دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۵۴ (تلوبیون) قسمت 54 گیل دخت

منبع: شبونه

7

1402/2/22

23:01


قسمت 54 سریال گیلدخت امشب جمعه پخش شد و این سریال از شبکه یک بر روی انتن رفت سریال گیلدخت از سریالهای ماندگار تلویزیون خواهد بود که موفق شده مخاطبان زیادی را به دست آورد بازیگران شاخص سینما و تلویزیون در سریال گیلدخت بازی میکنند. داستان اسماعیل و گلنار از داستان های عاشقانه ای بوده …

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۵۴ (تلوبیون) قسمت 54 گیل دخت

قسمت 54 سریال گیلدخت امشب جمعه پخش شد و این سریال از شبکه یک بر روی انتن رفت سریال گیلدخت از سریالهای ماندگار تلویزیون خواهد بود که موفق شده مخاطبان زیادی را به دست آورد بازیگران شاخص سینما و تلویزیون در سریال گیلدخت بازی میکنند.

داستان اسماعیل و گلنار از داستان های عاشقانه ای بوده که سریال گیلدخت آن را به تصویر میکشاند.

قسمت 54 سریال گیلدخت

 

نظرسنجی اخیر مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پیرامون سریال‌های سیما در نیمه دوم بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد ۳۸.۴ درصد مردم در این ماه مخاطب سریال گیل دخت بودند.

داستان سریال گیدخت

یکی از تفنگداران خان به اسم اسماعیل (رضا اکبرپور) که جوانی خوش‌سیما و اهل قلم هم هست، دلباختۀ گلنار شده و برای او نامه‌هایی عاشقانه نوشته است. گلنار هم که متقابلا دل به محبت اسماعیل داده، برای دیدار و گفتگو با او لباس ندیمه‌های مطبخ را می‌پوشد و به میدان ده می‌رود. اما در حین گفتگو، رئیس تفنگچی‌های خان آن‌ها را می‌بیند و به خان گزارش می‌دهد. خان دستور می‌دهد اسماعیل را دستگیر و شکنجه کنند تا عشق گلنار را از یاد ببرد. ظاهرا خان بنا به مصالحی مجبور است که دخترش را به ازدواج یکی از اعضای خاندان قاجار دربیاورد.

یکی از اتفاقاتِ جالب در این سریال، شکستنِ رکورد خان‌های تلویزیون توسط محمود پاک‌نیت است. بازیگری که او را تقی‌خان «گیلدخت» می‌نامیم. این سریال یک درام تاریخی عاشقانه است که ماجرای آن در دوران سلطنت قاجار و در دم و دستگاه یکی از خان‌های شمال کشور می‌گذرد.

«گیل‌دخت» از دو جهت دستش پر است: اول حضور بازیگران توانا مثل محمود پاک‌نیت، سعید راد و شقایق فراهانی و دوم، جلوه‌های بصری زیبا و چشم‌نواز جنگلی که با صحنه‌پردازی نسبتا قابل قبول و رنگارنگ لباس‌ها و صحنه‌های داخلی همراه شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو