معرفی برنامه بلبل جان؛ امکانات و قابلیت‌ها

منبع: پلازا

4

1402/2/25

21:49


معرفی برنامه بلبل جان؛ امکانات و قابلیت‌ها

برنامه بلبل جان یک اپلیکیشن اندروید است که با استفاده از آن می‌توانید به فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا دسترسی داشته باشید. در ادامه با پلازا همراه باشید تا به معرفی این اپ و قابلیت‌های آن بپردازیم.

طی سال‌های اخیر پلتفرم‌های ویدیو به‌درخواست مختلفی در کشور فعالیت خود را آغاز کردند. یکی از این پلتفرم‌ها که به‌تازگی شروع به کار کرده است، بلبل جان است. برنامه بلبل جان آرشیو کاملی از انواع فیلم‌ها و سریال‌ها از عناوین قدیمی تا جدید را همراه با دوبله فارسی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

فهرست مطالب

برنامه بلبل جان

برنامه‌های فیلم و سریال، مهمترین اپلیکیشن‌هایی هستند که باید پس از خرید بهترین اندروید باکس‌ها روی آن‌ها نصب کنید. اپلیکیشن بلبل جان نیز می‌تواند علاوه بر گوشی‌های اندروید در اندروید باکس‌ها نیز نصب شود و دریچه‌ای به دنیای فیلم‌ها و سریال‌ها در تلویزیون شما باشد.

امکانات اپلیکیشن بلبل جان

شاید یکی از مهمترین وِیژگی های اپلیکیشن بلبل جان، رایگان بودن آن است. برخلاف سایر برنامه‌های رقیب شما بدون نیاز به خریداری اشتراک می‌توانید به تمام آرشیو این برنامه دسترسی پیدا کنید. اما گذشته از رایگان بودن، فیلم‌های قرار گرفته در این پلتفرم قابلیت دانلود نیز دارند. شما همچنین می‌توانید فایل‌ها را از روی حافظه اصلی گوشی به حافظه‌های اکسترنال کپی کرده و انتقال دهید.

از دیگر امکاناتی که پس از نصب برنامه بلبل جان برای تلویزیون در اختیار شما قرار خواهد گرفت امکان جستجوی آرشیو فیلم‌ها و سریال‌ها و عدم وجود تبلیغات آزاردهنده است. همچنین شما در صفحه مربوط به هر فیلم می‌توانید مشخصات آن را مشاهده کرده و امتیاز خود به عناوین مختلف را ثبت نمایید.

اپلیکیشن بلبل جان

همچنین امکان دانلود عناوین با کیفیت‌های مختلف و البته زبان اصلی نیز وجود دارد. برخی از این عناوین نیز انکود اختصاصی این پلتفرم هستند و برخی دیگر نیز متعلق به انکودرهای شناخته‌شده‌ای مثل RARBG هستند. پس از دسترسی به بلبل جان برای اندروید باکس یا گوشی، رابط کاربری ساده برنامه‌ از شما استقبال خواهد کرد. می‌توانید به دسته‌بندی‌های مختلف مراجعه کرده و عناوین را براساس امتیازات یا موضوع مشاهده کنید. امکان ایجاد لیست علاقه‌مندی‌ها، دسترسی به سریال‌ها و فیلم‌های برتر نیز از دیگر قابلیت‌های برنامه بلبل جان است.

دانلود برنامه بلبل جان

برنامه‌ بلبل جان نه در گوگل‌پلی و نه در مارکت‌های داخلی قابل دسترس است. برای نصب و دانلود آن باید به کانال تلگرامی این برنامه مراجعه و فایل APK را به صورت مستقیم دریافت و در دستگاه مدنظر خود نصب کنید.

سخن پایانی

برنامه بلبل جان آرشیو جامعی از انواع عناوین را در اختیار شما قرار می‌دهد و با توجه به رایگان بودنش، مورد توجه کاربران زیادی نیز قرار گرفته است. در صورتی که شما نیز تجربه کار با این اپلیکیشن را دارید، نظرات خود را در کادر پایین صفحه برای ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو