ببینید: جان سینا همراه همسر ایرانی اش در جشنواره رم [+عکس]

منبع: فیگار

4

1402/2/26

12:18


به تازگی جان سینا همراه همسر ایرانی اش در جشنواره رم جنجال به پا کرد. در ادامه می‌توانید عکس جان سینا همراه با زن ایرانی اش در جشنواره رم را…

ببینید: جان سینا همراه همسر ایرانی اش در جشنواره رم [+عکس]

به تازگی جان سینا همراه همسر ایرانی اش در جشنواره رم جنجال به پا کرد. در ادامه می‌توانید عکس جان سینا همراه با زن ایرانی اش در جشنواره رم را ببینید.

جان سینا همراه همسر ایرانی اش شهرزاد شریعت زاده در Red Carpet رم حضور داشت. عکس منتشر شده از این دو روی فرش قرمز توجه زیادی را در فضای مجازی داشته است. در ادامه همراه ما بمانید تا عکس جان سینا و شهرزاد شریعت زاده در رم را ببینید.

جان سینا همراه همسر ایرانی اش در جشنواره رم

جان سینا همراه همسر ایرانی اش در جشنواره رم

تصویر جان سینا و شهرزاد شریعت زاده در رم

شهرزاد شریعت زاده دختر ایرانی 34 ساله متولد کانادا در سال 2019 با جان سینا وارد رابطه شد وی متولد 1989 است و 12 سال از جان سینا کوچکتر است. شهرزاد شریعت زاده در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا در رشته الکترونیک تحصیل کرده و از مهندسان صنعت الکترونیک کانادا به شمار می رود. گفته می‌شود شهرزاد شریعت زاده از کودکی پیگیر فعالیت های جان سینا بوده و اکنون توانسته به عشق خود برسد.

ببینید : تصویری از جان سینا و همسر ایرانی تبارش در مراسم افتتاحیه فیلم fast X

جان سینا با نام کامل« جان فلیکس آنتونی سینا» در سال 1977 در ایالت ماساچوست آمریکا متولد شد. او در زمان جوانی علاقه فراوانی به فوتبال آمریکایی داشت و در کنار آن ورزش بدنسازی را با جدیت دنبال میکرد و توانست مدرک دانشگاهی« فیزیولوژی ورزش» را دریافت نماید و بعد از آن، به صورت حرفه ای به رشته زیبایی‌اندام بپردازد. او در کنار ورزش بعنوان راننده لیموزین برای یک شرکت مشغول بکار گردید تا بتواند هزینه های خویش را تامین نماید.

سینا در سال 1999 تمرینات اختصاصی خود را برای وارد شدن به دنیای بازیهای کشتی کج شروع کرد و در سال 2002 برای اولین بار به رینگ مبارزه این رشته آمد و بعد از آن، تبدیل به یکی از مطرح ترین چهره های کشتی کج در جهان گردید و محبوبیت بی نظیری در این رشته کسب کرد.

عکس جان سینا و شهرزاد شریعت زاده در رم

در ادامه می‌توانید عکس جان سینا همراه با زن ایرانی اش در جشنواره رم را مشاهده کنید:

جان سینا همراه همسر ایرانی اش در جشنواره رم

تصویر جان سینا و شهرزاد شریعت زاده در رم

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو