معرفی فیلم Extraction 2 با بازی کریس همسورث

منبع: فوت و فن

3

1402/2/26

13:10


فیلم استخراج ۲ (Extraction 2) دنباله‌ای برای فیلم اصلی آن محصول سال ۲۰۲۰ میلادی محسوب می‌شود، فیلمی که توانست به هنگام پخش خود روی سرویس آنلاین نتفلیکس به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند.

معرفی فیلم Extraction 2 با بازی کریس همسورث

فیلم استخراج ۲ (Extraction 2) دنباله‌ای برای فیلم اصلی آن محصول سال ۲۰۲۰ میلادی محسوب می‌شود، فیلمی که توانست به هنگام پخش خود روی سرویس آنلاین نتفلیکس به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند. این مجموعه فیلم بر اساس رمانی گرافیکی به نام Ciudad by Ande Parks نوشته جو روسو،‌ آنتونی روسو، فرناندو لئون گونزالس و اریک اسکیلمن است.

فیلم «استخراج» یک اثر اکشن بسیار سرگرم‌کننده و مهیج بود و توانست در همان ماه ابتدایی بیش از ۹۰ میلیون بیننده در سرویس آنلاین نتفلیکس داشته باشد و رکوردی برجسته از خودش به جای بگذارد. همین نیز سبب شد تا نتفلیکس به سرعت به سراغ ساخت دنباله‌ای برای آن برود. فیلم اول «استخراج» به کارگردانی سم هارگریو و به نویسندگی جو روسو بود و در آن، کریس همسورث نقش‌آفرینی می‌کرد. او در این فیلم نقش یک سرباز سابق نیروهای ویژه استرالیا به نام تایلر ریک را بازی می‌کرد که وظیفه نجات پسر ربوده شده یک ارباب جنایتکار را برعهده دارد.

با وجود اتفاقاتی که در پایان فیلم اول «استخراج» رخ داد، دنباله آن قرار است ادامه ماجراجویی‌های تایلر ریک را بازگو کند. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این فیلم تازه کریس همسورث آشنا شوید.

عوامل سازنده فیلم Extraction 2

سم هارگریو همانند فیلم اول، سکان کارگردانی فیلم «استخراج ۲» را در دست دارد و این در حالی است که فیلم اول، اولین تجربه کارگردانی این فیلمساز به شمار می‌رفت. جو روسو نیز همانند فیلم نخست فیلم‌نامه فیلم «استخراج ۲» را قلم زده است. علاوه بر این، جو روسو به همراه آنتونی روسو از جمله تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که آن‌ها قصد دارند تا این فرنچایز را بیشتر گسترش بدهند و یک دنیای سینمایی مشترک تولید کنند.

داستان فیلم Extraction 2

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «استخراج ۲» به شرح زیر است:

«تایلر ریک پس از اینکه به سختی از وقایع فیلم اول جان سالم به در برد، بار دیگر به عنوان یک مزدور و نیروی ویژه سابق استرالیایی به خدمت گرفته می‌شود تا مأموریت مرگبار دیگری را برعهده بگیرد. او وظیفه دارد تا خانواده کتک خورده یک گانگستر گرجی بی‌رحم را از زندانی نجات بدهد که در آنجا نگهداری می‌شوند.»

بازیگران فیلم Extraction 2

همانطور که قبلا گفته شده بود، کریس همسورث که در فیلم اول نقش تایلر ریک را ایفا کرده بود، در فیلم «استخراج ۲» نیز قرار است این نقش را بازآفرینی کند. گلشیفته فراهانی که سابقه بازی در فرنچایز دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) را دارد نیز قرار است همانند فیلم اول نقش نیک خا را بازی کند.

آدم بسا دیگر بازیگر حاضر در فیلم «استخراج ۲» به شمار می‌رود که نقش یاز خان را ایفا خواهد کرد. از جمله دیگر بازیگران این فیلم نیز می‌توان اولگا کوریلنکو در نقش میا، تیناتین دالاکیشویلی در نقش کیتوان، آندرو جافریدزه در نقش ساندرو،‌ میریام در نقش نیا، دنیل برنهارت در نقش ناستانتین، تورنیک گورگریچیانی در نقش زورب، لیوان ساگیناشیویلی در نقش واختانگ و جورج لاشا در نقش سرجو اشاره کرد.

تاریخ پخش فیلم Extraction 2

فیلم «استخراج ۲» اثری اوریجینال از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲) روی این سرویس عرضه شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو