Zelda: Tears of the Kingdom در بازار بریتانیا بازی Hogwarts Legacy را شکست داد

منبع: گیمفا

3

1402/2/25

20:05


نینتندو با جهان رنگارنگ Tears of the Kingdom موفق شد تا دنیای جادوگری Hogwarts Legacy را در خانه خودش، بریتانیا، شکست دهد.

Zelda: Tears of the Kingdom در بازار بریتانیا بازی Hogwarts Legacy را شکست داد

نینتندو با جهان رنگارنگ Tears of the Kingdom موفق شد تا دنیای جادوگری Hogwarts Legacy را در خانه خودش، بریتانیا، شکست دهد.

جمعه همین هفته بود که عنوان به‌شدت مورد انتظار The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom منتشر شد. در حالی که آمار فروش این بازی در ایالات متحده هنوز منتشر نشده اما طبق آخرین خبار بدست آمده، ساخته اخیر نینتندو حسابی در بریتانیا غوغا کرده است.

به‌تازگی کریستوفر دینگ (Christopher Ding)، گرداننده رسانه Gamesindustry.biz، با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که Tears of the Kingdom به‌قدری در بریتانیا محبوب ظاهر شده که میزان فروش اولیه آن حتی از Hogwarts Legacy نیز پیشی گرفته است:

متاسفم، Zelda در روزهای اول فروش، ۵۴ درصد بیشتر و بهتر از Hogwarts Legacy عمل کرده است.

کریستوفر دینگ

همچنین وی اعلام کرد که نه‌تنها لینک و زلدا از دنیای جادوگری هاگوارتز محبوب‌تر ظاهر شده‌اند بلکه Tears of the Kingdom درحال حاضر هشتیمن بازی پرفروش تاریخ مجموعه در بریتانیاست. این بازی از عناوین The Wind Waker, Skyward Sword و A Link Between Worlds در فروش فیزیکی جلو زده و عملکرد روزهای لانچِ آن در بازار ۱۷۳ درصد بزرگ‌تر از Breath of the Wild بوده است. در زمینه سودآوری نیز این بازی در مقام چهارم مجموعه و پشت سر Ocarina of Time (رتبه سوم) و Twilight Princess (جایگاه دوم) قرار دارد.

طبق آماری که هفته پیش توسط نینتندو منتشر شد، Breath of the Wild هم‌اکنون ۲۹.۸۱ میلیون نسخه در سرتاسر دنیا فروخته است. این بازی موفق شد تا پرفروش‌ترین نسخه مجموعه روی نینتندو سوییچ و چهارمین بازی پرفروش این کنسول باشد. با توجه به موفقیت فوق‌العاده Tears of the Kingdom، بعید نیست که روزی این عنوان بتواند در هردوی این فهرست‌ها به مقام اول دست پیدا کند. بازیکنان مدت‌های زیادی برای این بازی انتظار کشیدند و هیجان‌زده بودند و حال که آخرین ماجراجویی لینک با نقد و نمراتی استثنایی همراه شده است، همه چیز برای یک رکوردشکنی تاریخی مهیاست.

منبع: ComicBook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو