ویدیو : عصبانیت بن افلک از جنیفر لوپز ؛ دلیلی کلافگی او چیست ؟

منبع: فیگار

4

1402/2/24

23:15


به تازگی ویدیویی از عصبانیت بن افلک از جنیفر لوپز در رسانه های مجازی فارسی پخش شده است. گویا بن افلک از دست جنیفر لوپز بسیار ناراحت و عصبی می…

ویدیو : عصبانیت بن افلک از جنیفر لوپز ؛ دلیلی کلافگی او چیست ؟

به تازگی ویدیویی از عصبانیت بن افلک از جنیفر لوپز در رسانه های مجازی فارسی پخش شده است. گویا بن افلک از دست جنیفر لوپز بسیار ناراحت و عصبی می باشد.

اخیرا ویدیویی از خشم بن افلک برای جنیفر لوپز در فضای مجازی پخش شده است . گویا کلافگی بن افلک از دست جنیفر لوپز به وضوح دیده می شود. در ادامه ویدیویی از ناراحتی بن افلک از جنیفر لوپز خواهید دید.

عصبانیت بن افلک از جنیفر لوپز

جدیدا ویدیویی از بن افلک و همسرش جنیفر لوپز منتشر شده است. گوبا در این ویدیو بن افلک عصبانی به نظر می‌رسد. جنیفر لوپز و بن افلک که کمتر از یک سال از ازدواجشان می‌گذرد، اوایل این ماه در حال دعوا در ماشین خود در بورلی هیلز بودند که پشت چراغ قرمز توقف کردند و یک گردشگر اروپایی که متوجه آنها شده است.

عکس‌های ثبت شده و ویدیو گرفته شده، بن 50 ساله را پشت فرمان نشان می‌دهد که به طرز مشهودی ناامید و عصبی به نظر می‌رسد و جنیفر روی صندلی سرنشین ریویان شاسی‌بلند برقی خود نشسته است.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از ناراحتی بن افلک از جنیفر لوپز را ببینید:

کلافگی بن افلک از دست جنیفر لوپز

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو