طرز تهیه نودل پنیری خوشمزه و مجلسی مرحله به مرحله

منبع: نکته چی

9

1402/2/26

13:12


طرز تهیه نودل پنیری نودل پنیری یکی از غذاهای خوشمزه و ساده است که خیلی راحت و سریع آماده و تهیه می‌شود و …

طرز تهیه نودل پنیری

طرز تهیه نودل پنیری با شیر طرز تهیه نودل پنیری با سوسیس طرز تهیه نودل با پنیر ورقه ای طرز تهیه نودل پنیری سامیانگ طرز تهیه نودل پنیری قرمز طرز تهیه نودل با پنیر پیتزا نی نی سایت

نودل پنیری یکی از غذاهای خوشمزه و ساده است که خیلی راحت و سریع آماده و تهیه می‌شود و برای افرادی که زمان محدودی برای پخت غذا دارند بسیار مناسب است، نودل پنیری با طعم فوق العاده پنیر با کمترین مواد در دسترس تهیه و درست می‌شود. برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله با طرز تهیه نودل پنیری در ادامه با سایت آموزشی نکته‌چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
نودل پنیری ۲ بسته
پنیر گودا ورقه‌ای ۴ عدد
شیر ۱ لیوان
کره ۵۰ گرم
پودر سیر ۱ قاشق چای خوری
سس کچاب ۱ قاشق غذا خوری
سس خردل ۱ قاشق غذا خوری

دستور پخت نودل پنیری

مرحله اول

ابتدا کره را در یک تابه بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا کره ذوب شود، بعد از این که کره کاملا آب شد مقداری پودر سیر روی آن بریزید و تفت دهید تا عطر سیر پخش شود و کاملا با کره مخلوط شود، توجه کنید حرارت کم باشد که نسوزند.

مرحله دوم

سپس شیر را روی مخلوط بریزید و هم بزنید و تا کاملا با هم ترکیب شوند، وقتی کم‌کم شیر شروع به جوشیدن کرد پنیر پیتزاهای ورقه‌ای را داخل آن بریزید و هم بزنید تا ذوب شوند و با مواد ترکیب شوند، وقتی پنیرها آب شوند غلظت مخلوط بیشتر می‌شود.

مرحله سوم

بعد اجازه دهید تا کمی با هم بجوشند و به غلظت مناسب برسند، سپس مقداری سس کچاب روی آن بریزید و هم بزنید و مخلوط کنید و بعد هم مقداری سس خردل اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا با مواد ترکیب شود و بافت سس تشکیل شده یکدست و صاف شود.

مرحله چهارم

سپس در یک قابلمه مقداری آب بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا شروع به جوشیدن کند و بعد نودل‌ها را در آن بریزید و به مدت تقریبا ۴ دقیقه اجازه دهید تا با هم بجوشند و نودل ها نرم شوند و بعد از این زمان نودل‌ها را آبکش کنید.

مرحله پنجم

سپس نودل‌ها را در آبکش بریزید تا آب اضافی آن‌ها خارج شود و بعد نودل‌ها را در مخلوط مواد سس که درست کرده‌اید بریزید و روی حرارت ملایم هم بزنید و خوب با هم مخلوط کنید تا سس کاملا به خورد نودل‌ها برود و بعد از روی حرارت بردارید.

مرحله ششم

بعد نودل‌ پنیری را در ظرف مناسب بریزید و به دلخواه خودتان کمی پودر سیر روی آن بپاشید، می‌توانید به جای پودر سیر، از پودر آویشن یا فلفل سیاه استفاده کنید و سپس روی آن را با سس کچاب یا گوجه فرنگی تزئین کنید و به عنوان یک غذای ساده سرو کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو