ویدیو: گریه های بی امان بیوک میرزایی و مجری برنامه پس از ارتباط تلفنی با پسرش

منبع: فیگار

4

1402/2/23

17:40


به تازگی ویدیویی از گریه های بی امان بیوک میرزایی و مجری برنامه پس از ارتباط تلفنی با پسرش در فضای مجازی منتشر شده که جزء پربازدید ترین ها قرار…

ویدیو: گریه های بی امان بیوک میرزایی و مجری برنامه پس از ارتباط تلفنی با پسرش

به تازگی ویدیویی از گریه های بی امان بیوک میرزایی و مجری برنامه پس از ارتباط تلفنی با پسرش در فضای مجازی منتشر شده که جزء پربازدید ترین ها قرار گرفته است.

اخیرا ویدیویی از اشک های بیوک میرزایی برای پسرش در فضای مجازی وایرال شده است. گویا دلتنگی بیوک میرزایی برای پسرش ، مجری برنامه را نیز به گریه انداخت. در ادامه ویدیویی از ناراحتی بیوک میرزایی در برنامه تلویزیونی برای پسرش خواهیم دید.

گریه های بی امان بیوک میرزایی

بیوک میرزایی از جمله بازیگران محبوبی است که علاوه بر تلویزیون در رادیو هم حضور فعالی دارد. میرزایی جزو بازیگرانی است که در کنار نصرالله رادش، کیهان ملکی، مهدی صبایی، زهره فکور صبور، امین حیایی و دیگران در سریال “روزگار جوانی” جلوی دوربین رفته است. اخیرا ویدیویی از او در رسانه ها وایرال شده که بسیار برای پسرش دلتنگ شده است.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از ناراحتی بیوک میرزایی در برنامه تلویزیونی برای پسرش را ببینید:

دلتنگی بیوک میرزایی برای پسرش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو