ویدیو : شایعاتی در مورد دکتر علی مرادی پزشک مشهدی

منبع: فیگار

8

1402/2/26

19:04


به تازگی شایعاتی در مورد دکتر علی مرادی پزشک مشهدی در رسانه های مجازی پخش شده است. گویا این پزشک زنان محجبه را معاینه نمی کند.

ویدیو : شایعاتی در مورد دکتر علی مرادی پزشک مشهدی

به تازگی شایعاتی در مورد دکتر علی مرادی پزشک مشهدی در رسانه های مجازی پخش شده است. گویا این پزشک زنان محجبه را معاینه نمی کند.

به تازگی حواشی درمورد واکنش علی مرادی پزشک مشهدی در فضای مجازی پخش شده است. گویا روایت دکتر علی مرادی درباره شایعات اخیرش دردسر های بسیاری را برای این پزشک داشته است. همچنین ایجاد حواشی درباره علی مرادی دکتر ساکن مشهد ادامه دار شده است.

شایعاتی در مورد دکتر علی مرادی پزشک مشهدی

شایعاتی در مورد دکتر علی مرادی پزشک مشهدی

حواشی درباره علی مرادی دکتر ساکن مشهد

فیلم و عکس های منتشر شده از واکنش علی مرادی پزشک مشهدی به ماجرای ویزیت نشدن محجبه ها در مطب بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، فیلم دوربین مدار بسته مطب دکتر علی مرادی ارتوپد نشان می دهد بانوان محجبه نیز ویزیت می شدند و افرادی معلوم الحال برای تخریب چهره مذهبی شهر مشهد مقدس اقدام به انتشار شایعه ای کذب کردند.

فیلم و عکس های توضیحات دکتر علی مرادی، ارتوپد مشهدی درباره حواشی پیش آمده مبنی بر مخالفت او با ویزیت بانوان محجبه که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

واکنش علی مرادی پزشک مشهدی

در ادامه می‌توانید ویدیویی در مورد روایت دکتر علی مرادی درباره شایعات اخیرش را ببینید:

اما حالا دکتر علی مرادی که دانشیار گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، جراح دست و میکروسرجری از دانشگاه هاروارد است در نامه ای خطاب به دکتر تقی پور، ریاست هیئت انتظامی بدوی هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ماجرا را شرح داده است.

او در توضیحات خود تاریخ دقیق حادثه را 26 فروردین ماه سال 1402 اعلام می‌کند و شرایط مطب شخصی خود را با توجه به تعطیلات شبهای قدر، شلوغ عنوان کرده و ویزیت بیمار در آن بازه را منوط به تعیین وقت قبلی شرح داده است.

او در بخشی از توضیحات خود عنوان می‌کند که همسر بیمار پس از آنکه موفق به دریافت ویزیت خارج از نوبت نمی‌شود، با منشی‌های مطب به مشاجره لفظی می‌پردازد و مطب شخصی دکتر را تهدید به پلمب می کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو