فاش شدن تصویر بخش انتخاب مبارز در بازی Tekken 8

منبع: زومجی

3

1402/2/26

11:15


فاش شدن تصویر بخش انتخاب مبارز در بازی Tekken 8

به نظر می‌رسد هنوز تا رسیدن تاریخ عرضه Tekken 8 فاصله زیادی داریم و شرکت بندای نامکو در برنامه دارد این بازی را قبل از آوریل ۲۰۲۴ به بازار عرضه کند. کاتسوهیرو هارادا، تهیه‌کننده سری Tekken تاکنون جزئیات مختلفی از جمله قابلیت بازی بین‌پلتفرمی و برگزاری تست بتا را با هواداران به اشتراک گذاشته است و حال به نظر می‌رسد یک تصویر از Tekken 8 به شیوه‌ای غیررسمی فاش شده باشد.

به‌تازگی یکی از کاربران ردیت تصویری از صفحه انتخاب مبارز در بازی Tekken 8 را فاش کرد که مربوط‌به رویداد PlayX4 اخیر کره جنوبی می‌شود. سازندگان Tekken 8 اخیرا با پخش یک تریلر حضور هوارانگ را تایید کردند و قبل از آن آسوکا کازاما، لروی اسمیت و لیلی معرفی شده بودند؛ بااین‌حال آن‌ها در تصویر فاش‌شده حضور ندارند و از همین رو می‌توان نتیجه گرفت این صفحه انتخاب مبارز مربوط‌به یکی از بیلد‌های ابتدایی‌تر بازی می‌شود.

تصویر فاش شده از صفحه انتخاب مبارز بازی Tekken 8

اگر این تصویر فاش‌شده درنهایت در بازی اصلی نیز به چشم بخورد، فضای زیادی برای شخصیت‌های Tekken 8 وجود دارد. باتوجه‌به اینکه نسخه قبلی سری علاوه‌بر شخصیت‌هایی که از ابتدا در بازی قرار داشتند، تعداد زیادی مبارز را در قالب بسته الحاقی اضافه کرد، می‌توانیم انتظار حضور شخصیت‌های زیادی را در Tekken 8 داشته باشیم. شرکت بندای نامکو تاکنون در مورد محتوای پس از عرضه این بازی صحبت نکرده است و انتظار می‌رود پس از مشخص شدن زمان نهایی انتشار، اطلاعات بیشتری کسب کنیم. بازی مبارزه‌ای Tekken 8 برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه است.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو