امکان تست ۹۰ دقیقه‌ای و رایگان ریمیک Dead Space در استیم

منبع: زومجی

3

1402/2/26

16:44


امکان تست ۹۰ دقیقه‌ای و رایگان ریمیک Dead Space در استیم

اگر از طرفداران سبک وحشت بقا و به‌دنبال تجربه‌ی آزمایشی ریمیک تحسین‌شده Dead Space قبل از خرید آن هستید، فروشگاه استیم خبر خوشی برای شما دارد. این بازسازی هم‌اکنون با تخفیف ۲۰ درصدی روی استیم عرضه شده است. علاوه‌بر این، بازیکنان استیم می‌توانند به‌لطف ویژگی جدید Trial، حدود ۹۰ دقیقه از بازسازی دد اسپیس را به‌صورت رایگان تجربه کنند.

استیم معمولا یک فرصت دو ساعته به خریداران بازی‌ها می‌دهد تا در صورت رضایت نداشتن از خرید خود، مبلغ بازی را پس بگیرند. حال با اضافه شدن ویژگی Trial، بازیکنان می‌توانند بدون صرف هزینه و خرید بازی، به تجربه بخش‌هایی از آن به مدت محدود بپردازند. ریمیک اسپیس یکی از آثاری است که هم‌اکنون برای تجربه رایگان در اختیار کاربران قرار دارد و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه نام‌های دیگری به این فهرست اضافه می‌شوند.

بااین‌حال، پست انجمن استیم اعلام کرد فرصت تجربه رایگان ریمیک دد اسپیس در روز ۸ خرداد (۲۹ مه) به پایان می‌رسد. هنوز مشخص نیست پس از زمان اعلام‌شده، کدام بازی برای ورود به بخش Trial برنامه‌ریزی شده است. با این وجود اگر از کاربران استیم هستید و فرصت تجربه ریمیک دد اسپیس را نداشته‌اید، اکنون فرصت خوبی برای شما فراهم شده است. این بازی در حال حاضر روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو