سازنده Redfall توسعه بازی جدید خود را شروع کرده است

منبع: گیمفا

4

1402/2/25

13:44


طبق یک آگهی شغلی جدید به نظر می‌رسد استودیوی آرکین آستین، سازنده بازی Redfall، توسعه پروژه بعدی خود را آغاز کرده است.

سازنده Redfall توسعه بازی جدید خود را شروع کرده است

طبق یک آگهی شغلی جدید به نظر می‌رسد استودیوی آرکین آستین، سازنده بازی Redfall، توسعه پروژه بعدی خود را آغاز کرده است.

با توجه به وضعیت فاجعه‌بار بازی Redfall در زمان انتشار، چندان بیراه نیست که بگوییم شعبه آستین استودیوی آرکین (Arkane) نتوانست جدیدترین انحصاری ایکس باکس را طبق برنامه‌ای موفقیت‌آمیز ارائه کند. شاید بدبین‌ترین طرفداران این توسعه‌دهنده انتظار داشتند بازی Redfall حداقل شامل مکانیسم‌های خلاقانه تیراندازی و داستانی جذاب باشد که بازیکنان بتوانند به همراه دوستان خود از تجربه کوآپ آن لذت ببرند. با این حال عنوان مذکور به دلیل داشتن انواع باگ، نقص فنی و دنیایی خالی که حس پویایی و زنده بودن را انتقال نمی‌دهد، در همان ابتدای عرضه محکوم به شکست شد. حال به نظر می‌رسد شعبه آستین شرکت آرکین در برنامه دارد توسعه پروژه جدید خود را شروع کند.

همانطور که توسط رسانه گیم‌رنت (GameRant) گزارش شد، تیم آرکین آستین اخیرا یک آگهی شغلی برای استخدام مهندس ساخت را منتشر کرد. با اینکه استودیوهای بازی‌سازی مدام در حال استخدام کارمندان جدید هستند اما نکته جالب توجه این آگهی در توضیحات آن آمده است. سازنده Redfall در این آگهی نوشته بود که فرد متقاضی به تیم توسعه پروژه AAA بعدی کمک خواهد کرد و در ادامه توضیح داد که کار روی پروژه در اسرع وقت آغاز خواهد شد.

تیم آرکین در ادامه توضیحات آگهی خود را ویرایش کرد و متن آن را تغییر داد. آگهی در حال حاضر بیان می‌کند که این استودیو متقاضی استخدام یک مهندس ساخت است تا در توسعه بازی‌های AAA آینده برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها به تیم سازنده بپیوندد. با اینکه نمی‌توان دلیل اصلی این اقدام آرکین را فهمید اما به نظر می‌رسد این کار آن‌ها مربوط به ارائه اطمینان به هواداران پیرامون ادامه پشتیبانی از بازی Redfall باشد. در هر صورت احتمال نادیده گرفتن سرنوشت Redfall توسط آرکین آستین دشوار است؛ چرا که این عنوان روی سرویس ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) عرضه شده و بازیکنان زیادی منتظر بهبود کیفیت آن هستند.

در چند سال گذشته شاهد عرضه چند بازی در وضعیت فاجعه‌بار بودیم که سازندگان در ادامه موفق شدند شرایط را تغییر دهند. شاید No Man’s Sky اولین نامی باشد که به ذهن می‌آید اما باید گفت که استودیو ریر (Rare) با بازی Sea of Thieves نیز همین شرایط را داشته است. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم استودیوی آرکین موفق خواهد شد وضعیت بازی Redfall را بهبود بخشد یا آن را پس از فرصتی چند ماهه رها می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو