همه چیز درباره «سریال نیوکمپ» اثر جدید منوچهر هادی + ویدئو

منبع: روزیاتو

3

1402/2/25

14:41


همه چیز درباره «سریال نیوکمپ» اثر جدید منوچهر هادی + ویدئو

همه چیز درباره «سریال نیوکمپ» اثر جدید منوچهر هادی + ویدئو

منوچهر هادی کارگردان پرکار و البته پرحاشیه با سریال جدیدی به شبکه نمایش خانگی بازگشته است. این سریال که نیوکمپ نام دارد و در ژانر کمدی است پخش خود را به تازگی آغاز کرده و بازیگران مشهور زیادی در آن نقش آفرینی کرده اند.

پخش سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی بابک کایدان از روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز شده است. این سریال محصول سال ۱۴۰۲ است و تهیه کنندگی آن برعهده ی زینب تقوایی بوده است.

سریال کمدی نیوکمپ هر یکشنبه ۸ صبح از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

نیوکمپ دومین مجموعه ی کمدی منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی است. او پیش از این سریال طنز نیسان آبی را برای شبکه نمایش ساخته بود که در سال ۱۴۰۰ پخش شد.

بابک کایدان نویسنده ی سریال نیوکمپ پیش از این همکاری های متعددی با منوچهر هادی در مقام فیلمنامه نویس داشته که از جمله ی آن ها می توان به فیلم‌ های سینمایی زندگی جای دیگری است، رحمان ۱۴۰۰ ، آینه بغل و همینطور سریال دل اشاره کرد که البته به دلایل ضعف های فراوانش با انتقادات زیادی مواجه شد.

سریال نیوکمپ روایتی کمدی اجتماعی از داستان خانواده ای به نام سرچشمه است که بر سر مشکلی، دچار بحران مالی بزرگ شده‌اند. پسر خانواده، برای حل این بحران و جور کردن پول مورد نیاز، از طریق سایت شرط‌بندی، روی بازی مساوی ایران با آرژانتین شرط می‌بندد. در طول این بازی ۹۰ دقیقه‌ای همه چیز خوب و طبق خواسته آن‌ها پیش می‌رود و نتایج امیدوارکننده است، تا زمانی‌که در دقیقه ۹۰ بازی، لیونل مسی، به دروازه ایران گل می‌زند و بازی را از حالت مساوی خارج می‌کند. پس از این گل مسی، اوضاع به هم می‌ریزد و ماجرا‌های جدیدی آغاز می‌شود.

فهرست بازیگران سریال نیوکمپ ترکیبی از بازیگرانی است که تجربه بازی در ژانر کمدی را داشته و نداشته‌ اند: بهاره افشاری، حامد آهنگی، ایمان صفا، گیتی قاسمی، حسن معجونی، لیلا اوتادی، فرزاد فرزین، ملیکا شریفی‌نیا، ساناز سعیدی، و با حضور افتخاری: اکبر عبدی و حمید گودرزی.

فرزاد فرزین علاوه بر نقش آفرینی در این سریال، خوانندگی تیتراژ آن را هم برعهده داشته و موزیک ویدئویی نیز برای آن منتشر کرده که در ادامه می توانید آن را ببینید.

سریال نیوکمپ البته قرار بود در ابتدا با تیم دیگری ساخته شود. سال گذشته پیش تولید این سریال با همین نام نیوکمپ برای پخش از شبکه نمایش خانگی توسط کمال تبریزی آغاز شد، اماعدم صدور پروانه ساخت از سوی ساترا موجب شد تا این پروژه وارد مرحله تصویربرداری نشود. بعد از گذشت مدتی تولید این پروژه بار دیگر به جریان افتاد، اما این بار منوچهر هادی به جای کمال تبریزی انتخاب شد تا به عنوان کارگردان سریال نیوکمپ را جلوی دوربین ببرد. همچنین طرح اولیه این سریال متعلق به بهرام افشاری است و قرار بود که فیلمنامه آن توسط او و یک فیلمنامه نویس نوشته شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو