دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۵۳ (تلوبیون) قسمت 53 گیل دخت

منبع: شبونه

4

1402/2/21

18:46


قسمت 53 گیلدخت را در این صفحه تماشا کنید و یا با توجه به لینک های دانلود کیفیت های مختلف را دانلود کنید. سریال گیلدخت نزدیک به 4 ماه از شبکه یک سیما در حال پخش است و علاقمندان زیادی را جذب کرده است. گیلدخت داستان جذاب و عاشقانه و سیاسی دارد و ترکیب این …

قسمت 53 گیلدخت را در این صفحه تماشا کنید و یا با توجه به لینک های دانلود کیفیت های مختلف را دانلود کنید.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۵۳ (تلوبیون) قسمت 53 گیل دخت

سریال گیلدخت نزدیک به 4 ماه از شبکه یک سیما در حال پخش است و علاقمندان زیادی را جذب کرده است.

گیلدخت داستان جذاب و عاشقانه و سیاسی دارد و ترکیب این موضوعات به جذابیت داستان افزوده است.

قسمت 53 گیلدخت

اگر قسمت 53 گیلدخت را نتوانستید تماشا کنید در این صفحه قسمت 53 سریال گیلدخت را دانلود و یا تماشا کنید.

«گیل‌دخت» از دو جهت دستش پر است: اول حضور بازیگران توانا مثل محمود پاک‌نیت، سعید راد و شقایق فراهانی و دوم، جلوه‌های بصری زیبا و چشم‌نواز جنگلی که با صحنه‌پردازی نسبتا قابل قبول و رنگارنگ لباس‌ها و صحنه‌های داخلی همراه شده است. اما متاسفانه این دو نکته هیچکدام نمی‌توانند نقص‌های اساسی سریال را بپوشانند و آن را به اثری جذاب و درجه‌یک تبدیل کنند؛ نقص‌هایی که گریبانگیر اکثر سریال‌های تلویزیون بوده و هستند.

داستان گیلدخت

یکی از محورهای اصلی سریال«گیل دخت» عشق است. و این موضوع می‌تواند از نکات مهم در جذب مخاطب باشد. مفهوم عشق نه فقط در ادبیات بلکه در فلسفه نیز بسیار مورد توجه بوده است. از افلاطون گرفته که در کتاب مهمی به اسم «میهمانی» به مفهوم عشق پرداخته است، تا فلاسفه متاخر یعنی رولان بارت(کتاب «سخن عاشق» رولان بارت به فارسی ترجمه شده)، لویناس، نانسی، آلن بدیو و… عموم متفکرها به موضوع «عشق» پرداخته‌اند و تلاش کرده‌اند آن را برای خود و مخاطبانشان معنایی تازه ببخشند.

شخصیت اصلی سریال دختری به اسم گلنار (با بازی میترا رفیع) است؛ دختر تقی‌خان (پاک‌نیت) که پنج سال است به همراه خانواده‌اش از تهران به املاکشان در شمال مهاجرت کرده‌اند.

یکی از تفنگداران خان به اسم اسماعیل (رضا اکبرپور) که جوانی خوش‌سیما و اهل قلم هم هست، دلباختۀ گلنار شده و برای او نامه‌هایی عاشقانه نوشته است. گلنار هم که متقابلا دل به محبت اسماعیل داده، برای دیدار و گفتگو با او لباس ندیمه‌های مطبخ را می‌پوشد و به میدان ده می‌رود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو