تعقیب و گریز در کلیپ تازه فیلم Indiana Jones 5

منبع: گیمفا

4

1402/2/26

16:34


به تازگی کلیپی برای فیلم Indiana Jones 5 با بازی هریسون فورد منتشر شده که تعقیب و گریزی مهیج را نشان می‌دهد.

تعقیب و گریز در کلیپ تازه فیلم Indiana Jones 5

به تازگی کلیپی برای فیلم Indiana Jones 5 با بازی هریسون فورد منتشر شده که تعقیب و گریزی مهیج را نشان می‌دهد.

فیلم ایندیانا جونز ۵ (Indiana Jones 5) که به صورت رسمی با عنوان ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت (Indiana Jones and the Dial of Destiny) شناخته می‌شود، قرار است در جشنواره کن سال ۲۰۲۳ میلادی روی پرده سینماها اکران شود و حالا قبل از آن نیز کلیپی تازه برای آن منتشر شده که تعقیب و گریزی مهیج را به تصویر می‌کشد.

در این کلیپ تازه منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، ایندیانا جونز با بازی هریسون فورد و دختر خوانده وی به نام هلنا شاو با بازی فیبی والر بریج در خیابان‌ها مسابقه می‌دهند. آن‌ها در همین حین نیز به صحبت درباره مشکلات قمار و مسائل مالی شاو صحبت می‌کنند و این در حالی است که گروهی از افراد در تعقیب آن‌ها هستند که شامل نازی سابق و دانشمند فعلی ناسا به نام یورگن وولر با بازی مس میکلسن می‌شود.

در فیلم «ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت» بار دیگر هریسون فورد نقش اصلی را ایفا خواهد کرد و او برای آخرین بار نقش این کاوشگر نمادین را به تصویر خواهد کشید. در کنار وی، برنده جایزه امی و گلدن گلوب فیبی والر بریج حضور دارد. از جمله دیگر بازیگرانی که برای اولین بار در این فرنچایز حضور دارند نیز می‌توان به مس میکلسن، آنتونیو باندراس، توماس کرچمن، بوید هالبروک و شانت رنه ویلسون اشاره کرد.

سکان کارگردانی این فیلم مورد انتظار را نامزد جایزه اسکار جیمز منگولد در دست دارد و فیلم‌نامه آن را نیز جز و جان هنری باتروورث قلم زده‌اند. جان ویلیامز نیز بار دیگر موسیقی متن این فیلم را خواهد ساخت. فیلم «ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت» در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.

منبع: comingsoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو