پارچه ساتن آمریکایی و پولکی؛ بهترین پارچه مجلسی برای دوخت لباس

پارچه ساتن آمریکایی و پولکی؛ بهترین پارچه مجلسی برای دوخت لباس


4

1402/2/25

15:56


انتخاب پارچه برای دوخت لباس مجلسی بسیار مهم است؛ چرا که باید پارچه ای بسیار شیک و زیبا را برای دوخت یک لباس فوق العاده انتخاب کنید. در میان تنوع بالای پارچه مجلسی، پارچه ساتن آمریکایی و پارچه پولکی مجلسی گزینه های بسیار ایده آلی هستند. در ادامه موارد مهم در هنگام خرید پارچه ساتن آمریکایی و خرید پارچه ساتن مرلین را بیان می کنیم. همچنین به موارد مهم در تعیین قیمت پارچه پولکی مجلسی نیز اشاره خواهیم کرد.

پارچه ساتن آمریکایی پارچه ای زیبا با براقیتی ملایم و جذاب است. این پارچه بر خلاف پارچه های ساتن معمولی، ایستایی آهار داری دارد. به دلیل ایستایی آهار دار این پارچه با آن می توانید انواع لباس مجلسی خوش فرم را بدوزید. پارچه ساتن مرلین دارای تنوع زیادی در رنگبندی می باشد. در نتیجه پاسخگوی هر سلیقه ای می باشد.

یکی دیگر از انتخاب های عالی برای دوخت لباس مجلسی، پارچه پولکی می باشد. پارچه مجلسی پولکی جزو ترندی ترین پارچه های مجلسی است. حتی این پارچه را می توانید در پوشش خواننده های بزرگ و بازیگران هالیوودی هم ببنید. کاربردهای پارچه پولکی در دوخت لباس مجلسی بسیار گسترده است. با این پارچه می توانید انواع تاپ، دامن، شلوار، پیراهن های بلند و کوتاه و غیره را بدوزید.

این پارچه زیبا و براق برای استایل جوانان نیز انتخابی ایده آل هستند. قیمت پارچه پولکی مجلسی یکی از مزایای خرید این پارچه زیبا به شمار می آید. چرا که این پارچه با کیفیت بالا و روش ساخت خود از قیمتی مقرون به صرفه بهره مند شده است. در خرید پارچه ساتن آمریکایی نیز حتما فروشگاهی معتبر را انتخاب کنید. با خرید این پارچه از فروشگاه های معتبر پارچه فروشی خریدی ایمن رضایت بخش خواهید داشت.

پیشنهادی ویژه برای دوخت لباس مجلسی با خرید پارچه ساتن آمریکایی

یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت لباس مجلسی، پارچه ساتن آمریکایی می باشد. این پارچه بر خلاف پارچه ساتن معمولی، ضخیم و آهار دار است. در واقع لباس های دوخته شده با پارچه ساتن آمریکایی بسیار خوش فرم هستند و خیلی زیبا بر تن می نشینند.

این پارچه دارای زیر دست نرم و لطیفی است. یکی از ویژگی های عالی این پارچه، جلوه درخشان ملایم و چشم نواز آن است. در نتیجه با این پارچه می توانید لباس های براق و شیکی را بدوزید.

نکات مهم پیش از خرید پارچه ساتن آمریکایی

خرید پارچه ساتن آمریکایی

به دلیل مقاومت بالای پارچه ساتن مرلین با آن می توانید، لباس های مجلسی ماندگاری را بدوزید. ظاهر صیقلی و مات این پارچه آن را بسیار خاص کرده است؛ در نتیجه با آن می توانید انواع لباس های خاص و زیبای دخترانه و ترندی را هم بدوزید. این پارچه مجلسی دارای تنوع گسترده ای در رنگ بندی می باشد. در نتیجه به هر رنگی که علاقه داشته باشید می توانید با پارچه آن لباس بدوزید.

جالب است بدانید که پارچه ساتن آمریکایی بر اساس وزن به دسته بندی های مختلفی تقسیم بندی می شود. الیاف به کار رفته شده در این پارچه عبارتند از الیاف پلی استر و الیاف استات.

پیش از خرید پارچه ساتن مرلین یا خرید پارچه ساتن آمریکایی باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. یکی از موارد مهم در خرید پارچه ساتن آمریکایی، انتخاب یک فروشگاه معتبر پارچه فروشی می باشد. اگر قصد خرید اینترنتی پارچه ساتن آمریکایی را دارید هم باید یک فروشگاه اینترنتی معتبر را برای خرید انتخاب کنید. با خرید از فروشگاه معتبر خیالتان از بابت کیفیت پارچه راحت خواهد بود.

پارچه ساتن آمریکایی درجه یک

یکی دیگر از موارد مهم در هنگام خرید پارچه ساتن مرلین، جهت دار بودن این پارچه است. در حقیقت ساتن آمریکایی به دلیل ظاهر براق خود دارای جهت است؛ در نتیجه ممکن است که درخشش پارچه از جهات مختلف با یکدیگر متفاوت باشد. در هنگام خرید پارچه ساتن مرلین و متراژ مورد نیاز، این نکته را در نظر داشته باشید. یکی دیگر از موارد مهم در هنگام خرید پارچه ساتن آمریکایی، در نظر گرفتن عرض این پارچه می باشد. حتما از فروشنده در خصوص عرض پارچه سوال بپرسید تا بتوانید میزان پارچه را به درستی محاسبه کنید.

در هنگام خرید پارچه ساتن مرلین، به تراکم بافت آن نیز دقت داشته باشید. پارچه با کیفیت ساتن آمریکایی دارای تراکم بافت بالایی می باشد.

پارچه پولکی و ویژگی های آن

پارچه پولکی مجلسی

پارچه پولکی یکی از جذاب ترین و خاص ترین انواع پارچه مجلسی می باشد. این پارچه دارای برق و زیبایی خاصی است. این پارچه با ظاهر زیبا و جذاب خود در میان خواننده ها و بازیگران بسیار محبوب شده است. . قیمت پارچه پولکی مجلسی خرید آن را برای دوخت لباس مجلسی جذاب کرده است

الیاف به کار رفته شده در این پارچه شامل الیاف پلی استر می شوند. همچنین برای زمینه پولکی نیز از پارچه های گوناگونی استفاده می شود.

قیمت پارچه پولکی مجلسی

قیمت پارچه پولکی ریز

قیمت پارچه پولکی مجلسی بر اساس جنس پارچه زمینه این پارچه و نوع پولک های به کار رفته شده در آن بستگی دارد. در حالت کلی باید بگوییم که قیمت پارچه پولکی در سطح مناسبی در نظر گرفته شده است. اما دقت داشته باشید که قیمت پارچه پولکی پایین برخی از فروشگاه ها شک بر انگیز است. چرا که پارچه پولکی با کیفیت از مواد اولیه مرغوب تهیه شده و نحوه تولید آن نیز پیچیده می باشد. در نتیجه قیمت پارچه پولکی مجلسی با کیفیت نمی تواند پایین باشد.

نکات اساسی در هنگام خرید پارچه پولکی مجلسی

در هنگام خرید پارچه پولکی مجلسی دقت داشته باشید که پارچه زمینه آن حالت مات نداشته باشد. چرا که درصورتیکه پارچه زیر پولک ها براق باشد، لباس شما بسیار زیباتر جلوه می کند. یکی دیگر از موارد مهم که در هنگام خرید پارچه پولکی باید به آن دقت داشته باشید، کیفیت دوخت پولک های این پارچه می باشد.

لازم به ذکر است که کوک های پولک های این پارچه نباید زیاد شل یا سفت باشند. در صورتی که پولک ها شل باشند، خیلی سریع می افتند. پولک های خیلی سفت هم ممکن است پاره شوند. یکی دیگر از موارد مهم انتخاب پارچه پولکی با زمینه کشسان است. این نوع پارچه با کشیده شدن پاره نمی شود.

دو انتخاب عالی برای دوخت لباس مجلسی خاص و شیک

اگر بخواهیم دو پارچه مجلسی پرطرفدار زیبا و خاص را انتخاب کنیم باید به پارچه ساتن آمریکایی و پارچه پولکی مجلسی اشاره کنیم. این دو پارچه زیبای مجلسی برای دوخت انواع لباس های مجلسی مد روز و خاص به کار برده می شوند. پارچه ساتن آمریکایی پارچه ای آهار دار و خاص است. این پارچه با ایستایی فوق العاده خود برای دوخت لباس های خوش فرم زنانه و دخترانه پیشنهاد می شود. یکی از ویژگی های عالی پارچه ساتن آمریکایی یا ساتن مرلین، تنوع بالای آن در رنگبندی می باشد. در نتیجه این رنگبندی های گوناگون با این پارچه می توانید لباس دلخواه خود را با رنگی خاص و زیبا بدوزید.

پارچه پولکی مجلسی یکی دیگر از پارچه های جذاب مجلسی است. این پارچه را می توانید برای دوخت انواع لباس های مجلسی مانند تاپ مجلسی، دامن، پیراهن های بلند، شلوار و غیره استفاده کنید. در خرید پارچه پولکی مجلسی دقت داشته باشید که پولک های قرار گرفته روی پارچه خیلی سفت یا خیلی شل نباشند. همچنین بهتر است که پارچه پولکی را انتخاب کنید که زمینه ای براق داشته باشد. چرا که این گونه پارچه ها زیباتر جلوه می کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو