آزمون شناسایی قاتل دختر: شما بگویید پیشخدمت قاتل است یا نظافتچی؟

منبع: خبرنما

4

1402/2/26

18:33


به دنبال یک معمای چالش برانگیز هستید؟ پس آزمون شناسایی قاتل دختر را پیدا کنید. ظاهرا این دختر در دستشویی یک رستوران به قتل رسیده است. پیشخدمت پایین پای او و مرد نظافتچی نیز بالای سرش ایستاده و چهره هر دو مملو از اضطراب است. اما چه کسی این دختر چشم آبی را کشته است؟…

به دنبال یک معمای چالش برانگیز هستید؟ پس آزمون شناسایی قاتل دختر را پیدا کنید. ظاهرا این دختر در دستشویی یک رستوران به قتل رسیده است. پیشخدمت پایین پای او و مرد نظافتچی نیز بالای سرش ایستاده و چهره هر دو مملو از اضطراب است. اما چه کسی این دختر چشم آبی را کشته است؟

آزمون شناسایی قاتل دختر

آزمون شناسایی قاتل دختر

هر کسی یک کارآگاه کوچک در درون خود دارد که باعث می‌شود به موضوعات جنایی علاقه مند شود و به دنبال جواب بگردد. سوال این که چه کسی قاتل دختر است؟! این حس را در درون شما ایجاد می‌کند که به دنبال قاتل بگردید. به ظاهر تصویر نگاه کنید. آن طور که از ظواهر پیدا است، این دختر چشم آبی در دستشویی یک رستوران کشته شده است. شما باید به این معما جواب بدهید و قاتل را پیدا کنید!

سرنخ تصویر

ابتدا قبل از هر چیزی باید بگوییم که بهتر است برای پیدا کردن قاتل، شما تنها 10 ثانیه فرصت دارید. ما نیز فکر می‌کنیم 10 ثانیه منصفانه است، زیرا قضیه زیاد هم پیچیده نیست.

بهتر است از حالا شروع کنیم!

10

9

آزمون شناسایی قاتل دختر

8

7

خوب بیایید کمی به تصویر با جزئیات بیشتر نگاه کنیم، ابتدا در سمت راست تصویر یک پیشخدمت را می‌بینیم که با دیدن جسد غرق خون دختر نه تنها وحشت کرده بلکه تعجب نیز از حرکات دست و صورتش پیدا است. آن طرف مرد نظافتچی ایستاده که یک جارو در دست داشته و سطلی نیز کنار پایش قرار دارد که جارو را داخل آن گذاشته است. یک دستش نزدیک دهانش قرار دارد و با کمی احساس ترس به دختر چشم دوخته است.

6

5

4

3

این تمام جزئیات مهمی است که می‌توانید از تصویر برداشت کنید. اما به یک نکته مهم تر هم دقت کنید، بر خلاص پیشخدمت که خیلی مرتب است، نظافتچی لباس خیلی مرتبی به تن ندارد بلکه یک آستینش رو به بالا است، یک لنگ شلوارش از داخل بوت هایش بیرون افتاده و گوشه ای از پیراهنش نیز روی کمربندش افتاده است. خوب حالا شما حدس بزنید چه کسی می تواند قاتل این دختر باشد؟

عجله کنید زمان زیادی باقی نمانده است!

2

آزمون شناسایی قاتل دختر

1

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ به معمای قاتل دختر

آیا توانستید قاتل را تشخیص دهید؟ اگر با دقت به آنچه در سرنخ گفتیم توجه کرده باشید، مطمئنا موفق شده‌اید. خوب اما باید به آن هایی که از نیافتن جواب گیج شده اند بگوییم که زیاد خودتان را خسته نکنید. یافتن قاتل در آزمون شناسایی قاتل دختر خیلی ساده است. فقط کافی بود خیلی بیشتر به سرنخ ها دقت می‌کردید. مثلا چهره ترسیده مرد با آن لباس های نامرتب نشان می‌دهد که او دختر را به قتل رسانده. همچنین همانطور که از تصویر پیدا است، به دختر از پشت حمله شده است، بنابراین نتیجه می‌گیریم که دختر ابتدا با مرد درگیر شده و بعد که خواسته از آنجا فرار کند با چوبی که در دست مرد نظافتچی است به قتل رسیده است.

اگر به تصویر نگاه کنید متوجه این موضوع خواهید شد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی پدر بی خیال لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو