پنه لوپه کروز رازهای زیبایی پیری ناپذیرش را برملا کرد

پنه لوپه کروز رازهای زیبایی پیری ناپذیرش را برملا کرد


منبع: روزیاتو

8

1402/2/25

18:31


پنه لوپه کروز رازهای زیبایی پیری ناپذیرش را برملا کرد

پنه لوپه کروز رازهای زیبایی پیری ناپذیرش را برملا کرد

پنه لوپه کروز برای سال ها یک نماد زیبایی بوده و حالا در ۴۹ سالگی به همان جذابیت همیشگی است. از رژیم غذایی سالم و متعادل گرفته تا ورزش منظم، این بازیگر تحسین شده از کارهایی گفته که به او کمک می کند جوانی و شادابی ظاهر خود را حفظ کند.

۱- از مصرف قند خودداری می کند

پنه لوپه کروز

مقاومت در برابر یک شیرینی خوشمزه شاید کاری غیر ممکن به نظر برسد، اما کاهش مصرف قند می تواند برای پوست بسیار مفید باشد. کروز سعی می کند از مواد غذایی ای که ممکن است به زیبایی او صدمه بزنند، پرهیز کند. او در این باره گفته: «سعی می کنم از لبنیات و قند دوری کنم. میوه و سبزیجات و پروتئین با کیفیت دام آزاد زیاد مصرف می کنم. الان آب هم خیلی زیاد می خورم، کاری که قبلاً نمی کردم.»

۲- زیاد ورزش می کند

پنه لوپه کروز

ورزش منظم کمک می کند همیشه پرانرژی باشید و برای سلامت کلی تان هم مفید است. ورزش روزانه می تواند بر روی پوست هم اثر مثبت داشته و کروز تمام سعی خود را برای تحرک داشتن می کند. او در اینباره گفته: «من یوگای بیکرام می کنم که بدنم را به کلی تغییر داده. قبلاً بی حال بودم ولی حالا انرژی ام خیلی زیاد شده. با شما معجزه می کند.»

۳- برای از میان بردن پف صورتش از ماساژور صورث جید رولر استفاده می کند

پنه لوپه کروز

ماساژور صورت جید رولر یک ابزار زیبایی مقرون به صرفه است که می تواند با پوست معجزه کند. استفاده ی منظم از آن می تواند پوست را درخشان کند، پف آن را کاهش دهد و به صورت فرم دهد. کروز در اینباره گفته: «گریمور فیلم آخرم برای من از یک جید رولر استفاده می کرد که واقعاً تأثیر داشت.»

۴- شب ها همیشه به پوست خود می رسد

پنه لوپه کروز

فراموش کردن شستشو و مرطوب سازی پوست پیش از خواب می تواند پیامدهای ناخوشایندی همچون بسته شدن منافذ پوست و چین و چروک زودرس داشته باشد. کروز اهمیت زیادی برای روتین پوستی شبانه ی خود قائل است و هرگز آن را از قلم نمی اندازد. او در اینباره گفته: «همیشه پوستم را می شورم و مرطوب می کنم.»

۵- معتقد است زیبایی از درون بدن سرچشمه می گیرد

پنه لوپه کروز

استفاده از محصولات پوستی مناسب می تواند برای پوست مفید باشد، اما وضعیت سلامت گوارشی و نوع تغذیه هم مهم است. کروز در اینباره گفته: «من به این موضوع خیلی اهمیت می دهم. واقعاً فکر می کنم این درست است می گویند معده ی شما مغز دوم شما است.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو