تعریف و تمجید شینجی میکامی از بازی Ghost of Tsushima

منبع: گیمفا

4

1402/2/26

21:45


خالق Resident Evil و یکی از توسعه‌دهندگان افسانه‌ای دنیای بازی‌ها، از بازی Ghost of Tsushima لذت برده و آن را ستوده است.

تعریف و تمجید شینجی میکامی از بازی Ghost of Tsushima

خالق Resident Evil و یکی از توسعه‌دهندگان افسانه‌ای دنیای بازی‌ها، از بازی Ghost of Tsushima لذت برده و آن را ستوده است.

بازی Ghost of Tsushima به‌واسطه پس‌زمینه داستانی و روایت رویدادهای آن در ژاپن فئودالی، از زمان انتشار تاکنون مورد توجه بازی‌سازان و توسعه‌دهندگان برجسته‌ای از سرزمین آفتاب قرار گرفته است. به‌عنوان مثال سال‌ها پیش نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه‌کننده سری Final Fantasy، این بازی را سرشار از عشق به آثار آکیرا کوروسارا (Akira Kurosawa) ارزیابی کرد و قبل از او هم توشیهیرو ناگوشی (Toshihiro Nagoshi)، خال مجموعه Yakuza، به تحسین و ستایش این عنوان پرداخته بود.

حال اما نوبت به توسعه‌دهنده افسانه‌ای دیگری از کشور ژاپن رسیده است تا لب به ستایش ساخته اخیر استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch) بگشاید. شینجی میکامی (Shinji Mikami)، خالق فرنچایز Resident Evil و کارگردان نسخه‌های اول و چهارم مجموعه، با انتشار توییتی در حساب شخصی خود اعلام کرد که از Ghost of Tsushima و خصوصاً قسمت آخر آن، به‌شدت لذت برده است:

با وجود اینکه مدت زیادی از انتشار Ghost of Tsushima می‌گذرد اما من به‌تازگی آن را تمام کرده‌ام. به‌شدت از آن لذت بردم و قسمت آخرِ آن فوق‌العاده بود.

شینجی میکامی

اینکه می‌دانیم مردی که در شکل دادن صنعت بازی‌های ویدیویی تاثیری غیرقابل‌ انکار داشته و برخی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ این عرصه را تولید کرده، اینطور از عنوانی دیگر تعریف می‌کند، جالب و در نوع خود تامل‌برانگیز است. Ghost of Tsushima بازی بود که اگرچه عده زیادی سرسختانه هوادار آن هستند اما بسیاری آن را به‌خاطر ضعف‌هایی چون تکراری شدن مراحل، مورد انتقاد قرار می‌دهند.

Ghost of Tsushima هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ قابل‌بازی است. با توجه به ویدیوی تبلیغاتی ماهِ ژانویه شرکت سونی، احتمالاً نسخه دوم این بازی نیز در دست ساخت قرار دارد.

منبع: PushSquare

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو