بهترین فیلم های اکشن و رزمی 2023 که قبل از مرگ باید دید + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین فیلم های اکشن و رزمی 2023 که قبل از مرگ باید دید + [تاریخ اکران و تریلر]


منبع: فیگار

3

1402/2/22

03:55


بهترین فیلم های اکشن 2023 در سال جدید یا سوال امسال فیلم رزمی چی ببینیم از عناوین پر طرفدار هستند. با ما بمانید تا بهترین فیلم های اکشن در سال…

بهترین فیلم های اکشن و رزمی 2023 که قبل از مرگ باید دید + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین فیلم های اکشن 2023 در سال جدید یا سوال امسال فیلم رزمی چی ببینیم از عناوین پر طرفدار هستند. با ما بمانید تا بهترین فیلم های اکشن در سال 2023 را معرفی کنیم.

هر سال وقتی به ماه آبان و آذر می‌رسیم بسیاری از دوست‌داران سینما و بهترین فیلم های رزمی سال 2023 به دنبال بهترین فیلم اکشن امسال هستند تا فیلم های رزمی مورد انتظار 2023 که باید ببینند و لذت دو علم را با تماشای آن‌ها ببرند.

مقالات مکمل:

دانلود 100 فیلم برتر سال 2022 که قبل از مرگ باید ببینید +[امتیاز IMDB و دسته‌بندی ژانر]

بهترین فیلم‌های اکشن تاریخ سینما

بهترین فیلم های اکشن 2023

جدیدترین فیلم های رزمی 2023 که قبل از مرگ باید دید

بهترین فیلم های اکشن و رزمی 2023

بهترین فیلم های اکشن و رزمی 2023

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023


به محض آمدن تریلر هر کدام از فیلم‌ها این مقاله بروزرسانی خواهد شد.


برای از بین بردن خستگی یک روز پر کار یا به عنوان سرگرمی یک روز تعطیل، تماشای فیلم یک انتخاب هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد؛ به خصوص اگر فیلمی که انتخاب می‌کنید در ژانر اکشن باشد. در این صورت به معنای واقعی هیجان و بالا رفتن ادرنالین را تجربه خواهید کرد.

به همین دلیل در این مقاله به معرفی بهترین فیلم‌های اکشن در سال ۲۰۲۳ پرداختیم. ‌امیدواریم از خواندن این مقاله لذت ببرید و از همین حالا فیلم مورد علاقه رزمی یا اکشن خود در سال ۲۰۲۳ را پیدا کنید.

Guardians of the Galaxy Vol. 3

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023

نگهبانان کهکشان بخش ۳ یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ است که بر اساس تیم ابرقهرمانی نگهبانان کهکشان از مارول کامیکس ساخته شده‌است. این فیلم که به‌وسیلهٔ مارول استودیوز تولید و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شد، دنباله‌ای بر نگهبانان کهکشان (۲۰۱۴) و نگهبانان کهکشان بخش ۲ (۲۰۱۷) و سی و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول به‌شمار می‌رود.

این فیلم توسط جیمز گان نویسندگی و کارگردانی شد و در آن گروهی از بازیگران متشکل از کریس پرت، زوئی سالدانا، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، وین دیزل، بردلی کوپر، شان گان، چوکودی ایووجی، ویل پولتر، الیزابت دبیکی، ماریا باکالوا و سیلوستر استالونه حضور دارند. در این فیلم، نگهبانان برای محافظت از راکت (کوپر) در برابر تکامل عالی (ایووجی) دست به انجام مأموریتی می‌زنند.

Peter Pan & Wendy

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023

پیتر پن و وندی یک فیلم ماجراجویی-فانتزی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی دیوید لاوری و براساس فیلمنامه‌ای است که با همکاری توبی هالبروکز نوشته است. ساخت فیلم قرار است در ونکوور کانادا انجام شود در ابتدا قرار بود در ۱۷ آوریل ۲۰۲۰ شروع شود و در اوت ۲۰۲۰ بسته شود. با این حال، به دلیل دنیاگیری کووید-۱۹، فیلمبرداری به تأخیر افتاد.

در ابتدا قرار بود این فیلم در سرویس پخش جریانی دیزنی پلاس، و مدتی بعد قرار بود به صورت سینمایی اکران شود، اما در دسامبر سال ۲۰۲۰، این فیلم رسماً اعلام شد که دوباره به عنوان انحصاری دیزنی + به دلیل به ویروس کرونا این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۲ از طریق دیزنی پلاس منتشر شود.

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023
  • کارگردان: Jonathan Goldstein, John Francis Daley
  • تاریخ اکران: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان یک فیلم رو به انتشار فانتزی-ماجراجویی آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی جاناتان گلداستاین و جان فرانسیس دالی، بر پایهٔ بازی نقش‌آفرینی به همین نام و راه‌اندازی مجدد مجموعه فیلم‌هایی به همین نام است. بازیگران اصلی فیلم کریس پاین و میشل رودریگز هستند و در ۳ مارس ۲۰۲۳ توسط پارامونت پیکچرز به صورت سینمایی منتشر خواهد شد.

طرفدار فیلم‌های اکشن و فانتزی با کمی چاشنی ماجراجویی هستید؟ به هیچ عنوان این فیلم را از دست ندهید. جان فرانسیس دیلی و جاناتان گلدستین دست به دست هم داده‌اند تا داستان همکاری یک دزد با چند ماجراجو برای پنهان کردن شئ باستانی را به تصویر بکشند.

ماجرا‌هایی در این مسیر اتفاق می‌افتد که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. بازیگرانی از جمله کریس پاین، رگه ژان پیج، آنسل الگورت و… در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ می‌توانید به تماشای Dungeons & Dragons بنشینید.

در واقع فیلم سینمایی «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان» یک اثر فانتزی ماجراجویانه است که براساس یک بازی ویدیویی به نام سیاه‌چال‌ها و اژدهایان ساخته شده است. فیلم روایتگر داستان یک دزد و گروهی از ماجراجویان همراه او است که ماجراجویی جذابی را آغاز می‌کنند اما روبه‌روشدن‌شان با برخی افراد به طرز خطرناکی شرایط را برایشان پیچیده می‌کند.

پیش از این شاهد اکران یک سه‌گانه سینمایی با عنوان «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» در فاصله سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۲ بودیم اما این اثر سینمایی جدید رابطه با آن سه‌گانه ندارد و در واقع راه‌اندازی مجدد مجموعه به حساب می‌آید.

Babylon

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023
  • کارگردان: Damien Chazelle
  • بازیگران: Brad Pitt, Margot Robbie, Diego Calva
  • تاریخ اکران: ۱۶ دی ۱۴۰۱

بابیلون یک فیلم آمریکایی رو به اکران در ژانر درام تاریخی به نویسندگی و کارگردانی دیمین شزل با بازی برد پیت و مارگو رابی در نقش جان گیلبرت و کلارا بو است. توبی مگوایر به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کند و در نقش مکمل به عنوان چارلی چاپلین ظاهر می‌شود. این فیلم قرار است توسط پارامونت پیکچرز در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ اکران شود.

فیلم سینمایی «بابیلون» یک کمدی-درام تاریخی است که طی دهه ۱۹۲۰ جریان دارد؛ دوره عبور از سینمای صامت و رسیدن به سینمای ناطق. داستان فیلم به ظهور و سقوط چند چهره‌ جاه‌طلب و رویاپرداز در چنین دوره‌ای از تاریخ هالیوود می‌پردازد.

دیمین شزل کارگردان این فیلم سینمایی را برای ساخت آثار شاخص و مشهوری چون «ویپلش» (Whiplash) و «لا لا لند» (La La Land) می‌شناسیم؛ دو فیلمی که برای این هنرمند تحسین گسترده و جوایز مهم سینمایی را در پی داشتند.

تریلر فیلم بابیلون را ببینید:

Fast X

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023
  • تاریخ اکران: 19 مه 2023 (29 اردیبهشت 1402)

فست اکس (همچنین با نام سریع و خشمگین ۱۰ شناخته می‌شود) یک فیلم اکشن آمریکایی به کارگردانی لویی لتریر و نویسندگی جاستین لین و دن مازیو است که در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

این فیلم دنباله‌ای بر اف۹ (۲۰۲۱) است و دهمین قسمت اصلی و یازدهمین فیلم بلند از مجموعهٔ سریع و خشمگین به‌شمار می‌رود. در این فیلم وین دیزل، میشل رودریگز، تایریس گیبسون، کریس «لوداکریس» بریجز، جوردانا بروستر، ناتالی امانوئل، سونگ کانگ، مایکل روکر، شارلیز ترون، جیسون موموآ، دانیلا ملچیور و بری لارسون ایفای نقش می‌کنند.

محال است اهل فیلم و سریال باشید و از مجموعه سریع و خشن که یکی از بهترین فیلم های رزمی 2023 است، چیزی ندانید. یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های سال‌های اخیر این بار در سال ۲۰۲۳ تحت عنوان Fast X اکران خواهد شد. سریع و خشن ۲۰۲۳ به کارگردانی لوئیس لتریر، در تاریخ ۱۹ مه ۲۰۲۳ اکران خواهد شد و می‌توانید شاهد هنرنمایی جیسون موموآ، وین دیزل، جان سینا و دیگر بازیگران مطرح این فیلم باشید. فست ایکس یک فیلم اکشن مهیج است که نباید تماشای آن را از دست بدهید.

با اینکه جزئیاتی از داستان این فیلم هنوز منتشر نشده، اما می‌دانیم که باز هم قرار است با رانندگی‌های خطرناک و عجیب هیجان‌زده شویم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های رزمی 2022

بهترین سریال های رزمی 2022

The Palace

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023
  • کارگردان: Roman Polanski
  • تاریخ اکران: ۲۲ دی ۱۴۰۱

کاخ یک فیلم کمدی سیاه آماده اکران به کارگردانی رومن پولانسکی است که فیلمنامه را با یژی اسکولیموفسکی نوشته است. میکی رورک، ژواکیم دی آلمیدا، جان کلیز، اولیور مازوچی، فنی اردان، فورتوناتو چرلینو و الکساندر پتروف از بازیگران اصلی این فیلم هستند

«کاخ» یک کمدی سیاه است و داستان آن طی شب سال نوی ۱۹۹۹ در یک هتل مجلل سوییسی اتفاق می‌افتد؛ هتلی که در آن یک مهمانی شام وقایع غافلگیرکننده‌ای را ایجاد می‌کند و زندگی کارگران هتل با مهمان‌های گوناگون پیوند می‌خورد.

آخرین فیلم پولانسکی ۸۹ ساله تقریبا ۴ سال پس از فیلم سال ۲۰۱۹ او تحت عنوان «افسر و جاسوس» (An Officer and a Spy) روی پرده خواهد رفت. پولانسکی فیلم‌نامه «کاخ»‌ را با همکاری یژی اسکولیموفسکی، یک هنرمند مطرح لهستانی دیگر نوشته است. اسکولیموفسکی خود از چهره‌های شناخته‌شده سینمای لهستان است که اخیرا پس از چندین سال با فیلم EO به جشنواره بین‌المللی فیلم کن ۲۰۲۲ آمد. شاید این فیلم بهترین فیلم 2023 باشد که از یک کارگردان کاربلد اکران می‌شود.

Transformers: Rise of the Beasts

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023
  • تاریخ اکران: 9 ژوئن 2023 (19 خرداد 1402)
  • ژانر: اکشن، علمی تخیلی
  • کارگردان: استیون کاپل جی آر. (Steven Caple Jr.)

تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران یک فیلم اکشن و علمی تخیلی آمریکایی آماده اکران برای سال ۲۰۲۳ که بر اساس خط بازی‌های تبدیل‌شوندگان (ترانسفورمرز) و عمدتاً تحت تأثیر خط داستانی «جنگ جانوران» ساخته شده‌است.

این هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های لایو اکشن تبدیل‌شوندگان و دنباله‌ای بر فیلم بامبلبی (۲۰۱۸) محسوب می‌شود. این فیلم به کارگردانی استیون کیپل جونیور با بازی آنتونی راموس، دومینیک فیش بک و لورین ولز است. فیلم حول محور آپتیموس پرایم در سال ۱۹۹۴ در بروکلین، شهر نیویورک و بخش‌هایی از پرو خواهد بود.

از علاقمندی‌هایتان بگویید؛ دنبال یک فیلم علمی تخیلی جدیدی می‌گردید؟ تبدیل‌شوندگان باب سلیقه شماست. ۹ ژوئن ۲۰۲۳ فیلمی اکران خواهد شد که نمادی از تخیل در ژانر اکشن بوده و می‌تواند برای چند ساعت شما را به خوبی سرگرم کند. استیون کاپل جی آر فیلمی را کارگردانی کرده که روایتگر جنگ‌هایی است که به دنبال ظهور هیولا‌ها در ۱۹۹۰ رخ می‌دهد. در داستان این فیلم ماکسیمال‌ها، پریداکان‌ها و ترورکان‌ها به زمین می‌آیند تا دشمنان را نابود کنند.

Knock at the Cabin

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023
  • کارگردان: M. Night Shyamalan
  • بازیگران: Dave Bautista, Jonathan Groff, Ben Aldridge
  • تاریخ اکران: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱

«در کابین را بزن» یک فیلم ترسناک روانشناختی است که بر اساس رمان «کابینی در انتهای جهان» ساخته شده و سال ۲۰۲۳ میلادی به نمایش درخواهد آمد.

فیلم ماجرایی ترسناک را درباره یک خانواده سه نفره بازگو می‌کند که تعطیلات‌شان را در یک کلبه دورافتاده سپری می‌کنند. این خانواده توسط چهار غریبه گروگان گرفته می‌شوند تا برای پیشگیری از وقایعی که منجر به آخرالزمان می‌شود، دست به فداکاری بزنند.

ام. نایت شامالان کارگردان فیلم سینمایی «در کابین را بزن» سال ۲۰۲۱ با فیلم «اولد» فعالیت‌های خود را پیگیری کرد. محبوب‌ترین و تحسین‌شده‌ترین فیلم این کارگردان اثر ترسناک «حس ششم» (The Sixth Sense) ساخته سال ۱۹۹۹ است. جالب است بدانید که برخی از طرفداران سینما می‌گویند این فیلم یکی از بهترین فیلمهای 2023 است که قبل از مرگ باید ببینید.

تریلر فیلم ضربه زدن به کابین را ببینید:

The Flash

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023
  • کارگردان: Andy Muschietti
  • بازیگران: Ezra Miller, Ron Livingston, Michael Keaton
  • تاریخ اکران: ۲ تیر ۱۴۰۲

فلش فیلمی رو به اکران در ژانر ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی به همین نام از شرکت دی‌سی کامیکس است. این فیلم توسط برادران وارنر پیکچرز، دی‌سی فیلمز، دوبل دریم و دیسکو فکتوری تولید و قرار است توسط برادران وارنر پیکچرز توزیع شود.

به نظر می‌رسد فیلم the flash نیز یکی از فیلم‌های اکشن برتر سال ۲۰۲۳ باشد. این فیلم که در ژانر اکشن و ابرقهرمانی ساخته شده است، فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون را با کارگردانی‌اندی موسکیتی به تصویر می‌کشد.

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان بن افلک، ازرا میلر، ساشا کال و کرسی کلمونس را نام برد. در این فیلم، فلش تلاش می‌کند با سفر به گذشته، جان مادر خود را نجات دهد و همین مسأله برای او ماجرا‌هایی را رقم می‌زند که در مجموع، فیلم هیجان‌انگیزی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. اگر علاقمند به دانلود فیلم اکشن با تم ابرقهرمانی هستید، از تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ می‌توانید منتظر اکران این فیلم باشید. the flash توسط دی‌سی فیلمز، دیسکو فکتوری و دابل دریم تولید می‌شود.

به عبارت دیگر در این فیلم ابرقهرمانی و از فیلمهای اکشن برتر ۲۰۲۳، فلش را دنبال می‌کنیم که به گذشته سفر می‌کند تا از قتل مادرش جلوگیری کند اما این دستکاری در تاریخ سبب شکل‌گیری جهان‌های چندگانه و دنیاهای موازی می‌شود.

تیزر فیلم فلش را ببینید:

Creed III

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023
  • کارگردان: Michael B. Jordan
  • بازیگران: Michael B. Jordan, Tessa Thompson, Phylicia Rashad
  • تاریخ اکران: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱

کرید ۳ (به انگلیسی: Creed III) یک فیلم ورزشی و درام آمریکایی آماده اکران به کارگردانی و بازی مایکل بی. جردن (در اولین کارگردانی خود)، بر اساس فیلمنامه‌ای از کینان کوگلر و زک بایلین، و بر اساس طرح کلی داستانی از رایان کوگلر است.

این دنباله‌ای بر فیلم کرید ۲ (۲۰۱۸) محسوب می‌شود. و اولین فیلم این مجموعه بدون بازی سیلوستر استالونه در نقش راکی ​​خواهد بود. در حال حاضر این فیلم قرار است در ۳ مارس ۲۰۲۳ توسط کمپانی یونایتد آرتیستس در ایالات متحده و کمپانی برادران وارنر پیکچرز در سراسر جهان اکران شود.

آدونیس کرید که هنوز در دنیای بوکس جایگاه برجسته‌ای دارد، در زندگی حرفه‌ای و خانوادگی‌اش هم پیشرفت می‌کند. اما وقتی دامیان، دوست دوران کودکی‌ او و اعجوبه بوکس سابق، پس از گذراندن دوران زندان به رینگ برمی‌گردد، ماجرایی جدید از راه می‌رسد. رویارویی این دو دوست سابق، چیزی بیش از یک مبارزه در رینگ بکس است.

فیلم سینمایی «کرید ۳» یک درام ورزشی و دنباله فیلم «کرید ۲» است که سال ۲۰۱۸ اکران شد. «کرید ۳» نهمین فیلم در مجموعه سینمایی راکی است و در عین حال اولین فیلم مجموعه بدون حضور سیلوستر استالونه به حساب می‌آید. گرچه استالونه در این فیلم به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد.

رایان کوگلر کارگردان فیلم سینمایی «کرید ۱»، از جمله نویسندگان قسمت سوم کرید است و مایکل بی. جردن بازیگر نقش اصلی فیلم خود کارگردانی این اثر را هم برعهده دارد.

تریلر فیلم کرید 3 را ببینید:

The Equalizer 3

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023
  • تاریخ اکران: 1 اسپتامیر 2023 (10 شهریور 1402)
  • ژانر: اکشن
  • کارگردان: آنتوین فوکوئا (Antoine Fuqua)
  • بازیگران: دنزل واشینگتون

قسمت سوم فیلم The Equalizer در سال 2023 میلادی منتشر می‌شود. در این اثر از فیلم های ۲۰۲۳ نیز با ماجراجویی‌های رابرت مک‌کال همراه می‌شویم.

این فیلم از لیست بهترین فیلم‌های اکشن، فیلم the equalizer ۳ با بازی دنزل واشینگتن است که طبق اخبار منتشر شده بناست در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ مصادف با ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ منتشر شود. این فیلم که به کارگردانی آنتوئین فوکوئا ساخته شده، ادامه ماجراجویی‌های رابرت مک کال، کارگر ساده یک فروشگاه که سابقاً آدم‌کش نیز بوده است را روایت می‌کند. اگر به دنبال دانلود فیلم اکشن هستید، این فیلم را از دست ندهید.

Kraven the Hunter

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023
  • تاریخ اکران: 6 اکتبر 2023 (14 مهر 1402)
  • ژانر: ماجراجویی، اکشن، ابرقهرمانی
  • کارگردان: جی. سی. شاندور (J. C. Chandor)
  • بازیگران: آریانا بی‌بوس، آرون تایلور-جوهانسون، راسل کرو، لوی میلر و…

در ششمین روز از ماه اکتبر ۲۰۲۳ فیلمی به کارگردانی جی سی شندور منتشر خواهد شد که تصویری از یک داستان مارول است. سرگی کراوینوف قصد دارد به تمام مردم ثابت کند که بهترین شکارچی دنیاست.

همین تصمیم داستانی را رقم می‌زند که می‌تواند لحظاتی پر از هیجان را برایتان به ارمغان بیاورد. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان آرون تیلور جانسون، آریانا دبوز، کیستوفر ابوت و… را نام برد.

کریون شکارچی یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که بر اساس شخصیت به همین نام از مارول کامیکس ساخته شده‌است. این فیلم توسط کلمبیا پیکچرز با مشارکت مارول ساخته شده‌است.

این فیلم که توسط گروه سینمایی سونی پیکچرز توزیع می‌شود، قرار است چهارمین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی سونی (SSU) باشد. کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ جی. سی. چاندور است که بر اساس فیلم‌نامه‌ای از آرت مارکوم و مت هالووی و ریچارد ونک تکمیل می‌شود و آرون تیلور-جانسون در نقش اصلی آن بازی می‌کند.

John Wick: Chapter 4

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023
  • تاریخ اکران: 24 مارس 2023 (4 فروردین 1402)
  • ژانر: اکشن، تریلر، جنایی
  • کارگردان: چاد استهلسکی (Chad Stahelski)
  • بازیگران: کیانو ریوز، داننی ین، هیلی بری، ایان مک‌شین و…

جان ویک: بخش ۴ یک فیلم اکشن و نئو-نوآر آمریکایی رو به اکران در ادامه فیلم جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم (۲۰۱۹) است. این فیلم چهارمین قسمت در سری فیلم‌های جان ویک به کارگردانی چاد استاهلسکی، با فیلم‌نامه‌ای مشترک به نویسندگی شی هتن و مایکل فینچ است که براساس کاراکترهای دریک کولستاد ساخته شده‌است. کیانو ریوز در این فیلم یکبار دیگر نقش جان ویک را ایفا می‌کند.

جان ویک بعد از سه قسمت هنوز نمی‌خواهد دست از اسلحه بردارد و او را باز هم در چهارمین قسمت با صحنه‌های اکشن خواهیم دید.

تریلر فیلم جان ویک 4 را ببینید:

The Marvels

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023
  • کارگردان: Nia DaCosta
  • بازیگران: Brie Larson, Iman Vellani, Teyonah Parris
  • تاریخ اکران: ۶ مرداد ۱۴۰۲

«مارول‌ها» سومین و آخرین فیلم سال ۲۰۲۳ جهان سینمایی مارول با حضور شخصیت‌هایی چون کاپیتان مارول، خانم مارول و مونیکا رمبو به عنوان دنباله فیلم «کاپیتان مارول» محصول سال ۲۰۱۹ و سریال «خانم مارول» محصول سال ۲۰۲۲ روی پرده می‌رود.

اگر به فیلم‌های اکشن ابرقهرمانی علاقه دارید، به هیچ عنوان نباید فیلم the marvels را از دست بدهید. دنیای مارول ممکن است مورد علاقه هر کسی نباشد؛ اما علاقمندان به آن، طرفداران دو آتیشه‌ای هستند که به هیچ عنوان فیلم‌ها را از دست نمی‌دهند.

The marvels به کارگردانی نیا داکوستا و با بازی هیجان‌انگیز بری لارسون، تیونا پریس و ایمن ولانی در تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. ادامه داستان‌های انتقام‌جویان، پایان بازی، کاپیتان مارول و دیگر فیلم‌های مجموعه مارول را در این فیلم تماشا خواهید کرد.

سی و سومین فیلم جهان سینمایی مارول را نیا داکوستا کارگردانی می‌کند. این زن هنرمند ۳۲ ساله از سال ۲۰۱۹ به این سو ساخت آثار بلند داستانی را آغاز کرده و پیش از این ساخت تریلر جنایی «جنگل کوچک» و اسلشر فراطبیعی «کندی‌من» را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مارول (Marvel) 2021 تا 2023

بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022 (تا 2024)

بهترین فیلم ها و سریال های مارول 2022 تا 2024 ؛ آخرین اخبار، اطلاعیه ها و افشاگری ها

Mission: Impossible 7 – Dead Reckoning: Part 1

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023
  • تاریخ اکران: 14 جولای 2023 (23 تیر 1402)
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • کارگردان: کریستوفر مک‌کوئری (Christopher McQuarrie)

مأموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ قسمت اول، یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر اکشن و جاسوسی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر مک‌کوری است که در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

روزشمار مرگ دنباله‌ای بر فیلم مأموریت: غیرممکن – فال‌اوت (۲۰۱۸) است و در مجموع هفتمین فیلم از مجموعه فیلم‌های مأموریت غیرممکن به‌شمار می‌رود. بعد از فیلم ملت سرکش و فال‌اوت، این سومین فیلم از مجموعه است که کریستوفر مک‌کوری آن را کارگردانی کرده که او را تبدیل به نخستین کسی می‌کند که بیش‌تر از یک فیلم این مجموعه را کارگردانی کرده‌است.

تام کروز در نقش ایتن هانت نقش خودش را دوباره تکرار می‌کند و ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، سایمون پگ و ونسا کربی هایلی اتول، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، نیکلاس هولت و هنری چرنی نیز دیگر بازیگران فیلم هستند. مأموریت غیرممکن سال‌هاست با بازی تام کروز چشم‌ها را به خود میخکوب کرده و حالا قرار است هفتمین قسمت از مجموعه خود را در تاریخ ۱۴ جولای ۲۰۲۳ به اکران درآورد. بازیگرانی چون سایمون پگ، ربکا فرگوسن، ونسا کربی، هایلی اتول و… مقابل دوربین کریستوفر مک‌کوئری بازی خواهند کرد.

مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن با بازی تام کروز از آن دسته فیلم‌های هیجان‌انگیزی است که سال‌ها آدرنالین خونمان را بالا و پایین می‌برند. قسمت هفتم این مجموعه قرار است سال بعد اکران شود. این فیلم که با بودجه 290 میلیون دلاری ساخته شده، در فهرست فیلمهای برتر اکشن ۲۰۲۳ قرار می‌گیرد.

Indiana Jones 5

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023
  • تاریخ اکران: 30 ژوئن 2023 (9 تیر 1402)
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • کارگردان: جیمز مانگولد (James Mangold)

پنجمین فیلم بدون عنوان ایندیانا جونز یک فیلم اکشن-ماجراجویی آمریکایی و رو به انتشار به کارگردانی جیمز منگولد از فیلم‌نامه‌ای است که توسط منگولد، جز باترورث و جان-هنری باترورث نوشته شده‌است. هریسون فورد بار دیگر نقش ایندیانا جونز را در این فیلم ایفا خواهد کرد.

به نظر می‌رسد ۲۰۲۳ پر از فیلم‌هایی است که چندین قسمت پرطرفدار به دنیای علاقمندان به فیلم ارائه کرده‌اند. پنجمین قسمت Indiana jones قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ اکران شود. هاریسون فورد، پوئب والر بریج، مدس می‌کلسون و… در روایت ماجراجویی‌های باستان‌شناسان همکاری می‌کنند. کارگردان این فیلم یک داستان ماجراجویانه و اکشن را به بهترین شکل به تصویر کشیده است.

این نخستین فیلم در این مجموعه است که توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع می‌شود و به‌طور کلی نخستین فیلم لایو-اکشن این استودیو خارج از فرنچایز جنگ ستارگان پس از خرید لوکاس‌فیلم توسط دیزنی در سال ۲۰۱۲ است.

قسمت پنجم سری فیلم Indiana Jones یکی از فیلم های مورد انتظار اکشن 2023 است که در آن ماجراجویی‌های باستان‌شنان و کاشف زبردستی که به دل خطر می‌زند را خواهیم دید.

تریلر فیلم فیلم ایندیانا جونز ۵ منتشر شد! + [تریلر با زیرنویس فارسی]

Ant-Man and the Wasp: Quantumania

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023
  • تاریخ اکران: 17 فوریه 2023 (28 بهمن 1401)
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی
  • کارگردان: پیتون رید (Peyton Reed)
  • بازیگران: پاول راد، اونجلین لیلی، کاترین نیوتن، جاناتان کاجورز، بیل مورری و…

یکی دیگر از بهترین فیلم‌های اکشن سال ۲۰۲۳ مربوط به دنیای مارول است. سومین قسمت از مرد مورچه‌ای در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. این فیلم توسط پیتوون رید کارگردانی شده و بازیگرانی چون کاترین نیوتن، اونجلین لیلی، پاول راد و… در آن بازی می‌کنند.

قسمت اول و دوم این فیلم در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ اکران شده بودند و حالا فیلم‌نامه جف لاونس در قسمت سوم مرد مورچه‌ای در سال ۲۰۲۳ شما را شگفت‌زده خواهد کرد. برای دانلود فیلم خارجی می‌توانید در سایت فیلمینو منتظر اکران مرد مورچه‌ای باشید.

مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس مارول کامیکس ساخته شده‌است و شخصیت‌های اسکات لانگ / مرد مورچه‌ای و هوپ پیم / واسپ در آن حضور دارند.

این فیلم که توسط مارول استودیوز تولید و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع می‌شود، قرار است دنباله‌ای بر فیلم‌های مرد مورچه‌ای (۲۰۱۵) و مرد مورچه‌ای و زنبورک (۲۰۱۸) و سی و یکمین فیلم در دنیای سینمایی مارول باشد.

این فیلم را پیتون رید از فیلم‌نامه‌ای به نویسندگی جف لاونس کارگردانی کرده و پل راد در نقش اسکات لنگ و اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون داین در کنار مایکل داگلاس، میشل فایفر، کاترین نیوتون و جاناتان میجرز از بازیگران آن هستند.

یکی دیگر از فیلم های سال ۲۰۲۳ سومین قسمت فیلم مرد مورچه‌ای است. این فیلم در واقع سی و یکمین فیلم دنیای مارول است و در آن شخصیت‌های اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای) و هوپ پیم (زنبورک) را خواهیم دید. به نظرتان این فیلم مارول می‌تواند لقب بهترین فیلم اکشن سال ۲۰۲۳ را به خود اختصاص دهد؟

تریلر فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی را ببینید:

Aquaman and the Lost Kingdom

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023
  • کارگردان: James Wan
  • تاریخ اکران: ۴ دی ۱۴۰۲

از علاقمند به دنیای دی‌سی هستید؟ پس حتماً از انتشار پانزدهمین فیلم دی‌سی در سال ۲۰۲۳ باخبرید. جیمز با کارگردانی ادامه فیلم Aqaman ۲۰۱۸ شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این فیلم بازیگرانی چون امبر هرد، جیسون موموآ، ویلم دافئو، نیکول کیدمن و… را مقابل دوربین خواهد برد.

آکوامن و پادشاهی گم‌شده یک فیلم رو به انتشار آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی، بر پایهٔ شخصیت آکوامن از دی‌سی کامیکس است. ساخت این فیلم بر عهدهٔ دی‌سی فیلمز، د سفرن کمپانی و اتومیک مانسترز پروداکشنز است و برای توزیع توسط برادران وارنر پیکچرز برنامه‌ریزی شده‌است.

در نظر گرفته شده که این فیلم دنباله آکوامن (۲۰۱۸) و سیزدهمین فیلم در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی (DCEU) باشد. این فیلم به کارگردانی جیمز وان از فیلم‌نامه‌ای به قلم دیوید لسلی جانسون-مک‌گلدریک ساخته خواهد شد و جیسون موموآ در نقش آرتور کاری / آکوامن، درکنار بازیگرانی نظیر امبر هرد، پاتریک ویلسون، دولف لاندگرن، یحیی عبدالمتین دوم، تمورا موریسون و نیکول کیدمن به ایفای نقش خواهند پرداخت.

خط داستانی فیلم سینمایی ابرقهرمانی‌ «آکوامن و پادشاهی گم‌شده» هنوز روشن نیست اما می‌دانیم این فیلم قرار است دنباله‌ فیلم «آکوامن» باشد که سال ۲۰۱۸ اکران شد. «آکوامن و پادشاهی گم‌شده» پانزدهمین فیلم در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی است. جیسون موموآ برای ایفای نقش اصلی این فیلم هم حضور خواهد داشت و کارگردانی اثر برعهده جیمز وان خواهد بود.

Blue Beetle

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023
  • کارگردان: Angel Manuel Soto
  • تاریخ اکران: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲

با معرفی فیلم بعدی از لیست بهترین فیلم‌های اکشن و رزمی 2023 یقین پیدا می‌کنید که سال جدید، سال ابرقهرمان‌هاست. Blue beetle که در 18 آگوست 2023 منتشر خواهد شد، داستان نوجوانی است که می‌تواند با یک سوسک آبی به قدرت‌های ماورایی دست پیدا کند؛ مثلاً بال و سپر و زره بسازد، سرعتش را کم و زیاد کند و یا سلاح‌های مختلف داشته باشد. یک سوسک آبی آغاز ماجرای یکی از بهترین فیلم‌های اکشن 2023 است. زولو ماریدوئنا، برونا مارکزین، بلیسا اسکوبدو و … در این فیلم اکشن- برقهرمانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بلو بیتل یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت جیمی ریس / بلو بیتل از دی‌سی کامیکس شده‌است. ساخت این فیلم بر عهدهٔ دی‌سی فیلمز است و برای توزیع از طریق برادران وارنر پیکچرز تصاویر برنامه‌ریزی شده‌است.

در نظر گرفته شده که فیلم بخشی از دنیای توسعه‌یافته دی‌سی باشد. این فیلم را آنجل مانوئل سوتو بر اساس فیلم‌نامه‌ای از گرت دانت-آلکوسر کارگردانی می‌کند. شولو ماریدوئنا در نقش ریس، در کنار برونا مارکزینه، بلیسا اسکوبدو، جرج لوپز، آدریانا بارازا، الپیدیا کاریو، دامیان آلکازار، رائول تروهی‌یو و سوزان ساراندون بازیگران آن هستند.

«بلو بیتل» یکی دیگر از آثار ابرقهرمانی سال ۲۰۲۳ است که براساس کمیک‌های دی‌سی ساخته شده است. چهاردهمین فیلم در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی درباره یک نوجوان مکزیکی است که یک موجود بیگانه سوسک‌مانند را پیدا می‌کند؛ این موجود به او زرهی با قدرت‌های فوق‌العاده می‌دهد.

Dune: Part Two

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023
  • تاریخ اکران: 17 نوامبر 2023 (26 آبان 1402)
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • کارگردان: دنیس ویلنیو (Denis Villeneuve)

تلماسه: بخش دو یک فیلم علمی تخیلی حماسی آمریکایی در حال تولید به کارگردانی دنی ویلنوو بر پایهٔ فیلمنامه‌ای از ویلنوو، جان اسپیتز و اریک راث است. این فیلم به‌عنوان دنبالهٔ مستقیم تلماسه (۲۰۲۱)، دومین اقتباس برنامه‌ریزی‌شده بر پایهٔ نیمهٔ دومِ کتابِ نخست از رمانی به همین نام از سال ۱۹۶۵ اثر فرانک هربرت است.

بازیگران بازگشته از فیلم اول عبارتند از تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، جاش برولین، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، استیون مک‌کینلی هندرسون، زندایا، شارلوت رمپلینگ و خاویر باردم؛ از بازیگران جدید می‌توان به فلورنس پیو، آستین باتلر، کریستوفر واکن و لئا سیدو اشاره کرد.

یکی از فیلم هایی که در سال 2023 منتشر می شوند، ادامه فیلم Dune با عنوان Dune: Part Two است که پاول دوش به دوش فرمن برای آزادی سیاره بیابانی اراکیس مبارزه می‌کند.

Operation Fortune: Ruse de guerre

بهترین فیلم های اکشن 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023

عملیات فورچون: ترفند جنگی با نام قبلی فایو آیز یک فیلم آمریکایی آماده اکران برای سال ۲۰۲۳ در ژانر فیلم جاسوسی و کمدی-اکشن به کارگردانی گای ریچی با بازی جیسون استاتهام در نقش اورسون فورچون است.

جیسون استاتهام نقش یک مأمور به‌نام اورسن فورچون را بر عهده دارد که توسط سازمان اتحاد اطلاعات جهانی به‌نام «فایو آیز» استخدام می‌شود تا سلاحی مرگبار و جدید را که می‌تواند نظم جهانی را برهم بزند، پیدا و جلوی فروش آن را بگیرد. او برخلاف میل باطنی‌اش باید با یک متخصص فناوری پیشرفته از سازمان CIA برای این مأموریت جهانی که باید در آن به یک تجارت میلیاردی اسلحه نفوذ شود، همکاری کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های اکشن 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

اکشن ترین فیلم های 2023

گوناگون بهترین فیلم های اکشن تاریخ سینما​​​​​​​ Guardians of the Galaxy Vol. 3 Peter Pan Wendy Dungeons Dragons Honor Among Thieves Babylon دانلود از تلگرام Fast X The Palace Transformers Rise of the Beasts Knock At The Cabin The Flash Creed III The Equalizer 3 Kraven the Hunter John Wick Chapter 4 The Marvels Mission Impossible 7 – Dead Reckoning Part 1 Indiana Jones 5 Ant-Man and the Wasp Quantumania Aquaman and the Lost Kingdom Blue Beetle Dune Part Two Operation Fortune Ruse de guerre بهترین فیلم های 2023 ماجراجویانه براساس یک بازی ویدیویی درام تاریخی پارامونت پیکچرز کمدی سینمای صامت بهترین فیلم های رزمی 2022 بهترین سریال های رزمی 2022 رومن پولانسکی کمدی سیاه جاسوس ترسناک روانشناختی ‏ خانواده فیلم ورزشی آمریکایی نئو-نوآر مارول بهترین فیلم های مارول Marvel 2021 تا 2023 جاسوسی فیلم ابرقهرمانی مارول کامیکس دیزنی فیلم در دنیای سینمایی مارول دی سی کامیکس کمیک‌های دی‌سی دی‌سی حماسی بهترین فیلم های اکشن و ماجراجویانه آخرالزمانی بهترین فیلم‌های عاشقانه برای طرفداران اکشن بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام بهترین فیلم های اکشن زن محور معرفی و تحلیل بهترین فیلم های اکشن ترکی نقد فیلم نقد سریال اخبار سینما فیلم‌های اکشن

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو