تماشای آنلاین قسمت 13 سریال تب و تاب + [زمان پخش]

منبع: فیگار

4

1402/2/26

14:16


برای دانلود و تماشای آنلاین قسمت 13 سریال تب و تاب با بازی محمود پاک نیت که به تازگی از شبکه دو سیما نمایش داده می‌شود، همراه ما باشید.

تماشای آنلاین قسمت 13 سریال تب و تاب + [زمان پخش]

برای دانلود و تماشای آنلاین قسمت 13 سریال تب و تاب با بازی محمود پاک نیت که به تازگی از شبکه دو سیما نمایش داده می‌شود، همراه ما باشید.

سریال تلویزیونی «تب و تاب» به کارگردانی داریوش مختاری و تهیه کنندگی مهدی شفیعی در ۲۷ قسمت در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید شده است. سریال تب و تاب با تمرکز روی موضوع مسائل خانوادگی است که داریوش مختاری نویسنده و کارگردان و مهدی شفیعی تهیه کننده آن می‌باشد.

داریوش مختاری هم چنین نویسنده سریال “اغما” و کارگردان فیلم تلویزیونی “دل‌شوره” نیز می‌باشد. برای تماشای سریال تب و تاب قسمت سیزدهم همراه ما باشید.

زمان پخش سریال تب و تاب از شبکه دو سیما

قسمت 13 سریال تب و تاب

قسمت 13 سریال تب و تاب

سریال تب و تاب قسمت 13, سریال تب و تاب قسمت سیزدهم

تماشای آنلاین سریال تب و تاب قسمت 13

قسمت 13 تب و تاب

بعد از انتشار سریال لینک تماشا پیوست می‌شود.


خلاصه داستان:

در سریال «تب و تاب» شخصیت «مه‌لقا» هنگامی که از سفر بازمی گردد، «معین» پسر بزرگش در مراسم استقبال حضور ندارد. همین موضوع بین اطرافیان باعث ایجاد سوال می‌شود. بلافاصله «ژاله» خواهر معین ، به خانه معین می‌رود و…

سریال تب و تاب

قسمت 13 تب و تاب, سریال تب و تاب قسمت۱۳

1- نقش نسرین مرادی در این سریال، ژاله است. ژاله دختر بزرگ خانواده و دارای دو فرزند است و مسائل مختلفی را در روند داستان پشت سر می‌گذارد.

2- نقش آقای پاک نیت در این سریال جزو نقش‌های اصلی محسوب می‌شود. حاج اقبال پدر این خانواده است که هم دارای عروس و هم دارای نوه است. این شخصیت در تمام طول و روند داستان در تلاش است تا آرامش خانواده را حفظ کند، این در حالی است که سعی در کنترل تمام امور و حل مسائل خانواده را دارد.

3- خانم آل آقا بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۳۴۴ است که در این فیلم نقش احترام، خواهر مه لقا را بازی می‌کند.

4- فرشته سرابندی در سال ۱۳۴۹ به دنیا آمد و بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد. خانم سرابندی در سریال تب و تاپ، شخصیت مه لقا، مادر خانواده، را ایفای نقش می‌کند.

5- عطا عمرانی، زاده ۱۳۶۵ و بازیگر تئاتر تلویزیون می‌باشد. ایشان نقش پسر خانواده را در این سریال بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

سریال تب و تاب قسمت۱۳

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو