نوآوری در رشد ارگانیک با LG tiiun

نوآوری در رشد ارگانیک با LG tiiun


منبع: فوت و فن

4

1402/2/25

12:45


در این قسمت از On the Job، به داخل شرکت Sprout، اولین شرکت داخلی تأسیس شده توسط ال‌جی می‌رویم تا درباره توسعه و برنامه‌های‌آینده LG tiiun بیشتر بدانیم.

نوآوری در رشد ارگانیک با LG tiiun

در این قسمت از On the Job، به داخل شرکت Sprout، اولین شرکت داخلی تأسیس شده توسط ال‌جی می‌رویم تا درباره توسعه و برنامه‌های‌آینده LG tiiun بیشتر بدانیم.

بسیاری از مردم در طول همه‌گیری کرونا مجبور شدند تا در خانه‌های خود بمانند و در این زمان نیز باغبانی و پرورش گیاه را به عنوان راهی برای گذراندن وقت، ارتباط مجدد با طبیعت و مقابله با اثرات دوره‌های طولانی انزوای اجتماعی انتخاب کردند.

LG tiiun

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط وب سایت Trees.com که یک منبع آنلاین برای مشاوره باغبانی است، ۶۸ درصد از آمریکایی‌ها از سال ۲۰۲۰ حداقل از یک گیاه آپارتمانی مراقبت کرده‌اند و این در حالی است که ۳۸ درصد از آمریکایی‌ها بین ۱۸ تا ۲۴ سال برای اولین بار در طول این مدت از گیاه مراقبت کرده‌اند. بیش از نیمی از جوانان مورد بررسی گفته‌اند که برای بهبود سلامت روان خود به باغبانی روی آورده‌اند.

ال‌جی برای آسان‌تر کردن رشد گیاهان در خانه، محصول LG tiiun را در سال ۲۰۲۱ و محصول tiiun mini را در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد، دو نوآوری که به کاربران اجازه می‌دهد از سبک زندگی سبزتری در داخل خانه خود لذت ببرند. LG tiiun یک سیستم باغبانی هوشمند با روشنایی ال‌ای‌دی داخلی و کنترل دمای خودکار است که می‌تواند به هر کسی کمک کند تا به موفقیت در باغبانی دست یابد.

LG tiiun

شین سانگ یون رئیس شرکت Sprout سه هدف روشن برای رشد بازار «گیاه حیوانات خانگی» و محبوبیت LG tiiun تعیین کرده است. او اظهار داشته:

«هدف ما این بود مشتریانی که قبلا علاقه‌ای به باغبانی و پرورش گیاه نداشتند را به دوستداران گیاهان تبدیل کنیم و مشتریانی که علاقه‌‎مند به گیاهان هستند را تحت تأثیر قرار بدهیم تا LG tiiun را انتخاب کنند.»

اولین قدم در دست پیدا کردن به این اهداف، ایجاد یک انجمن آنلاین برای صاحبان این محصول ال‌جی بود. این انجمن در اکتبر سال ۲۰۲۱ تأسیس شد و اکنون بیش از ۶۰۰۰ کاربر فعال دارد. شین سانگ یون در ادامه صحبت‌های خودش اضافه کرده:

«این انجمن مورد استقبال قرار گرفته چراکه به جای یک پلتفرم یک طرفه بودن که در آن ال‌جی به سادگی اطلاعات و اخبار مربوط به این محصول را پست کند، اعضا این فرصت را دارند تا داستان‌های خودشان را به اشتراک بگذارند و با دوستداران گیاهان ارتباط برقرار کنند.»

تیم شرکت Sprout همچنین پیگیری و گوش دادن به بازخوردهای صاحبان tiiun را در اولویت خودش قرار داده است. به عنوان مثال، برخی از کاربران خاطرنشان کردند که آن‌ها ترجیح می‌دهند تا گیاهان خودشان را برای مدت زمانی طولانی‌تری پرورش بدهند و همین نیز باعث می‌شود تا مواد معدنی و مغذی داخل کیت‌های بذر تمام شود. برای رفع این مشکل، ال‌جی شروع به فروش مکمل‌های جداگانه نیز کرد تا کاربرانی که بیشتر از این مواد می‌خواهند بتوانند در هر زمان به آن دسترسی داشته باشند و آن را خریداری کنند. علاوه بر این، در پاسخ به تقاضای مصرف‌کننده‌ها برای گزینه‌های رنگارنگ بیشتر، قسمت پایینی LG tiiun mini اکنون در چهار رنگ پاستیلی دلپذیر بژ، نعنایی، لیمویی و هلویی در دسترس است.

LG tiiun

با مشاهده اینکه کاربران به صورت روزانه از گیاهان در حال رشد خود عکس می‌گیرند، ال‌جی حتی یک «سفر گیاهی» را در برنامه اختصاصی LG ThinQ ایجاد کرده است. کاربران می‌توانند از این برنامه برای گرفتن عکس استفاده کنند و سپس آن‌ها را در یک ویدیوی تایم لپس جمع‌آوری کنند که سفر معجزه‌آسا و فوق‌العاده رضایت‎‌بخش رشد را به تصویر می‌کشد.

شین سانگ یون همچنین گفته:

«ما همچنان به گوش دادن به پیشنهادات مصرف‌کننده‌ها برای بهبود پیشنهادات فعلی خود و توسعه محصولات جدیدی ادامه خواهیم داد که مشکلات واقعی را حل کنند و ارزش واقعی را برای مشتری به ارمغان بیاورند. LG tiiun همچنین تعهد ما نسبت به مدیریت خوب ESG را نشان می‌دهد چراکه هر واحد دارای قطعات ساخته شده از پلاستیک‌های بازیافتی است و استفاده از آن‌ها به ما کمک می‌کند تا انتشار کربن را از مرحله تولید کاهش بدهیم.»

در حاضر حاضر، LG tiiun فقط در کره جنوبی در دسترس است اما انتظار می‌رود که در آینده نزدیک به بازارهای بیشتری نیز گسترش پیدا کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو