نحوه پوشیدن نیم بوت با شلوار جین

نحوه پوشیدن نیم بوت با شلوار جین


منبع: تیپ زا

5

1402/2/26

03:43


نحوه پوشیدن نیم بوت با شلوار جین نحوه پوشیدن نیم بوت با شلوار جین : جفت کردن نیم بوت و شلوار جین می تواند مشکل باشد، بنابراین در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید تا آنها را مانند یک حرفه ای استایل کنید، آورده شده است. نحوه پوشیدن نیم بوت با شلوار جین اگر کفش‌هایی […]

نحوه پوشیدن نیم بوت با شلوار جین

نحوه پوشیدن نیم بوت با شلوار جین : جفت کردن نیم بوت و شلوار جین می تواند مشکل باشد، بنابراین در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید تا آنها را مانند یک حرفه ای استایل کنید، آورده شده است.

نحوه پوشیدن نیم بوت با شلوار جین

نحوه پوشیدن نیم بوت با شلوار جین

اگر کفش‌هایی را که هر خانمی در کمد لباس‌هایش نیاز دارد را بررسی کرده باشید بدون شک بارها به بوتهای مچ پا اشاره کرده‌اید.

این قابل فهمه. نیم بوت ها یک کمد لباس جاودانه هستند که اکثر ما قبلاً آن را داریم. می دانم که طرفدار آن هستم: من لباس خود را تقریباً با هر لباسی در پاییز و زمستان ست می کنم.

به خصوص من دوست دارم نیم بوت هایم را با شلوار جین بپوشم. از ساق صاف گرفته تا ساق گشاد گرفته تا لاغر، همه برش های جین می توانند با نیم بوت ها کار کنند.

هنگام پوشیدن نیم بوت با شلوار جین باید به چیزهای زیادی فکر کرد. برخی از سوالات رایج عبارتند از: قد بوت ها چقدر باشد؟ از آنجایی که شما لباس را نیز در نظر می گیرید، کفش نیز باید متناسب با آن باشد. به علاوه، کدام شلوار جین را با نیم بوت های خود می پوشید؟

بنابراین برای کمک به شما در استایل کردن این کلاسیک‌ها، همه چیزهایی را که باید در مورد نحوه مدل دادن به بوت های مچ پا بدانید ، به شما آموزش می‌دهم ، به علاوه برخی ایده‌های لباس نیز!

نحوه پوشیدن نیم بوت با شلوار جین: بایدها و نبایدها

شلوار جین کوتاه را امتحان کنید اگر یک شلوار جین کوتاه بپوشید دقیقاً از جایی که بوتهای مچ پا شروع می‌شود، برخورد می‌کنند، بنابراین لازم نیست نگران شلوار جین خود باشید.

بوت های خود را فقط در صورتی داخل شلوار جین خود قرار دهید که دسته نشوند. اگر شلوار جین شما به اندازه کافی بلند است که به نیم بوت شما برسد، فقط با شلوار جین تنگ بپوشید. علاوه بر این، فقط در صورتی این کار را انجام دهید که دهانه بوت ها به اندازه کافی گشاد باشد که به قسمت پایین شلوار جین برسد.

اگر بوتهای کوتاه‌تر است یا اگر شلوار جین‌تان به اندازه کافی پایین نمی‌آید، سعی نکنید شلوار جین‌تان را داخل آن کنید.

نحوه پوشیدن نیم بوت با شلوار جین

یک تاپ سفید، ژاکت موتوری چرم مصنوعی قهوه ای، نیم بوت مشکی، کیف شانه مشکی و شلوار جین لاغر با رنگ روشن.

من عاشق نیم بوت های پاییز هستم و این لباس یکی از لباس های مورد علاقه من در فصل پاییز است . من همچنین به تازگی یک ژاکت قهوه ای شبیه به این یکی گرفتم، بنابراین تقریباً دقیقاً این ظاهر را می پوشم.

برای به دست آوردن ظاهر، با یک تاپ سفید شروع کنید. سپس، ژاکت مورد علاقه خود را بردارید تا از بالا بپوشید. (یا هر ژاکت پاییزی این کار را انجام می دهد.) در مرحله بعد، یک شلوار جین تنگ و برای نیم بوت خود تهیه کنید. به یاد داشته باشید که می توانید آنها را در خود جای دهید! همچنین می توانید آنها را به حال خود رها کنید یا آنها را دستبند کنید.

در نهایت یک کیف مشکی بردارید و آماده خواهید بود که از در بیرون بروید، شاید برای یک قهوه دویدن یا یک قرار ناهار، هر کجا که روز شما را ببرد!

نحوه پوشیدن نیم بوت با شلوار جین صاف

یک ژاکت ژاکت کش باف پشمی صورتی، نیم بوت مشکی، ساعت بند قهوه‌ای و شلوار جین صاف شسته روشن.
ژاکت کش باف پشمی ، شلوار جین ، بوت، ساعت

این لباس برای ظاهر تابستان تا پاییز مناسب است زیرا بیرون از خانه خنک تر می شود. کنار هم گذاشتن این لباس راحت تر نیست. ابتدا یک ژاکت کش باف پشمی یا ژاکت یقه خدمه تهیه کنید. سپس آن را با چند شلوار جین راسته ست کنید.

در نهایت، یک ساعت را به عنوان اکسسوری بپوشید و برای رفتن به یک برانچ پاییزی آماده خواهید شد یا با پوشیدن گوشواره های بیان و کشیدن رژ لب قرمز هنگام رفتن به شام ​​یا یک بازی، آن را به یک ظاهر شبانه تبدیل کنید.

نحوه پوشیدن نیم بوت با شلوار جین

نحوه پوشیدن نیم بوت با شلوار جین گشاد

یک تاپ آستین چشمی سفید، یک شلوار جین گشاد، کیف کرمی و نیم بوت قهوه ای تیره.
تاپ ، شلوار جین ، بوت ، کیف

لباس بعدی نحوه پوشیدن شلوار جین گشاد را با نیم بوت نشان می دهد . به دلیل گشاد بودن شلوار، بهتر است این شلوارها روی نیم بوت ها به حال خود رها شوند.

این ظاهر برای یک سفر در بازار یا یک قرار ناهار عالی خواهد بود. اگر برای نوشیدنی یا حتی یک نمایش کمدی بیرون می روید، کیف را با کیف پول تعویض کنید.

برای ایجاد ظاهر یک بلوز سفید با جزئیاتی مانند بالاتنه آستین چشمی یا حتی آستین های ژولیده استفاده کنید. سپس شلوار جین گشاد خود را بپوشید. به جای بوت های مشکی، رنگ خنثی دیگری مانند قهوه ای بپوشید، کیف دستی یا هر کیف دلخواه خود را بردارید و آماده حرکت خواهید بود.

نحوه پوشیدن نیم بوت با شلوار جین

بهترین ایده های لباس بوت مچ پا

راه های زیادی برای ست کردن نیم بوت با شلوار جین وجود دارد. با این ترکیب می توانید تقریباً به هر چیزی استایل بدهید، پس خلاق باشید!

نیاز به مقدار بیشتری از لباس‌ها دارید؟ در اینجا چند ایده دیگر برای مدل کردن نیم بوت با شلوار جین وجود دارد.

ژاکت کش باف پشمی با نیم بوت

برای داشتن لباسی شیک و زیبا و همچنین برای افزودن حسی دخترانه به نیم بوت‌های خود، آن‌ها را با شلوار جین مام استایل و یک ژاکت کش باف پشمی به رنگ روشن مانند صورتی ست کنید. تقریباً هر بوت در اینجا کار می‌کند، اما من دوست دارم که این بوت دارای جزئیات سگک هستند تا آنها را متمایز کند.

چند شلوار جین بیندازید و از آنجایی که ساقه این بوت ها بلند است، می توانید شلوار جین را هم ست کنید. این به لباس حالتی جذاب می دهد، تعادلی عالی برای ژاکت کش باف پشمی دخترانه.

یک تاپ مشکی زیر ژاکت کش باف پشمی بپوشید و برای رفتن به کلاس، رفتن به کتابخانه یا مطالعه در کافی شاپ این ظاهر را امتحان کنید.

همچنین به یاد داشته باشید که لازم نیست نیم بوت های پاشنه دار را با یک تکه زنانه مانند ژاکت کش باف پشمی صورتی بپوشید. شما همچنین می توانید به سراغ بوت های مچ پا تخت مانند این بروید و همچنان عالی به نظر می رسند!

بیشتر بخوانید: چگونه با بوت های بلند لباس بپوشیم؟

ژاکت کش باف پشمی با نیم بوت

پیراهن فلانل با نیم بوت

بوت های پلتفرم در ترند هستند و جفتی مانند این با پیراهن فلانل حال و هوای خاصی به لباس شما می‌دهد.

از آنجایی که پاییز نزدیک است، بسیاری از ما در ماه‌های آینده به دنبال پوشیدن لباس‌های فلانل خواهیم بود. در واقع، چیزی مانند یک فلانل، شلوار جین، و نیم بوت وجود ندارد که بگوید. بنابراین این چیزی است که این نگاه بر اساس آن است.

پیراهن فلانل با نیم بوت

تی شرت گرافیکی با نیم بوت

یک تی شرت گرافیکی و یک شلوار جین را امتحان کنید این شلوار جین پاهای مستقیم است، بنابراین می توان آنها را به حال خود رها کرد و به آرامی روی نیم بوت ها ست کرد.

حتی اگر به نیم بوت‌های رنگ خنثی‌تری علاقه دارید ترکیب تی‌شرت و بوت برای رفتن به خرید صرفه‌جویی یا صرف شام با دوستانتان عالی است. اگر هوا سرد است، یک ژاکت بپوشید یا حتی یک ژاکت کش باف پشمی نیز می‌تواند کار کند و حس شیکی را به لباس اضافه کند.

بوت های مچ پا می توانند ظاهر غیررسمی را زیبا کنند. به عنوان مثال این لباس را در نظر بگیرید که دارای یک تاپ و شلوار جین است. البته، با کفش‌های کتانی معمولی‌تر به نظر می‌رسد، اما آن را با بوت های مچ پا ست کنید، و این یک لباس مد روز برای پوشیدن در هنگام بیرون رفتن از روز است.

تی شرت گرافیکی با نیم بوت

این مجموعه برای یک شب بیرون رفتن یا صرف برانچ با دوستان عالی به نظر می رسد. اگر پاشنه‌ها برای شما خیلی بلند هستند، می‌توانید به جای آن بوت پاشنه‌دار یا صاف بخرید. همچنین می توانید یک تاپ آستین کوتاه یا بلند بپوشید یا حتی یک ژاکت مشکی را روی این تیپ بیندازید تا حالت خاصی به آن ببخشید.

کت ترنچ با نیم بوت

کت ترنچ یک مد همه کاره و کلاسیک است که یک سرمایه گذاری است. به عنوان یک امتیاز، وقتی با بوت های مچ پا ست می شود، شگفت انگیز به نظر می رسد.

بوت های مچ پا سفید وقتی با یک کت رنگارنگ مانند این سبز و این شلوار جین شیک و سبک کلاسیک ست می شوند، خودنمایی می کنند.

ترنچ کت ها برای پاییز و حتی در فصل بهار که باران می بارد بسیار عالی هستند. شما می توانید هر تاپ را که می خواهید زیر کت بپوشید، اما برای تکمیل ظاهر و هماهنگی با نیم بوت، یک تی شرت سفید را امتحان کنید. با این ظاهر، می توانید برای یک شب قرار ملاقات یا به یک سالن استراحت بروید.

کت ترنچ با نیم بوت

کت پفی با نیم بوت

یکی دیگر از گزینه های کت برای پوشیدن با بوت های تا مچ پا، ژاکت پف دار است  ژاکت پف دار ، شیک ترین انتخاب امسال است، اما حتی یک کت قد متوسط ​​که روی باسن متوقف شود، خوب است. همه چیز به ترجیح سبک شما بستگی دارد!

یک تاپ مشکی یا یک ژاکت مشکی زیر آن بپوشید سپس یک شلوار جین مشکی بوت مشکی بپوشید تا ظاهری مناسب برای یک شب بیرونی داشته باشید.

کت پفی با نیم بوت

نظر شما در مورد لباس هایی که انتخاب کردیم چیست؟ آیا شما هر کدام از این لباس ها را می پوشید؟ کدام ظاهر مورد علاقه شماست؟ دیدگاهتان را بنویسید و به ما اطلاع دهید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو