بدانید چه کفشی برای بهار و تابستان 2023 بپوشید؟ اینها بهترین ترندهای مد کفش هستند که باید بدانید: برای تفکیک هر کدام از ترندهای کفش، با انتخاب های برتر ما برای خرید همه کفش های مد بهار، در ادامه بخوانید!

ترندهای کفش بهار و تابستان 2023 را ببینید!

لوفرها

لوفرها الان یک دقیقه است که داغ شده اند و همچنان در بهار امسال قوی هستند! کفش‌های کتانی با کفی درشت را برای ظاهری خنک و مدرن انتخاب کنید ، و برای جذابیت بیشتر آن‌ها را با جوراب‌های مچ پا طراحی کنید.

اگرچه این کفش‌ها زیبایی کلاسیک و الهام‌گرفته از دانشگاه دارند ، اما در سال 2023، می‌توانید آن‌ها را تقریباً با هر چیزی، از جمله شلوارک جین بپوشید.

ترندهای کفش بهار و تابستان 2023 را ببینید!

مری جینز

شبیه به سبک کفش های لوفر، مری جینز دارای یک بند (یا چند بند) در قسمت پشت پا است و می تواند صاف یا پاشنه دار باشد. این کفش‌های کلاسیک در بهار امسال بازگشت بزرگی داشته‌اند و می‌توان آن‌ها را به روش‌های مختلف، از پرپی تا پانک، مدل‌سازی کرد.

این مری جین برای فصل آینده آماده است با یک پتنت براق . بند سگک دار به این کفش ها ظاهر کلاسیک مری جین می دهد که با کفی مدرن و درشت پلت فرم کاملاً متعادل شده است.

یک پاشنه پلتفرمی جسور به همراه چرم مصنوعی براق ، ظاهری مدرن به مری جین شما خواهد داد که در این فصل مورد توجه است . این جفت تعادل عالی مدرسه قدیمی و جدید است!

بیشتر بخوانید: 4 کفش زنانه ترندی بهار + استایل

ترندهای کفش بهار و تابستان 2023 را ببینید!

ترندهای کفش بهار و تابستان 2023 را ببینید!

کفش مدل باله

بله باله به لطف طراحان بازگشته‌اند، یک زیبایی مد که همه چیز درباره لباس‌ها و کفش‌های الهام گرفته از رقصنده است . علاوه بر باله، این شامل تاپ‌ها، گرم‌کن پا، لباس‌ها، توری و پارچه‌های شفاف و روشن است.

باله در مرکز این ترند مد قرار دارند، اما خوشبختانه، آنها یک انتخاب کفش بدون مشکل هستند، به راحتی می‌توان آن‌ها را پوشاند و فوراً ظاهر شما را شیک نشان می‌دهند. این کفش‌های مد بهاری به لباس‌های شما حسی زنانه می‌بخشد، چه آن‌ها را با ظاهری دخترانه و چه با شلوار جین هم عالی به نظر می‌رسند.

این تخت‌های باله چرمی پنجه مربعی در مجموعه‌ای از رنگ‌ها (از جمله طلایی متالیک مد روز) و دارای پاپیون  کلاسیک هستند که به زنانگی آن‌ها می‌افزاید.

ترندهای کفش بهار و تابستان 2023 را ببینید!

ترندهای کفش بهار و تابستان 2023 را ببینید!

کفش پاشنه دار وینیل

با چند کفش پاشنه دار آن را به دهه 90 برگردانید الهام گرفته از کلاسیک شما را باکلاس نشان می‌دهد و یک بچه گربه کوتاه یا کفش پاشنه بلند باعث می‌شود که راحت‌تر راه بروید (در مقایسه با کفش‌های پاشنه بلند).

اگر اهل صرفه جویی هستید، باید مراقب کفش های پاشنه دار دهه 90 باشید. اگر نه، جای نگرانی نیست این گزینه های 2023 را در زیر بررسی کنید.

ترندهای کفش بهار و تابستان 2023 را ببینید!

زارا در این فصل گزینه‌های بسیار خوبی برای پاشنه‌های پشت باریک دارد و من این جفت را با بند بدلیجات و پنجه نوک تیز وینیل مایل به قهوه‌ای دوست دارم . بند بدلیجات درخشان به این پاشنه ها ظاهری جذاب می بخشد و ساختار وینیل شفاف آن نیز در بهار امسال بسیار متداول است. اینها برای یک شب بیرون رفتن عالی هستند!

بیشتر بخوانید: 10 برند گران قیمت کفش در جهان

جیر مصنوعی 

آیا به دنبال کفش های پاشنه دار سنتی تری هستید که ظاهری جاودانه داشته باشند ؟ به دنبال این جیر مصنوعی که به همان اندازه کلاسیک هستند، می‌توانید این لباس‌ها را در رویدادهای گروهی، سخنرانی‌های کلاسی، دفتر و موارد دیگر بپوشید.

رنگ نود روشن تقریباً با هر لباسی مطابقت دارد و پاشنه بلوک کوتاه همه کاره است و برای راه رفتن راحت است.

جیر مصنوعی 

اسلینگبک تخت

اگر باله کاملاً زیبایی‌شناختی شما را ندارند، به‌جای آن کفش‌های باله پشتی را امتحان کنید تا حال و هوای شیک‌تری داشته باشید—که همچنین یک کفش مدرن به سبک دهه ۹۰ هستند.

یک پنجه نوک تیز تقریباً هر کفشی را فوق العاده براق و شیک نشان می دهد، این کفش های چرمی پشتی که شامل آن می شود.

اسلینگبک تخت

کفش ورزشی

کفش‌های کتانی همیشه شیک هستند اما در این فصل، کفش‌های کتانی حاشیه و با الهام از فوتبال در مرکز توجه قرار دارند. به دنبال کفش‌های کتانی کوتاه با زیره‌های تخت و طرح‌های اسپرت و کم حاشیه با حال‌وهوای قدیمی باشید.

چه چیزی این ضربات را اینقدر عالی می کند؟ تطبیق پذیری آنها ! آنها تقریباً با هر لباسی، از شلوار جین آرام و تی شرت گرفته تا دامن های میدی با تاپ های برش، به خوبی ست می شوند. شما نمی توانید ترکیبی از راحتی و جذابیت این کفش های کتانی را شکست دهید.

مسلماً داغ‌ترین کفش‌های کتانی فصل ، کفش‌های کتانی سامبا آدیداس لحظه‌ی درخشان خود را سپری می‌کنند، هرچند که سال‌هاست که در اطراف وجود دارند!

بیشتر بخوانید: 10 کفشی که می توانید با لباس مجلسی قرمز خود بپوشید!

کفش ورزشی

بوت های تا زانو بلند

این ترند کفش بهاری باعث می‌شود احساس کنید که یک بد B هستید. تقریباً غیرممکن است که در بوت های پاشنه بلند تا زانو با پنجه‌های نوک تیز احساس گرما نکنید! این را با لباس‌ها، دامن‌ها و در برخی موارد، شلوار جین در بوت ها بسازید تا ظاهری شیک‌تر داشته باشید.

این بوت های بلند تا زانو به استایل موتوری یک طراحی فریبنده هستند که حال و هوای جذاب و جذابی را به ظاهر شما در بهار امسال می‌بخشند.

بوت های تا زانو بلند

چکمه های چرم مشکی تا زانو

هر دختری به یک جفت بوت چرمی مشکی (یا چرم مصنوعی) پاشنه دار تا زانو نیاز دارد . اگرچه این بوت های همه‌کاره در حال حاضر مد روز هستند، اما هنوز هم طراحی جاودانه‌ای هستند و ارزش سرمایه‌گذاری را دارند.

بیشتر بخوانید: کالکشن جدید نیم بوت پاشنه دار شیک 2022

پاشنه چوبی

کلاسیک تر از یک جفت پاپوش چرمی قهوه ای مایل به زرد با پاشنه های چوبی با جزئیات نیست . این کفش ها مطابق با شکل اصلی خود در دهه 60 و 70، دارای ذائقه بوهمیایی فراوانی هستند.

این کفش ها پلت فرم چرم مصنوعی مشکی با جزئیات سگک فلزی نقره‌ای و زیره‌های آج‌دار ، برداشتی جذاب و هیجان‌انگیز از پاپوش کلاسیک است.

با مواد چرم مصنوعی تیره و جزئیات متضاد آنها می‌توانید این لباس‌ها را با پالت‌های رنگی تیره‌تر و لباس‌های مدرن‌تر (برخلاف لباس‌های بوهمیایی) استایل کنید.

پاشنه چوبی

کفش اسپادریل

یک انتخاب کفش کلاسیک مد بهار، با ست کردن یک جفت اسپادری به مجموعه کفش های S/S 2023 خود اشتباه نکنید . ساخت سبک وزن، زیره‌های بافته شده و طراحی شیک، پوشیدن آن‌ها را به همان اندازه که جذاب هستند، آسان کرده است.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید کفش‌هایتان را گران‌تر از آنچه هست نشان دهید؟ تزیینات کنفی. این اسپدریل‌ها دارای تزیینات کنفی در جلو برای ظاهری لوکس هستند.

این اسپادری ها با هر چیزی از شلوار جین گرفته تا سارافون ها، شگفت انگیز به نظر می رسند.

کفش اسپادریل

کفش اسپادریل

کفش اسپادریل

کفش نوک تیز

یک پنجه نوک تیز تقریباً هر کفشی را فوق العاده براق و شیک نشان می دهد، این کفش های چرمی پشتی که شامل آن می شود.

تسمه های نازک و کمان دار در قسمت انتهایی به ظاهر شیک و الهام گرفته شده از طراحی جذاب است که می توانست از یک باند فرودگاه دهه 90 آمده باشد.

کفش نوک تیز

نظر شما در مورد راهنمای کفش مد بهار 2023 ما چیست؟

آیا این ترندهای کفش را دوست دارید؟ کدام مدل کفش در این فصل مورد علاقه شماست؟ دیدگاهتان را بنویسید و به ما اطلاع دهید!

اگر به دنبال روش‌های جذاب برای استایل کردن کفش های خود هستید، چرا به پست‌های مرتبط ما در زیر نگاه نکنید ما ایده‌های بسیار خوبی داریم! 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو