نصرت خلیلیان مادر شهید فریدنیان درگذشت + بیوگرافی

منبع: نم نمک

4

1402/2/23

23:11


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2023 ، نصرت خلیلیان و فوت نصرت خلیلیان و بیماری نصرت خلیلیان و بیوگرافی نصرت خلیلیان و اخبار نصرت خلیلیان و حواشی نصرت خلیلیان و نصرت خلیلیان کیست و نصرت خلیلیان کجاست و چه خبر از نصرت خلیلیان و نصرت خلیلیان اهل کجاست و نصرت خلیلیان در بیمارستان و علت مرگ نصرت خلیلیان و درگذشت نصرت خلیلیان در نم نمک.

نصرت خلیلیان مادر شهید فریدنیان درگذشت + بیوگرافی

مادر شهیدان «حمیدرضا و جمشید فریدنیان» درگذشت

مادر شهیدان والامقام «حمیدرضا فریدنیان و جمشید فریدنیان» از استان خوزستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

نصرت خلیلیان مادر شهید فریدنیان درگذشت + بیوگرافی

نصرت خلیلیان مادر شهید فریدنیان درگذشت + بیوگرافی

مراسم تشییع پیکر «نصرت خلیلیان» مادر شهیدان «حمیدرضا و جمشید فریدنیان» که 23 اردیبهشت ماه سال 1402 به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست ، یکشنبه 24 اردیبهشت ، ساعت 8:30 دقیقه در قطعه والدین شهدای کلگه با حضور مسئولان و خانواده های شاهد و ایثارگر برگزار می شود.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان این ضایعه را به جامعه ایثارگران ، به ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت ، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

حمیدرضا فریدنیان پنجم مرداد ماه سال 1343 متولد و در 26 تیرماه 1361 در جبهه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

جمشید فریدنیان یازدهم آذرماه سال 1335 متولد و در پنجم اسفند سال 1362 در منطقه عملیاتی والفجر ، در عملیات خیبر به شهادت رسید و پیکر پاک وی پس از سال ها مفقودالاثری کشف و در پنجم مردادماه سال 1374 به خاک سپرده شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو