جاسوسی رضا پهلوی از اسرائیل برای حزب الله و ایران ادعای عجیب

منبع: شبونه

4

1402/2/25

20:55


جاسوسی رضا پهلوی از اسرائیل برای حزب الله و ایران ادعایی عجیب بوده توسط روعی کایس یکی از خبرنگاران اسرائیلی مطرح شده است که بیشتر شبیه لطیفه و شوخی میباشد. صفحات مجازی رسانه های منافقین مدعی شده اند که رضا پهلوی برای ایران جاسوسی کرده است چراکه دقیقا همان محلی که رضا پهلوی در سفر …

جاسوسی رضا پهلوی از اسرائیل برای حزب الله و ایران ادعایی عجیب بوده توسط روعی کایس یکی از خبرنگاران اسرائیلی مطرح شده است که بیشتر شبیه لطیفه و شوخی میباشد.

ماجرای جاسوسی رضا پهلوی از اسرائیل

صفحات مجازی رسانه های منافقین مدعی شده اند که رضا پهلوی برای ایران جاسوسی کرده است چراکه دقیقا همان محلی که رضا پهلوی در سفر پیشین اش به اسرائیل دیدن کرده بود را گروه سرایا القدس بمباران کرده است! این صفحات منبع خود را شخصی به نام “روعی کایس” اعلام کرده اند که مدعی شده اسرائیل باگ امنیتی داده است و سکوهای گازی و مکان های آب شیرین کنی هایش را به رضا پهلوی نشان داده و بعد از گذشت چند روز دقیقا همان مناطق حمله موشکی شده است!!!

ماجرای جاسوسی رضا پهلوی از اسرائیل

لازم به ذکر است که رضا پهلوی چندی پیش به اسرائیل سفر کرده و با نتانیاهو دیداری داشت و از برخی از مناطق اشغال شده اسرائیل بازدید کرد.

رضا پهلوی که در امریکا زندگی میکند همیشه سعی کرده از اغتشاشات داخل ایران بهره برداری کند و خود را به نوعی رهبر اغتشاشگران معرفی کند.

همچنین ببینید:

حامد اسماعیلیون رضا پهلوی را شست و پهن کرد +عکس

رضا پهلوی در اسرائیل با نتانیاهو شوخی دستی کرد و ضایع شد

بسیاری از مردم ایران از رضا پهلوی متنفر هستند و معتقدند که او هیچ اگاهی از مردم ایران ندارد و سالهاست با سرمایه پدرش در خارج زندگی کرده است.

ماجرای جاسوسی رضا پهلوی از اسرائیل

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو