اظهارات عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس ؛ قهرمانی از سرخ ها گرفته می شود !!

منبع: فیگار

3

1402/2/26

18:09


اخیرا اظهارات عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شده است. گویا این مصاحبه حواشی در مورد گرفتن قهرمانی از سرخ ها را دنبال داشته است.

اظهارات عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس ؛ قهرمانی از سرخ ها گرفته می شود !!

اخیرا اظهارات عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شده است. گویا این مصاحبه حواشی در مورد گرفتن قهرمانی از سرخ ها را دنبال داشته است.

به تازگی صحبت های ستاره سپاهان درمورد پرسپولیس در فضای مجازی پخش شده است. گویا بدگویی ستاره سپاهان درباره پرسپولیس باعث قهرمان نشدن تیم سرخ ها شده است. در ادامه حرف های جنجالی ستاره سپاهان در مورد پرسپولیس بیشتر خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

نتیجه و خلاصه بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان

اظهارات عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس

اظهارات عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس

صحبت های ستاره سپاهان درمورد پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون ابلاغیه‌ای را برای بازیکن تیم سپاهان صادر کرد. کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد:

“در پی تخلف صورت‌گرفته از سوی امید نورافکن، بازیکن تیم سپاهان اصفهان، مبنی بر نقض ماده 71 مقررات از طریق مصاحبه علیه مقامات رسمی، ابلاغ می‌شود که نامبرده ظرف مهلت 48 ساعت دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند”

تیم تحت هدایت برانکو فصل را بسیار بد شروع کرد و از شش بازی خود، تنها 4 امتیاز کسب کرد؛ اما گویا هواداران پرسپولیسی می‌خواستند تا آخرین لحظه پای سرمربی محبوبشان بمانند و از او در هر بازی حمایت می‌کردند. این حمایت‌ها در آخر نتیجه داد و رفته رفته تیم برانکو، شکل یک مدعی قهرمانی را به خود می‌گرفت.

در همان فصل دربی رفت را با تساوی 1-1 و با گل دقایق پایانی «جری بنگتسون» به پایان برد؛ اما دربی برگشت و شهرآورد شماره 82 با دیگر دربی‌ها برای هواداران دو تیم تفاوت داشت و پرسپولیس در یک بازی کاملا برتر و با نتیجه 4-2 موفق شد، استقلال تحت هدایت پرویز مظلومی را شکست داده و صدر جدول را به نوعی از استقلال تهران، پس بگیرد. در انتهای آن فصل پرسپولیس تنها به دلیل تفاضل گل کمتر به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر پس از استقلال خوزستان رسید.

حرف های جنجالی ستاره سپاهان درمورد پرسپولیس

اظهارات عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس

بدگویی ستاره سپاهان درباره پرسپولیس

مدیر رسانه‌ای وقت راه آهن در اقدامی هماهنگ شده با مالک این باشگاه، 20 نسخه از آن روزنامه را خریده، روز بازی و هنگام صرف ناهار (توسط مالک باشگاه) جلوی بازیکنان گذاشت! مالک باشگاه راه آهن در حین گذاشتن نسخه روزنامه با تیتر درشت «10 گل به راه آهن می‌زنیم!» از فرشاد احمدزاده به بهادر عبدی کاپیتان تیمش گفت:

“ببینید! بازیکن پرسپولیس چه مصاحبه‌ای کرده؟ بروید ثابت کنید راه آهن غیرت دارد و 10 گل از هیچ تیمی نمی‌خورد و جلوی قهرمانی این تیم را بگیرید!”

همین حربه و اقدام مسئولان و اطرافیان تیم راه آهن سبب آن شد که این تیم در حال سقوط عملکرد فوق العاده‌ای برابر پرسپولیس به نمایش گذاشته و با تک گل مهرداد محمدی گرچه 2 بر یک بازی را واگذار کرد اما مانع قهرمانی تیم برانکو نیز شد!

آن اتفاق و کُری خوانی نا به هنگام فرشاد احمدزاده می‌تواند هشدار بزرگی به یحیی گل محمدی و شاگردانش باشد که مراقب مصاحبه‌های خود پیش از بازی بزرگ و حساس در قائم شهر و مقابل نساجی باشند. ممکن است یک مصاحبه یا کُری خوانی نسنجیده، روز آخر قهرمانی را از پرسپولیس بگیرد. باور نمی‌کنید از کریم باقری و فرشاد احمدزاده بپرسید!

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو