تعویض مدیرعامل توییتر ؛ چه کسی جایگزین خواهد شد؟

منبع: فیگار

3

1402/2/22

16:50


ایلان ماسک ضمن اعلام تعویض مدیرعامل توییتر از کناره گیری خود از این سمت، در هفته‌های آتی خبر داد. خبرها حاکی از آن است که یک زن قرار است صاحب…

تعویض مدیرعامل توییتر ؛ چه کسی جایگزین خواهد شد؟

ایلان ماسک ضمن اعلام تعویض مدیرعامل توییتر از کناره گیری خود از این سمت، در هفته‌های آتی خبر داد. خبرها حاکی از آن است که یک زن قرار است صاحب این سمت شود.

ایلان ماسک اعلام کرده است که توییتر در هفته‌های پیش رو قرار است مدیر عامل جدیدی را به خود ببیند. او با اعلام خبر تعویض مدیر عامل توییتر در واقع از سمت خود کناره گیری کرد.

در همین حال، ماسک گفت که شغل‌اش را به سمت رئیس اجرایی و مدیر ارشد فناوری، نظارت بر محصولات، نرم‌افزار و عملیات سیستم تغییر خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

ریپلای ایلان ماسک روی توییت یک ایرانی

تعویض مدیرعامل توییتر

چه کسی جایگزین خواهد شد؟

تغییر مدیرعامل توییتر

تغییر مدیرعامل توییتر

مالک توییتر در این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، تعویض مدیر عامل توییتر را اعلام کرد و بیان داشت مدیرعامل جدید، یک زن ناشناس می‌باشد که حدود 6 هفته دیگر کار خود را آغاز خواهد کرد.

به نوشته نیویورک تایمز، گفته می‌شود که این زوج هفته‌ها در حال مذاکره بوده‌اند و شایعه شده است که ماریسا مایر، مدیرعامل سابق یاهو، سوزان وویچیکی، مدیرعامل سابق یوتیوب و شیوون زیلیس، یکی از مدیران ارشد استارت‌آپ تراشه‌های مغزی ماسک، دیگر افرادی هستند که در این رقابت حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

تصاویری از جشن تولد و شایعه تغییر جنسیت فرزند ایلان ماسک

به گفته یکی از مدیران سیلیکون ولی که با رویترز صحبت کرده است، لیندا یاکارینو، مدیر ارشد فروش تبلیغات در NBCUniversal، می‌تواند انتخاب ماسک برای رهبری این شرکت رسانه‌های اجتماعی باشد.

ماسک در اکتبر گذشته خرید 44 میلیارد دلاری خود از توییتر را تکمیل کرد. او پس از تصاحب توییتر، بلافاصله صدها شغل را در تلاش برای نجات شرکت از ورشکستگی کاهش داد و رهبران ارشد از جمله پاراگ آگراوال، مدیرعامل شرکت را اخراج کرد.

ماسک نوامبر گذشته گفت که انتظار دارد وقت خود را به توییتر اختصاص دهد، تا این پلتفرم را قبل از اینکه در نهایت یک مدیر جدید پیدا کند، اصلاح کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو