نقدها و نمرات بازی Humanity منتشر شدند

منبع: گیمفا

5

1402/2/26

15:40


بازی Humanity یک اثر پازل پلتفرمر مستقل است که از شما می‌خواهد تا با کنترل کردن یک سگ تنها، گروه عظیمی از انسان‌ها را به سمت رستگاری هدایت کنید. در ادامه نگاهی به نقدها و نمرات این بازی می‌اندازیم.

نقدها و نمرات بازی Humanity منتشر شدند

بازی Humanity یک اثر پازل پلتفرمر مستقل است که از شما می‌خواهد تا با کنترل کردن یک سگ تنها، گروه عظیمی از انسان‌ها را به سمت رستگاری هدایت کنید. در ادامه نگاهی به نقدها و نمرات این بازی می‌اندازیم.

Humanity ترکیبی منحصر به فرد از پازل و اکشن پلتفرمینگ است. در این بازی شما کنترل یک سگ Shiba Inu را به دست می‌گیرید و در بخش داستانی باید دسته عظیمی از انسان‌ها را برای حل پازل‌ها رهبری کنید. در مجموع ۹۰ مرحله در بخش داستانی بازی وجود دارد، اما یک Stage Maker هم درون بازی قرار دارد که به شما اجازه می‌دهد تا مراحل خود را خلق کرده یا مراحل خلق شده توسط بازیکنان دیگر را تجربه کنید. خوشبختانه باید گفت که نقدها و نمرات بازی خبر از یک اثر مستقل با کیفیت را می‌دهند.

IGN 9/10

Humanity یک بازسازی مدرن و زیبا از Lemmings است که همان حس و حال مبهم و هنرمندانه بازی‌های قبلی Enhance را دارد. این بازی هم‌زمان به طرز جاه‌طلبانه‌ای وارد زمینه جدیدی برای ژانر اکشن پازل می‌شود.

GameSpew 9/10

Humanity به جمع عظیم بازی‌های منتشر شده توسط Enhance می‌پیوندد که به طرز خوبی عجیب و غریب و شگفت‌انگیز است. سبک بصری انتزاعی بازی، ایده اصلی منحصر به فرد آن و موسیقی متن درگیرکننده همه با پازل‌های دشوار و جذاب ترکیب شده‌اند. نتیجه نهایی اثری است که خیلی زود شما را درگیر خود کرده و تا انتها رها نمی‌کند. برای طرفداران ژانر پازل و یا آن‌هایی که از بازی‌های عجیب و غریب لذت می‌برند، تجربه Humanity ضروری است.

Game Informer 8.5/10

Humanity تعادل ظریفی را بین به چالش کشیدن من در هر لحظه و هم‌چنان القای حس خدا بودن از طریق روایی را برقرار می‌کند. این بازی تجربه‌ای خلاقانه است و همان حس هیجانی را به شما می‌دهد که به نظرم برنامه‌نویسان کامپیوتری به هنگام تبدیل کردن چندین خط کد به یک محصول نهایی حس می‌کنند. پازل‌های آن در پکیجی زیبا ارائه می‌شوند و از جلوه‌های بصری مینیمالیست فوق‌العاده گرفته تا موسیقی الکترونیک شگفت‌انگیز، تمام این المان‌ها دست به دست هم می‌دهند تا پیامی زیبا را در مورد زندگی انسانی و معنای انسان بودن ارائه دهند.

Atomix 8.2/10

Humanity یک بازی پازلی عظیم با بیش از ۹۰ مرحله در بخش داستانی و هم‌چنین مراحل بی‌نهایتی که بازیکنان به وسیله Level Maker پیچیده و وسیع آن خلق خواهند کرد است. دشوار بودن برخی مراحل ممکن است برخی از بازیکنان تازه‌وارد به این ژانر را تسلیم کند و با وجود اینکه این بازی ظاهر و صدای زیبایی دارد، آن حس و حال منحصر به فردی که از سایر آثار Enhance می‌گیریم در آن غایب هستند.

PlayStation LifeStyle 8/10

سبک بصری Humanity صرفا مکانیک‌های پازل آن در هسته طراحی بازی را بهبود می‌بخشد. رهبری کردن دسته‌ای از انسان‌ها با چندین دستور ساده باعث شده تا توسعه‌دهندگان آزادی عمل زیادی در به چالش کشیدن بازیکنان با پازل‌ها داشته باشند. البته برخی از این روش‌ها خصوصا رو به انتهای بازی می‌توانند آزاردهنده باشند. با این حال تعداد مراحل خلاقانه و رضایت‌بخش به طرز قابل توجه‌ای بیشتر است.

Push Square 8/10

Humanity یک بازی پازلی متفاوت و شگفت‌انگیز و پر از ایده‌های جدید است. این بازی چندین بلوک ساخت ساده را ترکیب می‌کند تا مراحل و چالش‌های پیچیده‌ای را خلق کند. به همین سبب دائما با برخورد با ایده‌های جدید به چالش کشیده خواهید شد. در حالی که بخش داستانی بازی در زمینه دشواری بعضا نامتعادل است، اما در نهایت تا پایان بازی درگیر باقی خواهید ماند. پس از به پایان رساندن بازی هم یک Level Maker عالی در بازی نهاده شده تا بتوانید تمام ایده‌های خود را پیاده‌سازی کنید. اگر به دنبال اثر متفاوتی هستید، حتما این بازی را امتحان کنید.

Humanity

میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک

میانگین نمرات بازی در وبسایت اپن‌کریتیک

بازی Humanity در حال حاضر برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و پلتفرم PC در دسترس است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو