ویدیو : مراحل اجرای گریم سنگین نوید محمد زاده برای قسمت جدید آکتور

منبع: فیگار

5

1402/2/26

17:31


به تازگی ویدیویی از مراحل اجرای گریم سنگین نوید محمد زاده برای قسمت جدید آکتور در فضای مجازی منتشر شده که بسیار دیدنی و جذاب می باشد.

ویدیو : مراحل اجرای گریم سنگین نوید محمد زاده برای قسمت جدید آکتور

به تازگی ویدیویی از مراحل اجرای گریم سنگین نوید محمد زاده برای قسمت جدید آکتور در فضای مجازی منتشر شده که بسیار دیدنی و جذاب می باشد.

اخیرا ویدیویی از اجرای گریم عجیب نوید محمدزاده در فضای مجازی منتشر شده است. گویا اجرای سنگین ترین گریم بر روی نوید محمد زاده بسیار سخت بوده و چندین ساعت زمان برده است. در ادامه ویدیویی از مراحل گریم چهره پیر نوید محمد زاده خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی هستی مهدوی بازیگر سریال آکتور

مراحل اجرای گریم سنگین نوید محمد زاده

مراحل اجرای گریم سنگین نوید محمد زاده

گریم عجیب نوید محمدزاده

یکی از جاذبه‌های اصلی سریال آکتور، گریم‌های بی‌نظیر بابک اسکندری است. بابک اسکندری، چهره‌پرداز ایرانی است که از سال 1365 فعالیت هنری خود را آغاز کرده است. از دیگر آثاری که بابک اسکندری به هنر چهره‌پردازی در آن پرداخته؛ خاتون، دلشدگان، کامیون، سیزده 59، خاکستری و ازدواج صورتی است.

اما هنرنمایی بابک اسکندری در سریال‌ آکتور، سبب شده تا این سریال نقطه عطفی در زندگی هنری او باشد. چرا که با چهره‌پردازی بی‌نظیر بازیگران این سریال توانسته، مخاطب را به خوبی مجذوب سریال کند.

از جمله گریم‌های قابل توجه در این سریال، گریم نوید محمدزاده و احمد مهران‌فر در قسمت هفتم است. گریمی که در آن علی و مرتضی، 50 سالی پیرتر شده اند. البته نباید از بازی خوب نوید محمدزاده و احمد مهرانفر در نقش پیرمرد هشتاد و خورده‌ای ساله غافل شد. چرا که هنر آن‌‌ها است که واقعی بودن شخصیت داستان در نقش پیرمرد را نشان می دهد.

اجرای سنگین ترین گریم بر روی نوید محمد زاده

در ادامه می‌توانید ویدیویی از مراحل گریم چهره پیر نوید محمد زاده را ببینید:

گریم از حدود 70 سال پیش در سینما و تئاتر ایران رواج پیدا کرد، بابک اسکندری یکی از گریمورهای خوب سینما و تلویزیون است که در قسمت هفتم سریال آکتور با رونمایی از گریم‌های جدید و متفاوت نوید محمدزاده و احمد مهران‌فر در نقش پیرمردهای هشتادو چندساله مخاطب را حیران کرد.

سریال آکتور با ژانری درام و خانوادگی، داستان زندگی پرفراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که زندگی‌شان با یک پیشنهاد کاری، دستخوش دگرگونی و ماجراهای پیچیده می شود. چند جوانی که علاوه بر درگیری با مشکلات مختلف و هیاهوی جامعه باید با اتفاقات جدیدی هم دست‌وپنجه نرم کنند.

بیشتر بخوانید:

 چهره باورنکردنی نوید محمد زاده

دو نقش اصلی این سریال علی (نوید محمدزاده) و مرتضی (احمد مهران‌فر) هستند. آن‌ها دو جوان با استعداد در زمینه ی تئاترند که با اجرای نمایش‌های سورپرایزی کسب درآمد می‌کنند. اجراهایی که آنها را به مسیر جدیدی از زندگی راهی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو