تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول از 2023 تا 2025 ؛ لیست فیلم‌های مورد انتظار مارول

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول از 2023 تا 2025 ؛ لیست فیلم‌های مورد انتظار مارول


منبع: فیگار

5

1402/2/21

17:45


مارول برنامه‌های هیجان انگیزی برای آینده فیلم‌هایش دارد. پس با فیگار همراه باشید تا به تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول بپردازیم.

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول از 2023 تا 2025 ؛ لیست فیلم‌های مورد انتظار مارول

مارول برنامه‌های هیجان انگیزی برای آینده فیلم‌هایش دارد. پس با فیگار همراه باشید تا به تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول بپردازیم.

دنیای سینمایی مارول در سال‌های 2020 و 2021 به دلیل قرنطینه‌های همه‌گیری ویروس کرونا، آثار بسیار زیادی را با تاخیر منتشر کرد. اما از سال 2021، فاز چهارم مارول با قدرت رو به جلو حرکت می‌کند. همچنین ما شاهد ابرشرورهایی هستیم که احتمالاً نقش پررنگی در فاز پنجم مارول خواهند داشت.

دنیای سینمایی مارول با هر فیلم و سریالی که منتشر می‌کند، گسترده‌تر و بزرگ‌تر می‌شود. کمپانی مارول هر سال از آثار آینده خود پرده برداری می‌کند و فیلم‌های جدیدی که در راه هستند را به همراه تاریخ اکران آن‌ها را اعلام خواهد کرد. تا انتهای این مقاله همراه باشید تا تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول از 2023 تا 2025 را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول و دی سی 2023 و تمام دوران

فیلم ها و سریال های مارول را چگونه ببینیم؟

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول از 2023 تا 2025

  • لیست تمام فیلم‌های مورد انتظار مارول

شما می‌توانید فهرست تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول از 2023 تا 2025 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

جهت آگاهی از بهترین فیلم های سال 2023 به مقاله زیر مراجعه کنید:

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول

از زمان راه اندازی سرویس دیزنی پلاس، ما شاهد بعد جدیدی از آثار مارول بودیم که به صورت سریالی منتشر می‌شدند. درحالی که مارول تمام برنامه‌های خود را تا سال 2027 آماده کرده است، اما آن‌ها اطلاعات کمی را از این برنامه دراز مدت منتشر کرده‌اند. درواقع جزئیات زیاد از آینده دنیای سینمایی مارول، احتمالاً می‌تواند داستان‌ فیلم‌های پیش‌رو را اسپویل کند.

اکثر فیلم های آینده مارول در سال‌های 2023 و 2023 تاریخ انتشار رسمی دارند. با این حال، آثار زیادی از آینده دنیای سینمایی مارول هستند که حتی نمی‌دانیم در چه سالی اکران خواهند شد. با این حال، ما در این نوشتار به تمامی آن‌ها خواهیم پرداخت و تاریخ انتشار احتمالی موارد اعلام نشده را نیز بررسی خواهیم کرد. با فیگار همراه باشید.

سال 2023

در ادامه به تاریخ اکران فیلم های مارول 2023 می‌رسیم. حداقل سه فیلم در سال 2023 ساخته خواهند شد که بخشی از دنیای سینمایی مارول هستند. پس با فیگار همراه باشید تا به تاریخ انتشار فیلم های مارول 2023 بپردازیم.

Spider-Man: Across the Spider-Verse (11 خرداد 1402)

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول از 2023 تا 2025

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول از 2023 تا 2025

انیمیشن مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی یکی از پرطرفدارترین فیلم‌های انیمیشنی مارول است که در سال 2018 منتشر شد. این انیمیشن جایزه بهترین انیمیشن سال را به دست آورد و پس از این موفقیت بزرگ، سونی تصمیم گرفت تا قسمت دوم آن را هم بسازد.

دومین قسمت آن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی نام دارد که به دو پارت تقسیم می‌شود و پارت اول آن در تاریخ 11 خرداد 1402 در سینماها اکران خواهد شد. قسمت دوم این انیمیشن سفر مایلز به دیگر جهان‌های موازی را به تصویر می‌کشد و باید ببینیم که موفقیت سال 2018 دوباره تکرار می‌شود یا خیر.

ارتباط دنیای سینمایی مارول (MCU) با تکنولوژی چیست؟

The Marvels (7 تیر 1402)

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول

تاریخ انتشار فیلم های مارول 2023

فیلم کاپیتان مارول 2 با نام رسمی The Marvels، در دست ساخت است. این فیلم در تاریخ 28 جولای 2023 مصادف با 7 تیر 1402 اکران خواهد شد. بری لارسون در این فیلم باری دیگر به نقش کارول دنورز/کاپیتان مارول باز خواهد گشت. همچنین نیا داکوستا کارگردانی این دنباله را برعهده خواهد داشت.

تیونا پریس و ایمان ولانی در نقش‌های مونیکا رمبو و میس مارول، به بری لارسون در این فیلم ملحق خواهند شد. درواقع داستان این فلیم به پایان سریال‌های وانداویژن و سپس میس مارول مرتبط خواهد بود. زاوه اشتون نیز به عنوان بازیگر نقش منفی فیلم، در پروژه حضور خواهد داشت.

10 تا از بهترین فیلم های سرگرم کننده کمپانی مارول

Blade (12 آبان 1402)

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول

تاریخ اکران فیلم های مارول 2024

برخلاف فیلم‌های قدیمی بلید، وسلی اسنایپس ایفاگر آن نخواهد بود. در عوض، ماهرشالا علی که دو جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد، ایفاگر این شخصیت خواهد بود. با این حال، احتمالاً بلید یکی از فیلم های فاز پنجم مارول خواهد بود. پس ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که این فیلم را تا اواخر سال 2023 و یا اوایل سال 2024 ببینیم.

مارول به معرفی شخصیت‌ها پیش از فیلم اختصاصی‌شان علاقه بسیار زیادی دارد. پس شخصیت بلید نیز پیش‌تر در سکانس پس از تیتراژ فیلم اترنالز حضور یافت. هرچند که حضور او در این فیلم، تنها به صدا محدود می‌شد.

تاریخچه کمپانی چند رسانه ای آمریکایی به نام مارول

Kraven The Hunter (14 مهر 1402)

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول از 2023 تا 2025

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول از 2023 تا 2025

کریون شکارچی برای اکران در 6 اکتبر 2023 برابر با 14 مهر 1402 تایید شده است. این فیلم کراون را به سومین شخصیت شرور مرد عنکبوتی تبدیل می‌کند که پروژه‌ای را به عنوان بخشی از دنیای مرد عنکبوتی سونی پس از ونوم و موربیوس دریافت خواهد کرد. کریون شکارچی با ایفای نقش نقش آرون تیلور جانسون در نقش سرگئی کراوینوف، شکارچی بزرگ بازی خواهد کرد.

بازیگران این فیلم همچنین شامل راسل کرو در نقش پدر کراوون، فرد هچینگر در نقش آفتاب پرست، آریانا دبوز در نقش کالیپسو و الساندرو نیوولا در نقش کرگدن هستند و کریستوفر ابوت به عنوان شخصیت منفی اصلی فیلم و همچنین لوی میلر در نقشی نامعلوم بازی خواهند کرد. داستان کرایون شکارچی هنوز تا حد زیادی یک راز است. در اوایل توسعه فیلم، گزارش شد که این فیلم اقتباسی از آخرین شکار کریون است، یک خط داستانی کمیک معروف که در آن کریون مرد عنکبوتی را شکار می‌کند.

بهترین سریال های مارول 2023، 2024 و تمام دوران

سال 2024

مارول در مراسم کامیک کان سال 2022، تمام عناوین فاز پنجم دنیای سینمایی مارول را معرفی کرد که برخی از آن‌ها در سال 2024 خواهند بود. پس در ادامه به معرفی این آثار خواهیم پرداخت.

Captain America: New World Order (14 اردیبهشت 1403)

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول

آنتونی مکی در نقش سم ویلسون/کاپیتان آمریکا در سریال فالکون و سرباز زمستان

مدت زیادی بود که ما از ساخت فیلم کاپیتان آمریکا 4 مطلع بودیم. با این حال، در مراسم کامیک کان، عنوان رسمی این فیلم به همراه تاریخ انتشار آن اعلام شد. Captain America: New World Order یا کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی، عنوان چهارمین قسمت از این سری فیلم است.

لازم به ذکر است که برای اولین بار، کریس ایوانز ایفاگر نقش کاپیتان آمریکا در این فیلم نخواهد بود. پس از وقایع سریال فالکون و سرباز زمستان، این سم ویلسون است که با بازی آنتونی مکی در این فیلم نقش کاپیتان آمریکا را ایفا خواهد کرد. به احتمال زیاد، شخصیت‌هایی نظیر بارون زیمو و سرباز زمستان نیز در این فیلم حاضر شوند. همچنین این اولین فیلم اختصاصی سم ویلسون به عنوان کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول است.

بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2023، 2024 و تمام دوران

Thunderbolts (5 مرداد 1403)

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول

گروه Thunderbolts در کمیک‌های مارول، متشکل از بدنام‌ترین تهبکاران و قهرمانان خاکستری است. تاندر بولتز جزو فیلم های فاز پنجم مارول خواهد بود و همانند جوخه انتحاری دی‌سی، داستان گروهی از شرورها که برای دولت کار می‌کنند را روایت می‌کند.

یلنا بلووا، جان واکر، هاکای، بارون زیمو× باکی بارنز، و امیل بلونسکی می‌توانند اعضای این گروه در دنیای سینمایی مارول باشند. درحال حاضر اطلاعات زیادی از این فیلم در دسترس نیست. اما این یکی از فیلم های آینده مارول است که در تاریخ 5 مرداد سال 1403 منتشر خواهد شد.

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی مارول 2023 و تمام دوران

Fantastic Four (18 آبان 1403)

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول

تصویر لوگوی منتشر شده از فیلم چهار شگفت‌انگیز در مراسم کامیک کان 2022

چهار شگفت انگیز یکی از مهم‌ترین گروه‌های ابرقهرمانی مارول است. این گروه از چهار شخصیت به نام‌های آقای شگفت انگیز، خانم نامرئی،‌ مشعل انسانی و ثینگ است. لازم به ذکر است که تاکنون سه فیلم ناموفق از چهار شگفت‌انگیز توسط کمپانی فاکس ساخته شده‌اند که باعث نارضایتی مردم شده است.

پس از اینکه دیزنی کمپانی فاکس را خرید و حق استفاده شخصیت‌های چهار شگفت‌انگیز را به دست آورد، تمام طرفداران می‌دانستند که بزودی شاهد نسخه دنیای سینمایی مارول از این گروه خواهند بود. لازم به ذکر است که یک نسخه موازی از شخصیت آقای شگفت انگیز در فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی حضور یافته است. با این حال، آن نسخه با جهان اصلی دنیای سینمایی مارول تفاوت داشته و احتمالاً بازیگر جدیدی این نقش را در دنیای سینمایی مارول ایفا خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که این فیلم اولین فیلم فاز پنجم مارول بوده و در تاریخ 18 آبان 1403 منتشر خواهد شد.

دلایلی که نشان می دهد دیسی از مارول بهتر است

Madame Web (27 بهمن 1402)

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول از 2023 تا 2025

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول از 2023 تا 2025

مادام وب یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیتی به همین نام از کمیک‌های مارول ساخته شده و توسط کلمبیا پیکچرز و دی بوناونتورا پیکچرز تهیه شده است. این فیلم که توسط Sony Pictures Releasing توزیع می‌شود، در نظر گرفته شده است که ششمین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی سونی (SSU) باشد. این فیلم را اس جی کلارکسون بر اساس فیلمنامه‌ای از بورک شارپلس و مت سازما کارگردانی می‌کند و داکوتا جانسون در نقش اصلی در کنار سیدنی سوینی ایفای نقش خواهد کرد.

چندی پیش سونی توسعه فیلم مادام وب را برای دنیای مشترک خود تا سپتامبر 2019 آغاز کرد و شارپلس و سازما برای نوشتن فیلمنامه استخدام شدند. کلارکسون در ماه مه 2020 به این پروژه پیوست و جانسون در اوایل سال 2022 به عنوان بازیگر انتخاب شد و پس از آن در ماه‌های بعد بازیگران دیگری نیز انتخاب شدند.

بهترین سریال های 2023 که باید ببینید

سال 2025

بخشی از آثار اعلام شده در مراسم کامیک کان، مربوط به سال 2025 بودند. هرچند که درحال حاضر تنها دو فیلم در سال 2025 مشخص شده است اما بدون شک آثار بیشتری در این سال منتشر خواهند شد.

Avengers: The Kang Dynasty (11 اردیبهشت 1404)

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول

تصویر لوگوی منتشر شده از فیلم انتقام جویان: سلسله کنگ در مراسم کامیک کان

سال‌ها از آخرین فیلم انتقام جویان می‌گذرد و طرفداران همچنان اطمینان نداشتند که آیا فیلم جدیدی از انتقام جویان ساخته خواهد شد یا خیر. در نهایت و در مراسم کامیک کان، کوین فایگی بهترین سوپرایز خود را اعلام کرده و از فیلم‌های جدید انتفام جویان رونمایی کرد.

پس از حضور شخصیت کنگ فاتح در قسمت پایانی سریال لوکی و سپس اخبار حضور شخصیت کنگ در فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومنیا، می‌دانستیم که این شخصیت نقش پررنگی در آثار آینده دنیای سینمایی مارول خواهد داشت.

در نهایت مشخص شد که او شخصیت منفی اصلی فیلم انتقام جویان: سلسله کنگ خواهد بود. این فیلم براساس کمیکی به نام Kang Dynasty که جزو بهترین کمیک های انتقام جویان است ساخته خواهد شد.

دانلود و معرفی پرطرفدارترین فیلم و سریال مارول در سال 2021 و 2022

Avengers: Secret Wars (16 آبان 1404)

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول

تصویر لوگوی منتشر شده از فیلم انتقام جویان: جنگ‌های پنهان در مراسم کامیک کان

پس از سلسله کنگ، قسمت ششم فیلم‌های انتقام جویان با عنوان جنگ‌های پنهان اکران خواهد شد. نکته قابل توجه آن است که فاصله بین این دو فیلم انتقام جویان، تقریباً شش ماه است. فیلم سلسله کنگ در تاریخ 11 اردیبهشت 1404 و سپس فیلم جنگ‌های پنهان در تاریخ 16 آبان 1404 منتشر خواهد شد.

جنگ‌های پنهان یکی از بهترین کمیک های مارول تاریخ است. داستان این کمیک در رابطه‌ با برخورد جهان‌های موازی است که منجر به ویرانی‌های بسیار زیادی می‌شود. با توجه به نام گرفتن کتاب دوم مارول به عنوان حماسه جهان‌های موازی و البته حضور شخصیت کنگ در فیلم قبلی، جنگ‌های پنهان کاملاً منطقی است.

لازم به ذکر است که این رویداد اهمیت بسیار زیاده داشته و می‌تواند تاثیرات بزرگی به دنیای سینمایی مارول بگذارد. همچنین این فیلم می‌تواند شخصیت‌های زیادی را از جمله‌ جهش‌ یافته‌ها و مردان ایکس، وارد دنیای سینمایی مارول کند.

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2023 و تمام دوران

تاریخ نامشخص

در ادامه به تاریخ انتشار فیلم های مارول 2024 و بعدتر خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که هنوز تاریخ اکران فیلم های مارول 2024 اعلام نشده است. پس ما تنها می‌توانیم یک تاریخ حدودی را برای اکران هرکدام از موارد پایین در نظر بگیریم.

X-Men

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول

تاریخ انتشار فیلم های مارول 2024

پس از خرید کمپانی فاکس توسط دیزنی، طرفداران شدیداً منتظر ساخت فیلمی براساس جهش‌ یافته‌ها و مردان ایکس هستند. بدون شک این فیلم ساخته خواهد شد اما احتمالاً جزو فیلم های فاز پنجم مارول خواهد بود.

فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون به مخاطبان ثابت که بدون شک مردان ایکس در دنیای سینمایی مارول حضور خواهند داشت. پس باید صبر کرد تا دید که این گروه ابرقهرمانی گروه چگونه به دنیای سینمایی مارول راه خواهد یافت.

بهترین کمیک های مردان ایکس

Deadpool 3

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول

تاریخ اکران فیلم های مارول 2024

درحالی که به نظر می‌رسد برنامه‌های فاکس برای ایجاد گروه ایکس فورس پس از فروخته شدن به دیزنی از بین رفته باشد، اما باب ایگر، رئیس سابق دیزنی، قبلاً تایید کرده بود که سومین قسمت از فیلم های ددپول با بازی رایان رینولدز در دنیای سینمایی مارول ادامه خواهد یافت. رایان رینولدز نیز در سال 2019 اعلام کرد که این فیلم درحال توسعه است.

درحال حاضر فیلمنامه ددپول 3 در دست نگارش است و به نظر می‌رسد که مارول محدودیتی برای درجه سنی آن در نظر نگرفته است. پس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ددپول 3 اولین فیلم بزرگسال دیزنی باشد. البته لازم به ذکر است که رایان رینولدز پیش‌تر در یک ویدیوی کوتاه تبلیغاتی، نقش ددپول را در کنار شخصیت کورگ بازی کرده بود.

بهترین شخصیت های زن قدرتمند در MCU

Spider-Man 4 (5-6)

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول

در حالی که برخی ممکن است فکر کنند که فیلم Spider-Man: No Way Home قرار است آخرین فیلم انفرادی مرد عنکبوتی با بازی تام هالند باشد، اما اینطور نیست. ایمی پاسکال پیش‌تر تایید کرده است که احتمالاً تام هالند حداقل برای یک سه‌گانه مرد عنکبوتی دیگر به دنیای سینمایی مارول باز خواهد گشت

درحال حاضر هیچ تاریخ انتشار یا حتی جزئیات از داستان فیلم مرد عنکبوتی 4 وجود دارند. با این حال می‌دانیم که فیلم های آینده مارول شامل یک سه‌گانه دیگر از مرد عنکبوتی خواهند بود. هرچند که احتمالاً زمان زیادی تا تاریخ انتشار این فیلم باقی مانده‌ است.

دارک ترین فیلم مارول 2023 و تمام دوران

پروژه های آینده مارول

2022

(جهت دانلود فیلم‌ها و سریال‌های زیر از تلگرام کلیک کنید)

  • Thor: Love and Thunder – ۱۴۰۱/۴/۱۷
  • I Am Groot – ۱۴۰۱/۵/۱۹
  • She-Hulk: Attorney at Law – ۱۴۰۱/۵/۲۶
  • Black Panther: Wakanda Forever – ۱۴۰۱/۷/۲۰
  • The Guardians of the Galaxy: Holiday Special | Christmas 2022

2023

  • Kraven The Hunter – ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
  • Ant-Man and the Wasp: Quantumania – ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
  • Guardians of the Galaxy Vol.3 – ۱۴۰۲/۲/۱۵
  • Spider-Man: Across the Spider-Verse (Part One) – ۱۴۰۲/۳/۱۲
  • Madame Web – ۱۴۰۲/۴/۱۶
  • The Marvels – ۱۴۰۲/۵/۶
  • Echo

2024

  • El Muerto – ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
  • X-Men ’97
  • Spider-Man: Beyond the Spider-Verse

TBA

  • Wakanda/Okoye
  • Deadpool 3
  • Iron Heart
  • Fantastic Four
  • Blade
  • Captain America 4
  • Armor Wars
  • Loki (Season 2)
  • Secret Invasion
  • Marvel Halloween Special
  • Agatha: House of Harkness
  • What If…? (Season 2)
  • Spider-Man: Freshman Year
  • Marvel Zombies
  • Shang-Chi 2
  • Shang-Chi Spinoff
  • Thunderbolts
  • Wonder Man
  • Nova
  • Venom 3
  • Daredevil

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول از 2023 تا 2024 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

گوناگون بهترین سریال های مارول و دی سی 2023 و تمام دوران فیلم ها و سریال های مارول را چگونه ببینیم سال 2023 Spider-Man Across the Spider-Verse The Marvels blade Kraven the Hunter سال 2024 Captain America New World Order Thunderbolts Fantastic Four Madame Web سال 2025 Avengers The Kang Dynasty Avengers Secret Wars تاریخ نامشخص X-Men Deadpool 3 Spider-Man 4 5-6 تمامی پروژه‌های آینده مارول در یک نگاه مورد انتظارترین فیلم های 2023 خفن ترین انیمیشن های 2023 The Marvels 7 تیر 1402 10 تا از بهترین فیلم های سرگرم کننده کمپانی مارول Blade 12 آبان 1402 تاریخچه کمپانی چند رسانه ای آمریکایی به نام مارول Kraven The Hunter 14 مهر 1402 بهترین سریال های مارول 2023 2024 و تمام دوران Thunderbolts 5 مرداد 1403 Fantastic Four 18 آبان 1403 دلایلی که نشان می دهد دیسی از مارول بهتر است Madame Web 27 بهمن 1402 بهترین سریال های 2023 که باید ببینید Avengers The Kang Dynasty 11 اردیبهشت 1404 بهترین کمیک های انتقام جویان Avengers Secret Wars 16 آبان 1404 بهترین کمیک های مارول تاریخ بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2023 و تمام دوران گروه ابرقهرمانی بهترین کمیک های مردان ایکس بهترین شخصیت های زن قدرتمند در MCU دارک ترین فیلم مارول 2023 و تمام دوران 500 تا از فیلم های برتر MCU 500 تا سریال های برتر MCU 500 تا از فیلم های جذاب ابرقهرمانی بهترین فیلم های مارول 2021 تا 2024 بهترین ایستراگ ها در دنیای سینمایی مارول نقد فیلم نقد سریال اخبار سینما ابرقهرمانی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو