ببینید: ویدیوی کتک خوردن خبرنگار صدا و سیما

منبع: فیگار

5

1402/2/26

17:26


به تازگی، ویدیوی کتک خوردن خبرنگار صدا و سیما به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش در فضای مجازی به همراه داشت.

ببینید: ویدیوی کتک خوردن خبرنگار صدا و سیما

به تازگی، ویدیوی کتک خوردن خبرنگار صدا و سیما به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش در فضای مجازی به همراه داشت.

به تازگی، در جریان یک اتفاقی که یوسف سلامی، خبرنگار تلویزیون در آن حضور داشت، فیلم کتک کاری مجری صدا و سیما تحت عنوان کنک خوردن خبرنگار معروف تلویزیون به انتشار رسید که فیلم درگیری یوسف سلامی را نشان می‌دهد.

این ویدئوی درگیری که چندی پیش به انتشار رسید، یکی از پُرحاشیه‌ترین خبر امروز صدا و سیما و تلویزیون بود که جنجال برپا کرد.

ویدیوی کتک خوردن خبرنگار صدا و سیما

ویدیوی کتک خوردن خبرنگار صدا و سیما

کنک خوردن خبرنگار معروف تلویزیون

چندی پیش، در اخبار صدا و سیما که یوسف سلامی از نمایشگاه کتاب و وضعیت پارکینگ‌های این نمایشگاه گرفته بود، منتشر شد، دیدیم که این خبرنگار در تلاش است تا بسته بودن درب برخی از پارکینگ‌ها را جویا شود که برخی از مأمورین نمایشگاه، او را کتک زدند و او را هل دادند.

انتشار تصاویری از کتک خوردن یوسف سلامی خبرنگار صدا و سیما به خاطر باز کردن راه مردم در نمایشگاه کتاب، جنجالی شد.

فیلم درگیری یوسف سلامی

در ادامه می‌توانید فیلم کتک کاری مجری صدا و سیما را ببینید:


یوسف سلامی خبرنگار و گوینده خبر متولد 26 مهر 1363 در شهر تهران می باشد ، وی مدرک علوم ارتباطات در مقطع کارشناسی دارد و اکنون یکی ازخبرنگاران مشهور صدا و سیما می‌باشد.

او در سال 1380 وقتی 17 ساله بود دوره های خبرنگاری را در باشگاه خبرنگاران جوان گذراند سپس از حوزه خبری ورزش شروع و از سال 81 وارد حوزه سلامت شد.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نمایشگاه کتابی است که در میانهٔ اردیبهشت هر سال برگزار می‌شود. این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی در ایران است.

۲۹مین دوره نمایشگاه کتاب تهران نخستین دورهٔ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال ۱۳۶۶ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا شد و تا سال ۱۳۸۵ برگزاری آن در همین مکان ادامه یافت. امّا از سال ۱۳۸۶ نمایشگاه کتاب در مصلای تهران برگزار گردید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو