بهترین کرم پودر گریم عروس (از ظاهر طبیعی تا ماندگاری بالا)

بهترین کرم پودر گریم عروس (از ظاهر طبیعی تا ماندگاری بالا)


منبع: تاپ ناز

5

1402/2/26

01:32


بهترین کرم پودر گریم عروس (از ظاهر طبیعی تا ماندگاری بالا)

مراسم عروسی یکی از مهم ترین روزهای زندگی هر فرد است و هر خانمی دوست دارد در این مراسم خاص، به بهترین شکل ظاهر شود. یکی از محصولات آرایشی بسیار پرکاربرد و مهم برای چنین روزی، انتخاب بهترین کرم پودر گریم عروس است که برای ایجاد یک روکش صاف و بی عیب و نقص روی پوست به کار می رود. آرایشگران برجسته نیز همیشه از برندهای معتبر برای گریم عروس استفاده کرده و آن ها را به دیگران پیشنهاد می دهند، که خرید کرم پودر مک در این بین بسیار رایج می باشد.

البته برندهای مختلف و معروفی در سطح جهان وجود دارند که محصولات و گزینه های باکیفیتی برای انتخاب کرم مناسب، پیش روی شما قرار می دهند. شما می توانید از آنلاین شاپ ها، خرید کرم پودر نارس، کرم پودر شنل و بقیه برندهای معروف بازار را انجام دهید.

کرم پودر گریم عروس لاورا مرسیر، سبک و شفاف

کرم پودر گریم عروس لاورا مرسیر، سبک و شفاف

کرم پودر Laura Mercier Translucent Loose Setting Powder به عنوان بهترین کرم پودر گریم عروس در بین آرایشگران حرفه ای شناخته می شود. سبکی و شفاف بودن، مهم ترین خاصیت این کرم پودر است که با فوکوس نرم و ایجاد جلوه ای خاص، به محو شدن عیوب منجر می شود. این کرم برای انواع پوست و به ویژه عروس هایی کاربرد دارد که پوست آن ها چرب یا مختلط است. پس با اطمینان کامل نسبت به ماندگاری بالای این محصول و حفظ آرایش شما در طول روز، آن را برای روز عروسی تان در نظر بگیرید.

شارلوت تیلبری، بهترین کرم پودر گریم عروس

کرم پودر شارلوت تیلبری (Charlotte Tilbury Magic Powder) یکی دیگر از انتخاب های محبوب عروس خانم ها محسوب می شود. این پودر دارای بافتی بسیار ریز است که منافذ و خطوط ریز پوست را محو می کند تا ظاهری بی عیب و نقص داشته باشد. همچنین با بهره مندی از موم گل رز و روغن بادام در ترکیباتش کار تغذیه و آب رسانی به پوست را به خوبی انجام می دهد.

کرم پودر گریم نارس (NARS Radiant Creamy Concealer)

کرم پودر گریم نارس (NARS Radiant Creamy Concealer)

کانسیلر نارس یک کانسیلر کرمی به حساب می آید که برای پنهان کردن لک ها و سیاهی دور چشم مناسب خواهد بود. این کانسیلر برای پوششی کامل با ماندگاری طولانی به تولید می رسد و به عروس خانم هایی توصیه می شود که در پی ظاهری بی عیب و نقص در روز جشن ازدواج خود هستند. با وجود طیف گسترده‌ای از رنگ های این محصول، پیدا کردن رنگ مناسب با پوست شما بسیار آسان خواهد بود.

مک، از کرم پودرهای پرطرفدار گریم عروس

مک، از کرم پودرهای پرطرفدار گریم عروس

کرم MAC Studio Fix Powder Plus Foundation یکی دیگر از گزینه های عالی برای بهترین کرم پودر گرم عروس به نظر می رسد. این محصول پوششی متوسط تا کامل را برای ظاهری بی عیب و نقص به عروس خانم ها و بانوان می بخشد. همچنین برای حفظ آرایش خود در طول روز با آسودگی خاطر به ماندگاری بالای این کرم پودر اطمینان کنید. کرم پودر مک با بهره مندی از طیف وسیعی از سایه ها به راحتی رنگ متناسب با پوست شما را در اختیارتان خواهد گذاشت.

کرم پودر گریم عروس بابی براون

پایه معدنی کرم بابی براون (Bobbi Brown Skin Foundation Mineral Makeup) ظاهری طبیعی و درخشان برای عروس خانم ها به ارمغان می آورد. این کرم پودر را با مواد معدنی به صورت بافتی سبک و ابریشمی و فاقد چربی تولید می کنند که به راحتی با پوست ترکیب می شود. همچنین این محصول از انسداد منافذ پوست و ایجاد جوش جلوگیری خواهد کرد. طیف سایه ها را در کرم پودر بابی براون بسیار گسترده خواهید دید که پیدا کردن رنگ مناسب پوست از بین آن ها را آسان می سازد. با این اوصاف می توان این محصول را در دسته بهترین کرم پودر گریم عروس جای داد.

کرم پودر گریم آورگلس

کرم پودر آور گلس یکی از محبوب ترین ها در بین علاقه مندان به آرایش و آرایش عروس به شمار می آید. اثر کاور این پودر به صورتی نرم آشکار می شود و با افزایش درخشندگی طبیعی پوست، عیوب آن را محو می سازد. این کرم در طیف وسیعی از سایه ها به چشم می خورد که شرایط نوری مختلف مانند نور کم، نور شمع و نور خورشید را تقلید می کند.

شنل، کرم پودر لاکچری گریم عروس

شنل، کرم پودر لاکچری گریم عروس

کرم پودر شنل (Chanel Les Beiges Healthy Glow Sheer Powder) را باید پودری مجلل دانست که ظاهری طبیعی و درخشان به وجود می آورد. این ماده با در برداشتن رنگدانه های معدنی و روغن رز سفید به آب رسانی و محافظت از پوست کمک می کند. کرم پودر شنل در طیف وسیعی از رنگ ها متناسب با رنگ پوست های مختلف وجود دارد.

کرم پودر گریم عروس چندکاره وای اس ال

کرم پودر وای اس ال (YSL Touche Éclat All-Over Brightening Powder) را به صورت یک پودر چندکاره تولید می کنند که به روشن شدن و تثبیت آرایش منجر می شود. این محصول با رنگدانه های انعکاس دهنده نور ترکیب شده است و با خلق یک اثر کاور نرم درخشندگی طبیعی پوست را افزایش می دهد. این پودر در طیف وسیعی از رنگ ها متناسب با رنگ پوست های مختلف به فروش می رسد.

کرم پودر گریم مات میبلین

کرم پودر (Maybelline Fit Me Matte + Poreless Powder) را یک گزینه عالی برای عروس هایی می دانند که به کاور مات علاقه نشان می دهند. کاور مات که با کمک این محصول شکل می گیرد با ایجاد ظاهری طبیعی محو شدن منافذ و عیوب را ممکن می سازد. همچنین با برخورداری از ماندگاری بالا شما را مطمئن خواهد ساخت که از آرایش صورتتان در طول روز محافظت خواهد کرد. این کرم پودر را با طیف گسترده ای از سایه ها می توان در بازار یافت و به آسانی رنگ مناسب پوست را از بین آن ها انتخاب کرد.

انتخاب بهترین کرم پودر گریم عروس

در زمان انتخاب بهترین کرم پودر گریم عروس باید به ماندگاری و فرمول محصول نیز توجه داشت. آرایش عروس باید در تمام طول روز از مراسم تا پذیرایی بدون لکه یا محو شدن باقی بماند. بنابراین توصیه می شود کرم پودری با ماندگاری طولانی و مقاوم در برابر عوامل بیرونی انتخاب کنید.

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر گرفت، شیوه استفاده است. برخی از کرم پودرها دارای اسفنج یا اپلیکاتور هستند، در حالی که برخی دیگر به استفاده از برس نیاز دارند. عروس خانم ها باید کرم پودری را به کار ببرند که استفاده از آن آسان و متناسب با روش مورد علاقه آن ها باشد.

کلام آخر

بهترین کرم پودر گریم عروس محصولاتی هستند که ظاهری طبیعی و درخشان خلق می کنند، چربی و درخشندگی را به کنترل در می آورند و به محو شدن عیوب منجر می شوند. ضروری است که کرم پودر را از قبل تست کنید تا از تناسب آن با رنگ و نوع پوست خود مطمئن شوید. عروس خانم ها باید از آزمون های آرایشی و مشاوره با آرایشگران برای تعیین بهترین کرم پودر برای روز عروسی خود بهره ببرند. از برندهای شناخته شده می توان به مک، شنل و لاورا مرسیر اشاره نمود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو